Eerste all seasons in Nederland geopend

18 juli 2011 |
Eerste all seasons in Nederland geopend

Accor Hotels heeft all seasons in Nederland gelanceerd. Het eerste franchise hotel van dit merk heeft in Nederland is open. Met de opening heeft Accor het eerste all seasons-hotel van ons land aan zijn merkportfolio toegevoegd. Het hotel, het all seasons Amsterdam City, is gelegen aan de Stadhouderskade en telt 44 kamers.

Eigen stijl en sfeer
All seasons is het niet-gestandaardiseerde ‘all in’ franchisemerk van Accor. Het behoort tot de budgetmerken van Accor, maar heeft een geheel eigen persoonlijkheid, stijl en sfeer. All seasons is een merk dat eenvoud en comfort combineert met kwaliteit en gezelligheid.

Prijzen inclusief ontbijt en internet
Hoewel elk hotel een eigen persoonlijk karakter heeft, zijn de kleuren, het licht en de dynamische interieurs met een ludieke touch, in elk hotel terug te vinden. De kamerprijs bij all seasons is altijd inclusief ontbijt en gratis wifi.

Flinke renovatie
Het gehele interieur van het hotel in Amsterdam, voorheen hotel seasons en onderdeel van Win Hotel, is door B+B Interieur in de stijl van all seasons gerenoveerd. De karakteristieke buitenkant van het pand is onveranderd gebleven.

Makkelijk te vinden
"Met de all seasons franchiseovereenkomst kunnen wij onze vertrouwde en bekende identiteit behouden. Dankzij het internationale boekingssysteem van Accor Hotels kunnen gasten van over de hele wereld ons nu gemakkelijk vinden", aldus general manager Jay Ramphal van all seasons Amsterdam City.

Value for money-merk
“Wij zijn erg enthousiast het eerste all seasons-hotel in Nederland te hebben gelanceerd, omdat dit merk uitermate geschikt is voor de gast die ‘value for money’ zoekt. De start van het all seasons-merk in Nederland past binnen de groeistrategie van Accor Hotels Nederland. Tegen eind 2015 willen we het aantal Accor-hotels in Nederland laten groeien van 38 naar 74 hotels”, aldus Caro van Eekelen, algemeen directeur van Accor Hotels Nederland.

Ontwikkeling via franchise
In de afgelopen jaren heeft Accor 150 miljoen euro geïnvesteerd in hotels in eigendom. In het kader van de zogeheten “asset right”-strategie zet Accor in op groei via het franchisemodel. De competenties die Accor heeft op het gebied van hotelmanagement worden hierbij ter beschikking gesteld aan ambitieuze franchisenemers.

In totaal heeft Accor meer dan 135 all seasons hotels in 14 landen. Alle hotels zijn gelegen in activiteiten- of stadscentra.

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Ondernemen Longread
Simuleer een bijna-doodervaring voor je hotel

De coronacrisis overvalt iedereen. De omvang en impact nemen dramatische proporties aan. Hadden we eerder en meer rekening moeten houden met de desastreuze effecten van corona? Misschien. Hiervoor is echter een paradigmashift nodig. Van optimisme naar paranoïde optimisme. We moeten de eindighei ...

Wet- en regelgeving Hotelketens Internationaal
Miljoenenboete Marriott voor datalek uit 2014

Marriott moet een boete van 18,4 miljoen pond (ruim 20 miljoen euro) betalen voor de datalek uit 2014. De boete wordt betaald aan de Britse privacyautoriteit. De Information Commissioner's Office (ICO) concludeert dat de hotelketen te weinig moeite heeft gedaan om de gegevens van de gasten te be ...

Columns
Column Tanja Seegers: Er zijn geen grenzen

Precies een jaar geleden zei mijn grote held Eliud Kipchoge letterlijk: “Ik wil mensen inspireren, er zijn geen grenzen!” De Keniaanse atleet liep op 12 oktober 2019 de marathon binnen 2 uur. Met maar liefst een snelheid van 21,1 km per uur behaalde hij een historisch record. Hij deed wa ...

Branded Content
Hotelmanagers welkom in de zorg: "Oprecht contact maakt voor mij het verschil"

Bart van der Ven, locatiemanager bij WoonZorgcentra Haaglanden (WZH), is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het woonzorgcentrum WZH Schoorwijck voor ouderen. Samen met zijn medewerkers zorgt hij dagelijks voor de verzorging, behandeling en begeleiding van de bewoners waarbij hij zelfstan ...

Coronacrisis
61% van de Nederlanders wil met Kerst (verantwoord) buiten de deur eten

Uit het persmoment van dinsdag jl. is duidelijk geworden dat de horeca nog een tijd gesloten blijft. Hoelang is nog niet precies duidelijk. Hoopvol is de blik nu gericht op kerst. Nederlanders willen deze feestdagen weer genieten van quality time buiten de deur. Uit onderzoek van TheFork* blijkt dat ...

Hotelketens Internationaal
Accor opent nieuw hotel Mercure Han-sur-Lesse

Accor, ’s werelds meest toonaangevende hotelgroep, opent vandaag het nieuwe hotel Mercure Han-sur-Lesse in de idyllische gelijknamige plaats Han-sur-Lesse, middenin de Belgische Ardennen. Deze opening is in samenwerking met Accor’s Franchise Partner Unibricks. Het viersterrenhotel telt 1 ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: