Expedia presenteert nieuwe tools

2 februari 2015 |
Expedia presenteert nieuwe tools<

Expedia voegt twee krachtige nieuwe tools toe aan Expedia.com en Hotels.com. Met de ‘Real Time Feedback’ kunnen zowel consumenten als hotels vanaf nu
profiteren van en inspelen op real time informatie over klantervaringen. Daarnaast zijn consumenten met behulp van ‘Sell Tonight’ altijd op de hoogte van real time prijzen en de beschikbaarheid van hotels. Tegelijkertijd ontvangen hotels doorlopend cruciale sturingsinformatie over de gemiddelde prijzen binnen de markt. Hierdoor kunnen zij hun concurrentiepositie verstevigen. De investering in beide tools onderstreept Expedia’s focus op de nieuwste technologie en het bieden van de beste klantervaring in de digitale reiswereld.

Real time feedback
Met ‘Real Time Feedback’ kunnen reizigers op een eenvoudige en intuïtieve manier direct antwoord geven op drie korte vragen over de eerste indrukken van hun ontvangst. Via het Expedia PartnerCentral-systeem (EPC) wordt de feedback real time doorgegeven aan het desbetreffende hotel, zodat het hotel in een vroeg stadium kan reageren en een mogelijk negatieve klantervaring kan voorkomen.

De beste deals
Met ‘Sell Tonight’ kunnen hotels hun real time prijzen en beschikbaarheid delen met klanten van Expedia.com en Hotels.com over de hele wereld. Consumenten zijn hierdoor altijd op de hoogte van de meest recente prijs- en beschikbaarheidsinformatie. Daarnaast verschaft ‘Sell Tonight’ hotels cruciale real time marktinformatie over de gemiddelde prijzen in hun markt. Hierdoor kunnen zij hun concurrentiepositie verbeteren en tegelijkertijd klanten de meest aantrekkelijke deals voorschotelen.

Over Expedia
Expedia is een van ‘s werelds grootste online reisbureaus en biedt toegang tot 365.000 accommodaties over de hele wereld (inclusief boetiekhotels en grote hotelmerken) en meer dan 400 luchtvaartmaatschappijen. Door het combineren van keuze met gespecialiseerde tools om deze opties te verfijnen, helpt Expedia.nl reizigers de reis te vinden en te creëren die het beste past bij hun individuele behoeftes.

Expedia.nl is onderdeel van Expedia, Inc. en biedt zowel zakenreizigers als vakantiegangers toegevoegde waarde als het gaat om eenvoudig een reis zoeken, plannen en boeken. Bij leveranciers van reizen zorgt Expedia voor toenemende vraag en directe boekingen en het biedt adverteerders de mogelijkheid om reizigers te bereiken via Expedia Media Solutions. Expedia is tevens de drijvende kracht achter boekingen voor ‘s werelds grootste luchtvaartmaatschappijen en hotelketens, top consumentenmerken, websites met hoge bezoekers aantallen en voor duizenden actieve partners via het Expedia® Affiliate Network.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie
Personeel houdt ondernemer uit zijn slaap

Ruim de helft (55%) van alle ondernemers uit het MKB ligt ’s nachts wel eens wakker van zorgen over de eigen onderneming. Met name het vinden en behouden van goed personeel zorgt voor slapeloze nachten. Daarnaast zijn niet betalende klanten en een verstoorde werk-privébalans veel voorko...

Opening
Charme Hotels breidt uit met Hotel Karsten in Norg

Grand Café Hotel Karsten in Norg ligt in de kop van Drenthe, te midden van prachtige fiets- en wandelroutes. Vanuit het hotel heeft u een prachtig uitzicht op de Kerkbrink en de 13e-eeuwse Romaanse kerk. In het hotel vindt u een ruime, gezellige lounge met een imposante openhaard en een sf...

Wet- en regelgeving Ondernemen
Nieuwe wetgeving voor franchise hotels en horeca op komst

De vele overnames en fusies in de hotelsector hebben de afgelopen jaren aangetoond dat het landschap binnen de hotelsector snel verandert. In Europa en Nederland worden franchiseformules in de hotelsector steeds populairder. Bekende hotelketens, zoals Holiday Inn, Best Western en Accor Hotels, hebbe...

Sanitair Advertorial
Papieren handdoeken in toiletten om de hoogste hygiënenormen te handhaven

De hoogste normen handhaven op het gebied van hygiëne en netheid is een belangrijk aandachtspunt voor elke horecazaak. De gezondheid en veiligheid van klanten en personeel is van cruciaal belang. Negatieve incidenten kunnen desastreuze gevolgen hebben voor de zaken en voor de reputatie. Hand...

Events Hoteltech
LiveBlog HotelTech 2019 [gesloten]

16.00 Live-interview Rogier Braakman We zijn alweer bijna aan het einde gekomen van het sprekersprogramma. Op de agenda staat het live-interview met Rogier Braakman, de man die medeoprichter was van IHMG, maar uit zijn zetel werd geduwd door Alex Mulder van Amerborgh.  Op het hoogtepunt had I...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: The Godfather

"Misschien wel de bekendste hotelier van Nederland”, zo noemde de hoofdredacteur van dit blad hem in een recent interview. Laat dat ‘misschien’ maar weg, want wie Nederlandse hotellerie zegt, zegt Roberto Payer. Karakterhotelier pur sang. Altijd gesoigneerd, altijd scherp en h...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: