Expedia presenteert nieuwe tools

2 februari 2015 |
Expedia presenteert nieuwe tools<

Expedia voegt twee krachtige nieuwe tools toe aan Expedia.com en Hotels.com. Met de ‘Real Time Feedback’ kunnen zowel consumenten als hotels vanaf nu
profiteren van en inspelen op real time informatie over klantervaringen. Daarnaast zijn consumenten met behulp van ‘Sell Tonight’ altijd op de hoogte van real time prijzen en de beschikbaarheid van hotels. Tegelijkertijd ontvangen hotels doorlopend cruciale sturingsinformatie over de gemiddelde prijzen binnen de markt. Hierdoor kunnen zij hun concurrentiepositie verstevigen. De investering in beide tools onderstreept Expedia’s focus op de nieuwste technologie en het bieden van de beste klantervaring in de digitale reiswereld.

Real time feedback
Met ‘Real Time Feedback’ kunnen reizigers op een eenvoudige en intuïtieve manier direct antwoord geven op drie korte vragen over de eerste indrukken van hun ontvangst. Via het Expedia PartnerCentral-systeem (EPC) wordt de feedback real time doorgegeven aan het desbetreffende hotel, zodat het hotel in een vroeg stadium kan reageren en een mogelijk negatieve klantervaring kan voorkomen.

De beste deals
Met ‘Sell Tonight’ kunnen hotels hun real time prijzen en beschikbaarheid delen met klanten van Expedia.com en Hotels.com over de hele wereld. Consumenten zijn hierdoor altijd op de hoogte van de meest recente prijs- en beschikbaarheidsinformatie. Daarnaast verschaft ‘Sell Tonight’ hotels cruciale real time marktinformatie over de gemiddelde prijzen in hun markt. Hierdoor kunnen zij hun concurrentiepositie verbeteren en tegelijkertijd klanten de meest aantrekkelijke deals voorschotelen.

Over Expedia
Expedia is een van ‘s werelds grootste online reisbureaus en biedt toegang tot 365.000 accommodaties over de hele wereld (inclusief boetiekhotels en grote hotelmerken) en meer dan 400 luchtvaartmaatschappijen. Door het combineren van keuze met gespecialiseerde tools om deze opties te verfijnen, helpt Expedia.nl reizigers de reis te vinden en te creëren die het beste past bij hun individuele behoeftes.

Expedia.nl is onderdeel van Expedia, Inc. en biedt zowel zakenreizigers als vakantiegangers toegevoegde waarde als het gaat om eenvoudig een reis zoeken, plannen en boeken. Bij leveranciers van reizen zorgt Expedia voor toenemende vraag en directe boekingen en het biedt adverteerders de mogelijkheid om reizigers te bereiken via Expedia Media Solutions. Expedia is tevens de drijvende kracht achter boekingen voor ‘s werelds grootste luchtvaartmaatschappijen en hotelketens, top consumentenmerken, websites met hoge bezoekers aantallen en voor duizenden actieve partners via het Expedia® Affiliate Network.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
“Forse huurverlaging is nu echt wel mogelijk voor hoteliers"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit achtste hoofdstuk b...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Hoe maak ik mijn hotel meer crisisbestendig?

Hotels sluiten massaal hun deuren vanwege het coronavirus. Een zeer ingrijpend en moeilijk besluit. Hotelketens Van der Valk en Fletcher kondigen aan ruimte beschikbaar te stellen om herstellende coronapatiënten op te vangen. Ziekenhuizen houden zo meer ruimte over voor de zware zorg. Geven hot...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: AI!

Of ik het verschil wist tussen artificiële intelligentie en robotisering? Het was een vraag van iemand die mij aansprak nadat ik een verhaal over hoteltrends had gehouden waarin ik weer eens mijn stokpaardje over High Tech en High Touch had bereden. Eerlijk gezegd had ik de begrippen altijd los...

Coronadagboek Bart Reints Bok: "Ik ontving een absurde e-mail van Emesa"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit zevende hoofdstuk b...

Personalia
Rogier Braakman keert terug in de hotellerie

Rogier Braakman keert terug in de hotellerie. De voormalig Managing Director van IHMG laat het volgende via zijn LinkedIn weten: "Terug in de hotelbusiness... Na anderhalf jaar 'hotelbusiness-sabbatical' (en het opdoen van nieuwe ervaringen in vele IT-gerelateerde bedrijven) voel ik me ...

Hotelketens
Hotelketen onder de loep: InterContinental Hotels Group

In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. In deze uitgave behandelen we IHG, een toonaangevend merk met wereldwijd 400.000 werknemers die werkzaam zijn in meer dan 100 landen. De merken IHG telt 16 merken, waarbij...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: