Expedia presenteert nieuwe tools

2 februari 2015 |
Expedia presenteert nieuwe tools<

Expedia voegt twee krachtige nieuwe tools toe aan Expedia.com en Hotels.com. Met de ‘Real Time Feedback’ kunnen zowel consumenten als hotels vanaf nu
profiteren van en inspelen op real time informatie over klantervaringen. Daarnaast zijn consumenten met behulp van ‘Sell Tonight’ altijd op de hoogte van real time prijzen en de beschikbaarheid van hotels. Tegelijkertijd ontvangen hotels doorlopend cruciale sturingsinformatie over de gemiddelde prijzen binnen de markt. Hierdoor kunnen zij hun concurrentiepositie verstevigen. De investering in beide tools onderstreept Expedia’s focus op de nieuwste technologie en het bieden van de beste klantervaring in de digitale reiswereld.

Real time feedback
Met ‘Real Time Feedback’ kunnen reizigers op een eenvoudige en intuïtieve manier direct antwoord geven op drie korte vragen over de eerste indrukken van hun ontvangst. Via het Expedia PartnerCentral-systeem (EPC) wordt de feedback real time doorgegeven aan het desbetreffende hotel, zodat het hotel in een vroeg stadium kan reageren en een mogelijk negatieve klantervaring kan voorkomen.

De beste deals
Met ‘Sell Tonight’ kunnen hotels hun real time prijzen en beschikbaarheid delen met klanten van Expedia.com en Hotels.com over de hele wereld. Consumenten zijn hierdoor altijd op de hoogte van de meest recente prijs- en beschikbaarheidsinformatie. Daarnaast verschaft ‘Sell Tonight’ hotels cruciale real time marktinformatie over de gemiddelde prijzen in hun markt. Hierdoor kunnen zij hun concurrentiepositie verbeteren en tegelijkertijd klanten de meest aantrekkelijke deals voorschotelen.

Over Expedia
Expedia is een van ‘s werelds grootste online reisbureaus en biedt toegang tot 365.000 accommodaties over de hele wereld (inclusief boetiekhotels en grote hotelmerken) en meer dan 400 luchtvaartmaatschappijen. Door het combineren van keuze met gespecialiseerde tools om deze opties te verfijnen, helpt Expedia.nl reizigers de reis te vinden en te creëren die het beste past bij hun individuele behoeftes.

Expedia.nl is onderdeel van Expedia, Inc. en biedt zowel zakenreizigers als vakantiegangers toegevoegde waarde als het gaat om eenvoudig een reis zoeken, plannen en boeken. Bij leveranciers van reizen zorgt Expedia voor toenemende vraag en directe boekingen en het biedt adverteerders de mogelijkheid om reizigers te bereiken via Expedia Media Solutions. Expedia is tevens de drijvende kracht achter boekingen voor ‘s werelds grootste luchtvaartmaatschappijen en hotelketens, top consumentenmerken, websites met hoge bezoekers aantallen en voor duizenden actieve partners via het Expedia® Affiliate Network.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Events Internationaal
International Hotel Investment Forum verplaatst vanwege coronavirus

Vanwege de wereldwijde bezorgdheid over de uitbraak van het coronavirus kondigt organisator Questex vandaag aan dat het International Hospitality Investment Forum (IHIF) zal worden verplaatst van 2-4 maart naar 4-6 mei 2020. Het IHIF is 's werelds grootste en meest invloedrijke horeca-investe...

Achtergronden Internationaal
Coronavirus: checklist en veelgestelde ondernemersvragen. Wie betaalt de rekening?

In Nederland is donderdagavond een eerste besmetting met het coronavirus vastgesteld, gevolgd door een tweede op vrijdag. Volgens experts is er nog geen reden tot paniek, maar wat heeft de internationale uitbraak van het virus voor impact op de Nederlandse logiesverstrekkers? Het RIVM en KHN hebb...

Economie Achtergronden
Omzet horeca stijgt 1,6 procent in vierde kwartaal

De omzet van de horeca steeg in het vierde kwartaal van 2019 met 1,6 procent ten opzichte van het vorige kwartaal, meldt het CBS. Het volume nam met 1,4 procent toe. De omzet van logiesverstrekking steeg met 1,2 procent, de omzet van eet- en drinkgelegenheden met 1,7 procent. Al bijna zeven jaar nee...

Interview
Interview met Joachim de Looij, algemeen directeur BUNK hotels

Na een snelle oversteek met de pont over het IJ en wandeling door de Van der Pekbuurt, zijn we in Amsterdam-Noord. Joachim de Looij algemeen directeur van BUNK hotels, neemt ons direct mee naar het magische hart van de kerk. ‘Verwonderen en verbinden' dat is waar het over gaat bij BUNK. En...

Amsterdam Opening
BUNK Amsterdam gaat open

Na het knallende succes in Utrecht krijgt nu ook Amsterdam een BUNK Hotel. In de voormalige Sint-Rita kerk in Amsterdam Noord opent BUNK op 5 maart haar deuren. Na een grondige verbouwing heeft het monumentale gebouw plek voor 300 gasten. Is het een hotel met hostelprijzen? Of een hostel met de kwal...

Achtergronden Internationaal
Coronavirus laat diepe wonden achter bij hotels in Hongkong

Hoteliers in Hongkong voelen zich in de steek gelaten door hun overheid. De recente uitbraak van het coronavirus heeft de hotellerie in de stad diep getroffen: terwijl er vorig jaar in februari 90.000 nachtelijke bezoekers werden geregistreerd, is dat aantal nu gedaald naar 3.000. De overheid heeft ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: