Golden Tulip Zevenbergen vernieuwt kamers en krijgt nieuwe hotel manager

23 februari 2018 | Thijs Jacobs

Het in Noord-Brabantse Golden Tulip Zevenbergen bestaat dit jaar 15 jaar en begint 2018 met een frisse start. Zo kregen de kamers, gangen en vergaderzaal een complete restyling, geheel passend in de nieuwe look en feel van Golden Tulip. Daarnaast werd Severine Brengard benoemd tot General Manager.

Restyling & vernieuwen


De kamers, gangen en vergaderzaal van Golden Tulip Zevenbergen zijn flink onder handen genomen. Zo zijn de standaard kamers voorzien van nieuwe vloerbedekking, gordijnen, luxe fauteuils en behang met afbeeldingen van het Nederlandse landschap. De luxere kamertypes, Junior Suites en Deluxe kamer zijn voorzien van een Nespresso koffiemachine. De vergaderzaal kreeg een nieuwe pvc vloer. Daarnaast zijn alle gangen en trappenhuizen voorzien van een nieuwe vloerbedekking en verf.

Nieuwe Hotel Manager

Na het vertrek van de voormalige hotelmanager heeft Severine Brengard, hiervoor sales manager van Golden Tulip Zevenbergen, deze functie per 1 november 2017 overgenomen. Ook wordt het team sinds kort versterkt met Sales Manager Mirjam Posthuma. Zij was jaren werkzaam op het regionale kantoor van Louvre Hotels Benelux.

Naast de restyling van de kamers blijft Golden Tulip Zevenbergen ook constant vernieuwen en werken aan kwaliteit en service. Gasten hechten steeds meer waarde aan beleving en het inspelen op individuele behoeftes wordt belangrijker. ‘’We kennen onze gasten en hun persoonlijke wensen heel goed. Zo zitten we bijvoorbeeld vlakbij industriegebied Moerdijk. Daardoor hebben we vaak gasten die overdag willen slapen, gevarieerd willen eten van een snelle maaltijd tot een driegangendiner, extra vroeg willen ontbijten of juist laat willen uitchecken. Dat kan bij ons allemaal’’, aldus General Manager Severine Brengard. ‘’Naast een zakelijke doelgroep hebben we ook veel gasten die ons hotel als uitvalbasis gebruiken voor tripjes naar Breda, Willemstad, De Biesbosch of de Efteling’’, vervolgt Severine Brengard.

Nieuwe merkstrategie


Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.
Kijk hier de nieuwe merkfilm van Golden Tulip: https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4 
 

Over Golden Tulip Zevenbergen


Het viersterren Golden Tulip Zevenbergen ligt op loopafstand van het centrum van Zevenbergen en dichtbij steden als Antwerpen en Breda. Hierdoor is het hotel geschikt voor zowel zakenreizigers als recreatieve gasten. Het hotel beschikt over 75 kamers en suites, allemaal voorzien van gratis wifi, klimaatbeheersing, een flatscreentelevisie, bureau en kluis. De kamertypen variëren van Superior-kamers tot Executive-suites (voorzien van jacuzzi en een apart zitgedeelte), waardoor voor elk type verblijf en elke verblijfsduur een passende kamer is. Voor lunch en diner kunnen gasten terecht in De 7Bergsche Hoeve. Het restaurant ligt gelegen in een karakteristieke boerderij en serveert lunch en diner van 12:00 tot 21:00.
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: