Golden Tulip Zevenbergen vernieuwt kamers en krijgt nieuwe hotel manager

23 februari 2018 | Thijs Jacobs

Het in Noord-Brabantse Golden Tulip Zevenbergen bestaat dit jaar 15 jaar en begint 2018 met een frisse start. Zo kregen de kamers, gangen en vergaderzaal een complete restyling, geheel passend in de nieuwe look en feel van Golden Tulip. Daarnaast werd Severine Brengard benoemd tot General Manager.

Restyling & vernieuwen


De kamers, gangen en vergaderzaal van Golden Tulip Zevenbergen zijn flink onder handen genomen. Zo zijn de standaard kamers voorzien van nieuwe vloerbedekking, gordijnen, luxe fauteuils en behang met afbeeldingen van het Nederlandse landschap. De luxere kamertypes, Junior Suites en Deluxe kamer zijn voorzien van een Nespresso koffiemachine. De vergaderzaal kreeg een nieuwe pvc vloer. Daarnaast zijn alle gangen en trappenhuizen voorzien van een nieuwe vloerbedekking en verf.

Nieuwe Hotel Manager

Na het vertrek van de voormalige hotelmanager heeft Severine Brengard, hiervoor sales manager van Golden Tulip Zevenbergen, deze functie per 1 november 2017 overgenomen. Ook wordt het team sinds kort versterkt met Sales Manager Mirjam Posthuma. Zij was jaren werkzaam op het regionale kantoor van Louvre Hotels Benelux.

Naast de restyling van de kamers blijft Golden Tulip Zevenbergen ook constant vernieuwen en werken aan kwaliteit en service. Gasten hechten steeds meer waarde aan beleving en het inspelen op individuele behoeftes wordt belangrijker. ‘’We kennen onze gasten en hun persoonlijke wensen heel goed. Zo zitten we bijvoorbeeld vlakbij industriegebied Moerdijk. Daardoor hebben we vaak gasten die overdag willen slapen, gevarieerd willen eten van een snelle maaltijd tot een driegangendiner, extra vroeg willen ontbijten of juist laat willen uitchecken. Dat kan bij ons allemaal’’, aldus General Manager Severine Brengard. ‘’Naast een zakelijke doelgroep hebben we ook veel gasten die ons hotel als uitvalbasis gebruiken voor tripjes naar Breda, Willemstad, De Biesbosch of de Efteling’’, vervolgt Severine Brengard.

Nieuwe merkstrategie


Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.
Kijk hier de nieuwe merkfilm van Golden Tulip: https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4 
 

Over Golden Tulip Zevenbergen


Het viersterren Golden Tulip Zevenbergen ligt op loopafstand van het centrum van Zevenbergen en dichtbij steden als Antwerpen en Breda. Hierdoor is het hotel geschikt voor zowel zakenreizigers als recreatieve gasten. Het hotel beschikt over 75 kamers en suites, allemaal voorzien van gratis wifi, klimaatbeheersing, een flatscreentelevisie, bureau en kluis. De kamertypen variëren van Superior-kamers tot Executive-suites (voorzien van jacuzzi en een apart zitgedeelte), waardoor voor elk type verblijf en elke verblijfsduur een passende kamer is. Voor lunch en diner kunnen gasten terecht in De 7Bergsche Hoeve. Het restaurant ligt gelegen in een karakteristieke boerderij en serveert lunch en diner van 12:00 tot 21:00.
 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Awards Hotelketens
Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport winnaars Hotel of the Year 2018

Louvre Hotels Group maakte vandaag de winnaars van de jaarlijkse Hotel of the Year verkiezing bekend. Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport mogen zich voor het tweede jaar op rij ‘Hotel of the Year’ noemen. De hotels worden beoordeeld op diverse aspecten zoals klantcontact, u...

Interview Longread
Interview: welke rol speelt de hotelkamer nog?

Rotterdam ontwikkelt zich tot een geweldige hotelstad. De Maasstad is meer en meer ‘in the picture’. Niet alleen bij toeristen, maar ook bij zakelijke gasten, expats en studenten. We bezochten twee hoteliers in deze stad; zij runnen hotels met een sterke focus op de gemeenschappelijke ru...

Opening Internationaal
Courtyard by Marriott introduceert nieuw design in hartje Parijs

Courtyard by Marriott heeft een nieuw hotel in het centrum van Parijs geopend, tegenover het Gare de Lyon-treinstation, dat als zowel nationaal als internationaal knooppunt jaarlijks miljoenen reizigers ziet. De ligging in de dynamische wijk met een groot aantal flexwerkplekken en start-up incubator...

OTA's Tech
Ga de strijd aan met OTA's: 11 tips

Tijdens de afgelopen editie van HotelTech, georganiseerd door Hospitality Management, heeft Mike Roefs van Hoteliers.com een presentatie gegeven over de strijd met OTA's. Vanwege de overweldigende belangstelling voor deze presentatie, waarin Mike 11 bruikbare tips heeft gegeven, vatten wij de be...

Achtergronden Den Haag
Hotel Des Indes treedt toe tot de wereldtop van exclusieve hotels

Hotel Des Indes is geselecteerd om vanaf 10 december 2018 onderdeel uit te maken van de prestigieuze portfolio van The Leading Hotels of the World. Het vermaarde Haagse hotel komt hiermee in het gezelschap van meer dan 400 bijzondere en exclusieve hotels in 80 landen. The Leading Hotels of the World...

Hotelbouwplannen Amsterdam
Fattal Hotel Group opent Leonardo Royal Hotel Amsterdam in Amstelkwartier

18 verdiepingen, 490 kamers en een balzaal van 900m2 met uitzicht over het water. Het Leonardo Royal Hotel Amsterdam is de volgende stap in de groeistrategie van de internationale Fattal Hotel Group. De groep is sinds 2007 actief op de Europese markt waar het merk Leonardo gevoerd wordt. Het nieuwe ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: