Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag feestelijk geopend

26 april 2016 |
Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag feestelijk geopend<

Na jaren verbouwen en renoveren was het gisteravond eindelijk zover. Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag heeft een metamorfose
ondergaan en dat is tijdens de feestelijke opening goed gevierd. De gasten werden geheel in stijl ontvangen met rode loper, bubbels, cocktails, DJ, een champagnetoren en vuurwerk. Om het feest compleet te maken, werden er ook drie Double VIProom overnachtingen, inclusief champagneontbijt weggegeven.



Nieuw en fris
Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag heeft een ware metamorfose ondergaan en straalt een frisse, nieuwe look uit. In januari 2014 werd begonnen aan het grote renovatieproject en werden alle hotelkamers volledig gestript en in juli van dat jaar geheel gerenoveerd opgeleverd. Tegelijkertijd werd het hotel voorzien van een geheel nieuwe buitengevel. Met deze veranderingen werd in de zomer van 2014 afscheid genomen van het drie sterren Tulip Inn en ging het hotel verder als vier sterren Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag. In december 2015 startte de tweede fase van het renovatieproject. Eind januari 2016 werden de nieuwe buitengevel op de begane grond, een nieuwe entree en het gerenoveerde (met ‘live cooking' buffet) restaurant opgeleverd. Hiermee werd het renovatieproject succesvol afgerond.

Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag
Golden Tulip Zoetermeer – Den Haag is een zakenhotel dat gunstig gelegen ligt in het zakendistrict van Zoetermeer, tegenover NS station Zoetermeer, vlakbij de A12 en op slechts 20 minuten lopen van het centrum. Ook kunnen de gasten met de randstadrail in tien minuten naar Den Haag centrum reizen. Het hotel telt naast 64 designkamers ook 11 business suites met eigen keuken, speciaal gericht op de long stay markt. Daarnaast biedt het hotel gratis parkeergelegenheid, volledige airco en gratis wifi. Het Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag werd bekroond met een zilveren Green Key en bereikte de beste standaard voor haar eco-vriendelijke milieu-aanpak.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Amsterdam
Hoofdkantoor The Student Hotel naar Amsterdam

Vanwege de exponentiële groei van The Student Hotel, heeft het internationale hoofdkantoor zich in januari 2020 in Amsterdam Noord gevestigd. Het culturele, eclectische en industriële bedrijventerrein in Noord sluit naadloos aan bij de kernwaarden van TSH. Het nieuwe hoofdkantoor is gev...

Amsterdam Verbouwen
De L'Europe Amsterdam brengt Amsterdamse iconen samen in 't Huys

Hotel De L'Europe Amsterdam opent in maart de deuren van 't Huys. Een vernieuwde vleugel van het hotel, met een eigen ingang aan de Nieuwe Doelenstraat, waar zowel de Amsterdammer als de hotelgast 'Original Amsterdam Luxury' vindt. 't Huys biedt onderdak aan drie Amsterdamse toon...

Awards Amsterdam
Park Inn by Radisson Amsterdam City West is hotel van het jaar

Het nieuwe Park Inn by Radisson Amsterdam City West hotel is verkozen tot ‘Hotel van het Jaar 2019’ in de regio Midden- en Zuid-Europa van de Radisson Hotel Group (RHG). Het designhotel behaalde op het gebied van bezettingsgraad, kwaliteit, omzet, gast-reviews, duurzaamheid en veiligheid...

Van der Valk
Van der Valk gaat hotelgasten helpen om te stoppen met roken

Waar Van der Valk Hotels de afgelopen jaren met haar Vitaal-concept al grote stappen zette in de gezondheidsmarkt, gaat ze nu ook haar gasten helpen met het stoppen met roken. In een 5-daags intern programma wordt er middels zowel groeps- als individuele coaching een extra stimulans gecreëerd o...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Hotel Den Haag
Kennisnetwerk Destinatie Nederland zet in op gastvrijheidsbeleving door samenwerking met Hotelschool The Hague

Hoe kun je als destinatiemanagement organisatie (DMO) een bijdrage leveren aan de gastvrijheidsbeleving van jouw stad of streek? Dat is de vraag die regelmatig gesteld wordt binnen Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Gastvrijheid is één van de pijlers binnen Perspectief2030, de visie o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: