Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag feestelijk geopend

26 april 2016 |
Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag feestelijk geopend<

Na jaren verbouwen en renoveren was het gisteravond eindelijk zover. Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag heeft een metamorfose
ondergaan en dat is tijdens de feestelijke opening goed gevierd. De gasten werden geheel in stijl ontvangen met rode loper, bubbels, cocktails, DJ, een champagnetoren en vuurwerk. Om het feest compleet te maken, werden er ook drie Double VIProom overnachtingen, inclusief champagneontbijt weggegeven.



Nieuw en fris
Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag heeft een ware metamorfose ondergaan en straalt een frisse, nieuwe look uit. In januari 2014 werd begonnen aan het grote renovatieproject en werden alle hotelkamers volledig gestript en in juli van dat jaar geheel gerenoveerd opgeleverd. Tegelijkertijd werd het hotel voorzien van een geheel nieuwe buitengevel. Met deze veranderingen werd in de zomer van 2014 afscheid genomen van het drie sterren Tulip Inn en ging het hotel verder als vier sterren Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag. In december 2015 startte de tweede fase van het renovatieproject. Eind januari 2016 werden de nieuwe buitengevel op de begane grond, een nieuwe entree en het gerenoveerde (met ‘live cooking' buffet) restaurant opgeleverd. Hiermee werd het renovatieproject succesvol afgerond.

Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag
Golden Tulip Zoetermeer – Den Haag is een zakenhotel dat gunstig gelegen ligt in het zakendistrict van Zoetermeer, tegenover NS station Zoetermeer, vlakbij de A12 en op slechts 20 minuten lopen van het centrum. Ook kunnen de gasten met de randstadrail in tien minuten naar Den Haag centrum reizen. Het hotel telt naast 64 designkamers ook 11 business suites met eigen keuken, speciaal gericht op de long stay markt. Daarnaast biedt het hotel gratis parkeergelegenheid, volledige airco en gratis wifi. Het Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag werd bekroond met een zilveren Green Key en bereikte de beste standaard voor haar eco-vriendelijke milieu-aanpak.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Inschrijftermijn Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs 2020 verlengd

De inschrijftermijn voor de 19e editie van de Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs voor de beste jonge gastvrouw of gastheer van Nederland is verlengd als gevolg van de corona-crisis. Kandidaten tussen de 20 en 26 jaar kunnen nu nog tot en met 30 juni 2020 inschrijven. De uitreiking van de National...

Independent Hotel Show afgelast en verplaatst naar 2021

De Independent Hotel Show is vanwege de aanhoudende coronapandemie afgelast, zo laat de organisatie weten. Ruim drie weken geleden werd het hotelevent in de Amsterdamse RAI al verplaatst van halverwege maart naar eind juni. Nu heeft de organisatie ook besloten om de uitegestelde Independent Hotel Sh...

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: