Hilton Rotterdam introduceert Meet with Purpose-concept

12 juni 2017 | Thijs Jacobs

Hilton Rotterdam introduceerde op Global Wellness Day het Meet with Purpose-concept. Bij Hilton Rotterdam kunnen bedrijven verschillende ‘healthy’ extra’s boeken bij een vergadering, congres of event. Het nieuw concept is ter aanvulling op het huidige meetings,- incentives-, congressen- en eventsaanbod. Zo is er de mogelijkheid om bij de boeking van bijvoorbeeld een vergadering, ook een yogales in te plannen, of een speciale gezonde lunch met powerfood en juices.

Het nieuwe concept wordt geïntroduceerd in het kader van de strategie van Hilton Worldwide om meetings meer eco-bewust te maken en de gezondheid van de meetingdeelnemers extra aandacht te geven. Klik hier voor meer informatie.

Meet with Purpose

Het Meet With Purpose-concept maakt het makkelijker voor professionals om bij het organiseren van een evenement de zakelijke en duurzaamheidsdoelen te bereiken. Het concept richt zich op het welzijn van alle deelnemers door het aanbieden van gezonde producten tijdens de breaks en het organiseren van speciale (buiten) activiteiten. Zo realiseer je een succesvolle, productieve en energieke vergadering die een grote invloed heeft op het bedrijf en slechts een kleine invloed op het milieu! 

"Het nieuwe concept is een reactie op ontwikkelingen als de toename van het aantal burnouts en de toenemende focus op gezond en bewust eten. Juist op de werkvloer zijn dat belangrijke thema’s, want een goede gezondheid draagt bij aan het geluk en de vitaliteit van de werknemers. En dat is natuurlijk weer goed voor de inzet en creativiteit. Hilton Rotterdam biedt daarom graag de mogelijkheid om tijdens vergaderingen, congressen en andere events gezond en bewust aan het werk te gaan!”, aldus Karin van den Berg, General Manager Hilton Rotterdam.

Yoga


De yogalessen worden gegeven door Yogaground. Ferdinand Berghuijs, Founder en Brand Director van Yogaground Rotterdam: "Het ontspant, brengt focus en verbetert je prestaties. We zijn enorm blij met deze samenwerking met Hilton Rotterdam en hebben voor de bedrijven die een evenement boeken met een yogales een speciale sessie ontwikkeld. De deelnemers hoeven zich niet om te kleden en we hebben ook geen ongemakkelijke houdingen in deze sessie meegenomen. We zien dat de groepen na de yogales weer vol energie hun vergadering in gaan en daardoor ook productiever zijn".

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
“Forse huurverlaging is nu echt wel mogelijk voor hoteliers"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit achtste hoofdstuk b...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Hoe maak ik mijn hotel meer crisisbestendig?

Hotels sluiten massaal hun deuren vanwege het coronavirus. Een zeer ingrijpend en moeilijk besluit. Hotelketens Van der Valk en Fletcher kondigen aan ruimte beschikbaar te stellen om herstellende coronapatiënten op te vangen. Ziekenhuizen houden zo meer ruimte over voor de zware zorg. Geven hot...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: AI!

Of ik het verschil wist tussen artificiële intelligentie en robotisering? Het was een vraag van iemand die mij aansprak nadat ik een verhaal over hoteltrends had gehouden waarin ik weer eens mijn stokpaardje over High Tech en High Touch had bereden. Eerlijk gezegd had ik de begrippen altijd los...

Coronadagboek Bart Reints Bok: "Ik ontving een absurde e-mail van Emesa"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit zevende hoofdstuk b...

Personalia
Rogier Braakman keert terug in de hotellerie

Rogier Braakman keert terug in de hotellerie. De voormalig Managing Director van IHMG laat het volgende via zijn LinkedIn weten: "Terug in de hotelbusiness... Na anderhalf jaar 'hotelbusiness-sabbatical' (en het opdoen van nieuwe ervaringen in vele IT-gerelateerde bedrijven) voel ik me ...

Hotelketens
Hotelketen onder de loep: InterContinental Hotels Group

In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. In deze uitgave behandelen we IHG, een toonaangevend merk met wereldwijd 400.000 werknemers die werkzaam zijn in meer dan 100 landen. De merken IHG telt 16 merken, waarbij...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: