Hilton Rotterdam introduceert Meet with Purpose-concept

12 juni 2017 | Thijs Jacobs

Hilton Rotterdam introduceerde op Global Wellness Day het Meet with Purpose-concept. Bij Hilton Rotterdam kunnen bedrijven verschillende ‘healthy’ extra’s boeken bij een vergadering, congres of event. Het nieuw concept is ter aanvulling op het huidige meetings,- incentives-, congressen- en eventsaanbod. Zo is er de mogelijkheid om bij de boeking van bijvoorbeeld een vergadering, ook een yogales in te plannen, of een speciale gezonde lunch met powerfood en juices.

Het nieuwe concept wordt geïntroduceerd in het kader van de strategie van Hilton Worldwide om meetings meer eco-bewust te maken en de gezondheid van de meetingdeelnemers extra aandacht te geven. Klik hier voor meer informatie.

Meet with Purpose

Het Meet With Purpose-concept maakt het makkelijker voor professionals om bij het organiseren van een evenement de zakelijke en duurzaamheidsdoelen te bereiken. Het concept richt zich op het welzijn van alle deelnemers door het aanbieden van gezonde producten tijdens de breaks en het organiseren van speciale (buiten) activiteiten. Zo realiseer je een succesvolle, productieve en energieke vergadering die een grote invloed heeft op het bedrijf en slechts een kleine invloed op het milieu! 

"Het nieuwe concept is een reactie op ontwikkelingen als de toename van het aantal burnouts en de toenemende focus op gezond en bewust eten. Juist op de werkvloer zijn dat belangrijke thema’s, want een goede gezondheid draagt bij aan het geluk en de vitaliteit van de werknemers. En dat is natuurlijk weer goed voor de inzet en creativiteit. Hilton Rotterdam biedt daarom graag de mogelijkheid om tijdens vergaderingen, congressen en andere events gezond en bewust aan het werk te gaan!”, aldus Karin van den Berg, General Manager Hilton Rotterdam.

Yoga


De yogalessen worden gegeven door Yogaground. Ferdinand Berghuijs, Founder en Brand Director van Yogaground Rotterdam: "Het ontspant, brengt focus en verbetert je prestaties. We zijn enorm blij met deze samenwerking met Hilton Rotterdam en hebben voor de bedrijven die een evenement boeken met een yogales een speciale sessie ontwikkeld. De deelnemers hoeven zich niet om te kleden en we hebben ook geen ongemakkelijke houdingen in deze sessie meegenomen. We zien dat de groepen na de yogales weer vol energie hun vergadering in gaan en daardoor ook productiever zijn".

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: