Hilton Rotterdam introduceert Meet with Purpose-concept

12 juni 2017 | Thijs Jacobs

Hilton Rotterdam introduceerde op Global Wellness Day het Meet with Purpose-concept. Bij Hilton Rotterdam kunnen bedrijven verschillende ‘healthy’ extra’s boeken bij een vergadering, congres of event. Het nieuw concept is ter aanvulling op het huidige meetings,- incentives-, congressen- en eventsaanbod. Zo is er de mogelijkheid om bij de boeking van bijvoorbeeld een vergadering, ook een yogales in te plannen, of een speciale gezonde lunch met powerfood en juices.

Het nieuwe concept wordt geïntroduceerd in het kader van de strategie van Hilton Worldwide om meetings meer eco-bewust te maken en de gezondheid van de meetingdeelnemers extra aandacht te geven. Klik hier voor meer informatie.

Meet with Purpose

Het Meet With Purpose-concept maakt het makkelijker voor professionals om bij het organiseren van een evenement de zakelijke en duurzaamheidsdoelen te bereiken. Het concept richt zich op het welzijn van alle deelnemers door het aanbieden van gezonde producten tijdens de breaks en het organiseren van speciale (buiten) activiteiten. Zo realiseer je een succesvolle, productieve en energieke vergadering die een grote invloed heeft op het bedrijf en slechts een kleine invloed op het milieu! 

"Het nieuwe concept is een reactie op ontwikkelingen als de toename van het aantal burnouts en de toenemende focus op gezond en bewust eten. Juist op de werkvloer zijn dat belangrijke thema’s, want een goede gezondheid draagt bij aan het geluk en de vitaliteit van de werknemers. En dat is natuurlijk weer goed voor de inzet en creativiteit. Hilton Rotterdam biedt daarom graag de mogelijkheid om tijdens vergaderingen, congressen en andere events gezond en bewust aan het werk te gaan!”, aldus Karin van den Berg, General Manager Hilton Rotterdam.

Yoga


De yogalessen worden gegeven door Yogaground. Ferdinand Berghuijs, Founder en Brand Director van Yogaground Rotterdam: "Het ontspant, brengt focus en verbetert je prestaties. We zijn enorm blij met deze samenwerking met Hilton Rotterdam en hebben voor de bedrijven die een evenement boeken met een yogales een speciale sessie ontwikkeld. De deelnemers hoeven zich niet om te kleden en we hebben ook geen ongemakkelijke houdingen in deze sessie meegenomen. We zien dat de groepen na de yogales weer vol energie hun vergadering in gaan en daardoor ook productiever zijn".

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
Charme Hotels breidt uit met Kasteel Solhof en Hotel Ter Elst in België

Charme Hotels heeft het hotel Ter Elst te Edegem en het kasteel Solhof te Aartselaar aan haar collectie mogen toevoegen. Hotel Ter Elst is gelegen aan de rand van de stad Antwerpen, heeft 53 ruime kamers, voorzien van gratis koffie en thee, airconditioning en wifi. ’s Ochtends kan de gast geni...

Hotelketens Achtergronden
Pulitzer maakt customer journey compleet met webshop

De Pulitzer ervaring maar dan thuis. Het is vanaf nu mogelijk met de lancering van de nieuwe Pulitzer Home collection van Pulitzer Amsterdam. Het populaire vijfsterrenhotel lanceert deze week een eigen online shop waarin typische Pulitzer producten worden verkocht. Online Shop Het idee van de ...

Awards Amsterdam
PRESSROOM Amsterdam wint drie World Luxury Restaurant Awards

PRESSROOM Amsterdam, het restaurant van INK Hotel Amsterdam - MGallery, valt in de prijzen en wint maar liefst drie World Luxury Restaurant Awards. Het restaurant staat onder leiding van F&B Manager Ruth Engels-Siegers, vorig jaar door de vakjury van AF&BM benoemd tot 'F&B profession...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Hotel Parkview Amsterdam gesloten door burgemeester vanwege incidenten met handgranaten

Gisteren is op last van burgemeester Halsema Hotel Parkview aan de Korte Van Eeghenstraat in Amsterdam gesloten. De sluiting is voor onbepaalde tijd en op grond van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV). In de nacht van 5 op 6 juli is er een explosie geweest in de Korte Van Eeghenstraat. Het...

Achtergronden Tech
Gen Z: sociale media belangrijkste inspiratiebron voor vakantiebestemming

Er wordt veel gespeculeerd over Generatie Z en het gebruik van sociale media. Zijn Gen Z’ers het al zat? Delen ze nog steeds content? Zijn ze echt zo afhankelijk van influencers? Nieuw onderzoek van Booking.com wijst uit dat, alhoewel Gen Z-reizigers visueel ingesteld zijn, hun vakantiekeuzes ...

Amsterdam Interview Longread
Afscheidsinterview Hans Vugts, Hotel Casa Amsterdam

Het begrip ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’ is dusdanig ingeburgerd dat de afkorting MVO telkens opduikt in allerlei marketingstrategieën. Veel bedrijven gaan kort door de bocht om zich dat predicaat toe te eigenen. Dus laten we maar eens kijken naar een hotel dat niet enkel...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: