Hotel Marijke ontvangt Quality Award 2008/2009

3 maart 2009 |
Hotel Marijke ontvangt Quality Award 2008/2009<

Best Western Hotel Marijke in Bergen (NH) is verkozen tot beste Best Western Hotel van Nederland. Het hotel ontving hiervoor de Quality Award 2008/2009. Tevens ontving Best Western Hotel Haarhuis in Arnhem de Best Investment Award 2008/2009.

Jaarlijks worden alle Best Western Hotels van Nederland gecontroleerd op branding, onderhoud, kwaliteit, personeel, schoonmaak, en food & beverage. Het hotel dat de beste resultaten behaalt, ontvangt de Best Quality Award. Dit jaar behaalde voor het eerst in de geschiedenis een Best Western hotel in Nederland op alle punten de maximale score. Best Western Nederland directeur Wytze van den Berg: "Het is absoluut verdiend dat Best Western Hotel Marijke deze award heeft gekregen. De behaalde maximale score zegt genoeg, de kwaliteit van alle faciliteiten die het hotel heeft is uitstekend."

De eigenaar van het hotel, Hans Potters, is erg blij met deze onderscheiding: "We hoopten al heel lang de award te mogen ontvangen. Het feit dat het gelukt is, zelfs met de maximale score, vinden we echt een erkenning voor onze medewerkers. Zij doen er elke dag alles aan om de kwaliteit op en top in orde te krijgen."

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: