Hotelmerken spelen in op bezuinigingen Amerikanen

2 juli 2009
Hotelmerken spelen in op bezuinigingen  Amerikanen

Uit recent onderzoek van ABC en the Washington Post blijkt dat zestig procent van de Amerikanen zwicht onder de economische neergang. Nu de 'New Normal' zijn intrede doet in de economie moeten veel Amerikanen bestedingen die voorheen normaal waren opschorten of zelfs schrappen. Vooral in de uitgaven op het gebied van vrije tijd, uit eten gaan en vakantie wordt sterk gesneden. De hotels van de InterContinentel Hotel Group komen daarom met speciale aanbiedingen en constructies, zodat Amerikanen toch kunnen genieten van hetgeen ze graag doen.

De Crowne Plaza Hotels & Resorts in de VS en Canada hebben de 'Get a Better Game'-aanbieding waardoor een van de favoriete hobby's, golf, niet in het gedrang komt. Hoe langer men in het hotel verblijft, hoe meer men spaart voor golfartikelen. Een nacht in een Crowne Plaza levert een aantal golfballen op, 25 nachten een hele uitrusting. Ook krijgen gasten van het hotel korting op de 'fees' van golfbanen in de buurt van het hotel.

Gasten die verblijven in een hotel van het merk Hotel Indigo krijgen een prepaid creditcard met daarop 25 dollar. Deze 'Neighborhood Nosh'-kaart kan worden ingezet tijdens lunches en diners in naburige eetgelegenheden om zo de omgeving van het hotel te verkennen. Families die acht dagen in een Holiday Inn verblijven krijgen kaartjes voor de Major League honkbalwedstrijden. Tijdens de 'Grillin 'n Chillin' Summer Giveaway' van Staybridge Suites maken hotelgasten tijdens de barbecues die het hotel organiseert kans op professionele barbecue-apparatuur. Met iedere overnachting in een Candlewood Suites-hotel maken gasten kans op cheques voor concerten en muziekuitvoeringen met een waarde van 1.000 dollar. Iedere hotelboeking die online wordt gedaan levert bovendien vijf muziekdownloads op.

IHG wil zowel de Amerikanen tegemoet wil komen in hun bezuinigingen, als een aanjager zijn voor de hele economie, lokaal en nationaal.

"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/hotelmerken-spelen-in-op-bezuinigingen--amerikanen/

Overig nieuws