ibis organiseert Sleepathon op Snapchat

28 oktober 2016 |

ibis, ibis Styles en ibis budget volgen de nieuwste communicatietrends onder jongeren. Op zaterdag 29 oktober lanceren deze merken daarom de ibis Sleepathon. Deze innovatieve digitale wedstrijd vindt plaats op het @ibishotels Snapchat account. 

 
  Data:Users:carel.balmain:Downloads:COVER OK.jpg

 

Video:  https://youtu.be/nXRDtU3w74U

Net als bij een sportmarathon zullen de millennials zich goed moeten voorbereiden op de Sleepathon, alleen deze keer kunnen ze hun hardloopschoenen in de kast laten liggen. Om deel te nemen aan de Sleepathon hoeven ze slechts snapshots te maken van zichtzelf in slaappose.

Maar wat is “Sleeping” precies? Na de Planking, Pottering en Vadering trends op internet, lanceert ibis nu Sleeping. Met de Sleepathon maak je snaps van jezelf in een slaappose op de meest gekke en onverwachte plekken. 

Om mee te doen aan de competitie en om de Sleepathon te voltooien, moeten sleepathoners: 

Ieder uur een snap van zichzelf nemen in een slaappose;

Een Snapchat tijdfilter toevoegen;

De snap sturen aan het @ibishotels Snapchat account.

De Sleepathon begint om 10 ‘s ochtends en eindigt om 10 ‘s avonds. Dat is in totaal 12 uur met 12 snaps in 12 slaapposities waarmee de deelnemers 12 overnachtingen in ibis, ibis Styles en ibis budget wereldwijd kunnen winnen.

Voor de deelnemers die de kick-off missen zullen er gedurende de dag nog een aantal onverwachte sleep challenges gelanceerd worden waarmee ze hun achterstand kunnen inhalen. Alle volgers van het @ibishotels Snapchat account ontvangen deze challenges in een privé bericht met tips over de foto’s die ze moeten nemen om nog meer prijzen te kunnen winnen.

Antoine Dubois, Communication, Advertising, Social & Media Senior Vice-President bij AccorHotels ligt toe: “ibis, ibis Styles en ibisbudget focussen zich al jaren op het creëren van innovatieve en verrassende online acties. De Sleepathon is een goed voorbeeld van hoe de ibis merken de interactie met jongeren opzoeken en zo de bekendheid onder deze generatie vergroot.”

Sleepathon by ibis is een internationaal event dat plaatsvindt in meerdere Europese landen (Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Portugal, Polen, Nederland en België), Afrika en Azië.   

 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
Accor presenteert nieuw lifestyle loyalty-programma

Accor transformeert haar loyalty-programma tot een integraal wereldwijd platform dat rewards, diensten en belevingen integreert over de hele hospitality-omgeving. De nieuwe opzet biedt onze gasten in hun dagelijks leven unieke belevingen en concrete meerwaarde, of ze nu werken, onderweg zijn of onts...

OTA's Longread
Dit is waarom de waarde van je hotel daalt als je last-minute deals aanbiedt

De impact van het gebruik van ‘promotional OTAs’ op de waarde van een hotel In de VS zijn tussen 2009 en 2012 de commissiekosten voor hotels twee keer zo snel gestegen als de omzet. Daardoor is het gemiddelde percentage van acquisitiekosten gestegen naar 15 tot 25 procent van het bedr...

Awards Hotel Duurzaamheid
QO Amsterdam wint Sustainability Award

QO Amsterdam, een IHG hotel, heeft gisteravond de publieksprijs van de Sustainability Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Frame Awards. Het duurzame lifestyle hotel, gelegen in het Amstelkwartier, laat zien dat een duurzame, circulaire benadering dé manier is om daadwerkelijk een positief ef...

Hotel Opening
The Student Hotel opent in 2020 in Delft

The Student hotel gaat in 2020 haar achste vestiging openen in Delft. Het hotel krijgt 350 kamers met de mogelijkheid voor studenten om kamers te huren, zo lezen we op greatervenues.com. De hotelketen is in 2006 opgericht door Charlie Macgregor met als doel om een stimulerende omgeving voor stude...

trends Duurzaamheid
'The Future 50': gewassen met een lage foodprint

‘The Future 50 Foods’ is een lijst van 50 plantaardige voedingsmiddelen die de voedingswaarde van onze maaltijden kunnen verhogen terwijl tegelijkertijd het negatieve effect van de voedselproductie op de planeet drastisch wordt verminderd. Gisteren presenteerde Knorr, in samenwerking met...

Internationaal Marriott
Gasten Marriott kunnen stadionomroeper bij Manchester United worden

Marriott International en Manchester United kondigen vandaag een meerjarige samenwerking met elkaar aan. De 120 miljoen leden van het reisprogramma Marriott Bonvoy profiteren door deze samenwerking van exclusieve en unieke voetbalbelevenissen van Manchester United, waaronder de kans om voor é...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: