ibis organiseert Sleepathon op Snapchat

28 oktober 2016 |

ibis, ibis Styles en ibis budget volgen de nieuwste communicatietrends onder jongeren. Op zaterdag 29 oktober lanceren deze merken daarom de ibis Sleepathon. Deze innovatieve digitale wedstrijd vindt plaats op het @ibishotels Snapchat account. 

 
  Data:Users:carel.balmain:Downloads:COVER OK.jpg

 

Video:  https://youtu.be/nXRDtU3w74U

Net als bij een sportmarathon zullen de millennials zich goed moeten voorbereiden op de Sleepathon, alleen deze keer kunnen ze hun hardloopschoenen in de kast laten liggen. Om deel te nemen aan de Sleepathon hoeven ze slechts snapshots te maken van zichtzelf in slaappose.

Maar wat is “Sleeping” precies? Na de Planking, Pottering en Vadering trends op internet, lanceert ibis nu Sleeping. Met de Sleepathon maak je snaps van jezelf in een slaappose op de meest gekke en onverwachte plekken. 

Om mee te doen aan de competitie en om de Sleepathon te voltooien, moeten sleepathoners: 

Ieder uur een snap van zichzelf nemen in een slaappose;

Een Snapchat tijdfilter toevoegen;

De snap sturen aan het @ibishotels Snapchat account.

De Sleepathon begint om 10 ‘s ochtends en eindigt om 10 ‘s avonds. Dat is in totaal 12 uur met 12 snaps in 12 slaapposities waarmee de deelnemers 12 overnachtingen in ibis, ibis Styles en ibis budget wereldwijd kunnen winnen.

Voor de deelnemers die de kick-off missen zullen er gedurende de dag nog een aantal onverwachte sleep challenges gelanceerd worden waarmee ze hun achterstand kunnen inhalen. Alle volgers van het @ibishotels Snapchat account ontvangen deze challenges in een privé bericht met tips over de foto’s die ze moeten nemen om nog meer prijzen te kunnen winnen.

Antoine Dubois, Communication, Advertising, Social & Media Senior Vice-President bij AccorHotels ligt toe: “ibis, ibis Styles en ibisbudget focussen zich al jaren op het creëren van innovatieve en verrassende online acties. De Sleepathon is een goed voorbeeld van hoe de ibis merken de interactie met jongeren opzoeken en zo de bekendheid onder deze generatie vergroot.”

Sleepathon by ibis is een internationaal event dat plaatsvindt in meerdere Europese landen (Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Portugal, Polen, Nederland en België), Afrika en Azië.   

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Alles over legionella en dode leidingen

Legionella… Veteranen onder de hoteliers zullen zich herinneren hoe deze ziekteverwekker naam en ‘faam’ kreeg dankzij een congres van het American Legion (Philadelphia, 1976). Dat was nog ver weg, maar in 1999 sloeg de bacterie hard toe in Nederland: 32 mensen overleden door de zi...

Ewout Hoogendoorn spreekt zich uit

Op het Van Hessen relatie event van 6 juni komen een aantal interessante sprekers. Onder wie Ronnie Hinrichs (directeur Van Hessen), Ronald Huiskamp (eigenaar van H-Hospitality en restaurant Arles) en Ewout Hoogendoorn. Ewout is managing eigenaar en managing director van Horwarth HTL Benelux en ...

Interview Utrecht Longread
Interview: BUNK Hotels geeft het Nederlandse hotellandschap extra glans

Robin Hagedoorn (links op de openingsfoto) en Joachim de Looij stralen van oor tot oor. Hun BUNK Hotel in Utrecht opent op 20 juni de deuren voor de allereerste gasten en wij mochten alvast een kijkje nemen in de Westerkerk die omgetoverd wordt tot hotel. Eenmaal binnen, blijken de bouwvakkers nog d...

Achtergronden
Op deze manier houd je je aan de privacyregels in je hotel

Ben jij bang om ongastvrij te zijn als je je aan privacyregels houdt? Denk jij dat het een enorme rompslomp is om de privacy in je hotel op orde te krijgen? Heb je geen idee waar en hoe je moet beginnen? Lees dan vooral even verder, want we hebben een aantal bruikbare tips voor je. Het zorgvuldi...

Hotel
Park Plaza Victoria Amsterdam en art'otel amsterdam lanceren We are Amsterdam

Gelegen aan de Prins Hendrikkade, direct tegenover het Centraal Station, is een uniek aanbod van twee fantastische hotels: Park Plaza Victoria Amsterdam en art'otel amsterdam, die samen alle voordelen van een complete ervaring bieden. Een schat aan verbonden faciliteiten op één loc...

Advertorial
Walk-In met accessoires: een design met veel toegevoegde waarde

De veelzijdige accessoires van HÜPPE Select+ vullen nu elke moderne Walk-In douche perfect aan. Één design met veel toegevoegde waarde, esthetisch, tijdloos mooi en functioneel. De veelzijdige accessoires zijn niet alleen nuttig voor uw gasten, ze zorgen ook voor veel extra comfor...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: