ibis organiseert Sleepathon op Snapchat

28 oktober 2016 |

ibis, ibis Styles en ibis budget volgen de nieuwste communicatietrends onder jongeren. Op zaterdag 29 oktober lanceren deze merken daarom de ibis Sleepathon. Deze innovatieve digitale wedstrijd vindt plaats op het @ibishotels Snapchat account. 

 
  Data:Users:carel.balmain:Downloads:COVER OK.jpg

 

Video:  https://youtu.be/nXRDtU3w74U

Net als bij een sportmarathon zullen de millennials zich goed moeten voorbereiden op de Sleepathon, alleen deze keer kunnen ze hun hardloopschoenen in de kast laten liggen. Om deel te nemen aan de Sleepathon hoeven ze slechts snapshots te maken van zichtzelf in slaappose.

Maar wat is “Sleeping” precies? Na de Planking, Pottering en Vadering trends op internet, lanceert ibis nu Sleeping. Met de Sleepathon maak je snaps van jezelf in een slaappose op de meest gekke en onverwachte plekken. 

Om mee te doen aan de competitie en om de Sleepathon te voltooien, moeten sleepathoners: 

Ieder uur een snap van zichzelf nemen in een slaappose;

Een Snapchat tijdfilter toevoegen;

De snap sturen aan het @ibishotels Snapchat account.

De Sleepathon begint om 10 ‘s ochtends en eindigt om 10 ‘s avonds. Dat is in totaal 12 uur met 12 snaps in 12 slaapposities waarmee de deelnemers 12 overnachtingen in ibis, ibis Styles en ibis budget wereldwijd kunnen winnen.

Voor de deelnemers die de kick-off missen zullen er gedurende de dag nog een aantal onverwachte sleep challenges gelanceerd worden waarmee ze hun achterstand kunnen inhalen. Alle volgers van het @ibishotels Snapchat account ontvangen deze challenges in een privé bericht met tips over de foto’s die ze moeten nemen om nog meer prijzen te kunnen winnen.

Antoine Dubois, Communication, Advertising, Social & Media Senior Vice-President bij AccorHotels ligt toe: “ibis, ibis Styles en ibisbudget focussen zich al jaren op het creëren van innovatieve en verrassende online acties. De Sleepathon is een goed voorbeeld van hoe de ibis merken de interactie met jongeren opzoeken en zo de bekendheid onder deze generatie vergroot.”

Sleepathon by ibis is een internationaal event dat plaatsvindt in meerdere Europese landen (Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Portugal, Polen, Nederland en België), Afrika en Azië.   

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Events Hoteltech
Programma HotelTech: Annemarie van Gaal, Jeroen Smit en nog veel meer

Achter de schermen wordt er druk gewerkt aan het definitieve programma van HotelTech 2019, dat op 18 november plaatsvindt in Bunnik. De eerste namen zijn bekend en hierbij lichten we een tipje van de welbekende sluier op. DAGVOORZITTER Jeroen Smit Jeroen Smit is onderzoeksjournalist en aut...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: de GM-functie wordt bedreigd

Hotelbanen zie je zelden in de populaire lijstjes van uitstervende functies die bedoeld zijn om de lezer een afschrikwekkend kijkje in de toekomst te geven. Met ronkende titels als ‘Deze 11 beroepen staan op de lijst om uit te sterven’ en ‘Pikken de robots jouw baan in?’ gaan...

Duurzaamheid
Nog een paar dagen de tijd: meld je aan voor de Food Waste Challenge

Wist je dat 14% van alle voedselverspilling plaatsvindt in de horeca? Dat is voor de Nederlandse horeca maar liefst ruim 51 miljoen kilo voedsel. Voedsel dat de wereld hard nodig heeft en wat een verliespost is voor de horeca. De Rabobank biedt nu samen met de coalitie Samen tegen Voedselverspilling...

Opening Internationaal
Nieuw JA Lake View Hotel Opent in het grootste experience resort van Dubai

Het JA Lake View Hotel, dat op 22 september opent, is het derde unieke pand in het 1 miljoen vierkante meter grote JA The Resort in Jebel Ali, Dubai. Het JA Lake View Hotel is een uniek gebouw met panoramisch uitzicht over de golfbaan en de Arabische zee en wordt omschreven als een 'design-gedre...

Advertorial
Revenue Management: onmisbare expertise voor een optimale bedrijfsvoering

Hotels richten zich in hun dagelijkse werkzaamheden vooral op service en beleving, maar missen budget en expertise om hun hotelkamers structureel bezet en strategisch geprijsd te krijgen. Dat kan een optimale omzet in de weg staan. IFHG, de Hospitality Expert met jarenlange ervaring in de dynamische...

Achtergronden
Zo til je je revenue management skills naar een hoger niveau

De essentie van revenue management is om hotelkamers en zalen tegen het best mogelijke tarief aan te bieden. Dat lijkt makkelijker dan het is. Daarom heeft de HM-Academy in samenwerking met Stan Josephi de tweedaagse masterclass revenue management ontwikkeld. Wegens de grote belangstelling zijn er e...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: