Kandidaten F&B Professional award 2012

20 december 2011 |
Kandidaten F&B Professional award 2012<

De Association of Food & Beverage Management (AF&BM stelt graag de tien genomineerden voor de F&B Professional of the Year Award 2012 aan u voor. De award wordt op 21 januari, tijdens het AF&BM jaargala uitgereikt aan de meest gepassioneerde en bevlogen F&B professional van het jaar. De tien kandidaten zijn vanuit de hele branche aangedragen en geselecteerd door een selectiecommissie.

Stemmen!
Van 15 december 11.00 uur tot en met woensdag 11 januari 14.00 uur kunt u uw favoriet kenbaar maken door te stemmen via de poll op deze website. De drie kandidaten met de meeste stemmen worden op woensdag 11 januari rond 16.00 uur tijdens de HOTELLOTOP op de Horecava bekend gemaakt. Hierna presenteren de drie finalisten zich op 19 januari voor een vakjury. Deze bepaalt de uiteindelijke winnaar. Laat uw stem niet verloren gaan. Stem mee!

De kandidaten (in willekeurige volgorde)


h1. Jan van Belzen


Naam: Jan van Belzen
Functie: F&B manager
Bedrijf: Inntel Hotels Rotterdam Centre

Waarom F&B Professional of the Year?
Omdat ik vind dat het hele F&B-team van Inntel Hotels Rotterdam Centre deze prijs verdient, ook al ben ik verantwoordelijk, dit zijn de mensen die de waardering horen te krijgen! Voor mijzelf zou ik het daarbij dan ook nog een eer vinden, omdat ik vind dat ik al heel wat jaren mijn passie voor gastvrijheid in de F&B, door middel van mijn coachende stijl van leidinggeven, succesvol toepas.


h1. Patrick Wolffenbuttel


Naam: Patrick Wolffenbuttel
Functie: F&B Manager
Bedrijf: NH Grand Hotel Krasnapolsky

Waarom F&B Professional of the Year?
Als F&B manager van een van de mooiste en grootste hotelbedrijven van Nederland wil ik mij graag meten met andere F&B professionals. Het hebben van passie voor Food and Beverage zijn hierbij van cruciaal belang.


h1. Robert-Jan Hogenelst


Naam: Robert-Jan Hogenelst
Functie: F&B Manager
Bedrijf: Carlton President Hotel

Waarom F&B Professional of the Year?
Sometimes it's better to shut up and let people think you're an idiot than to put it down in words and remove all doubts


h1. Stephan van Tilburg


Naam: Stephan van Tilburg
Functie: F&B Director
Bedrijf: De L'Europe Amsterdam

Waarom F&B Professional of the Year?
Na 10 jaar buiten Nederland gewerkt te hebben, meest recentelijk Oost-Azie), is het een eerzame klus om de F&B opzet en opening te hebben gedaan, en nog steeds te doen, van het nieuwe De L’Europe met 2 restaurants, 2 bars, lobby lounge, 7 zalen, room service, keukens, stewarding, en totaal 100 nieuwe personeel F&B.


h1. Mathijs Fleur


Naam: Mathijs Fleur
Functie: F&B Manager
Bedrijf: Golden Tulip Arnhem-Doorwerth

Waarom F&B Professional of the Year?
Deze vakman weet te inspireren, motiveren en heeft een passie voor MVO


h1. Ruben Braam


Naam: Ruben Braam
Functie: F&B Manager
Bedrijf: De Roode Leeuw Amsterdam

Waarom F&B Professional of the Year?
Vele goede veranderingen in bijvoorbeeld de huisstijl aangebracht, goede resultaten van het bedrijf ondanks crisis en een mooi 100 jarig bestaan gala georganiseerd in de Nieuwe kerk.


h1. Ron Beenhakker


Naam: Ron Beenhakker
Functie: Director Operations
Bedrijf: HMSHost Schiphol Airport

Waarom F&B Professional of the Year?
Ron ademt passie voor eten & drinken en is een teamplayer in optima forma. Ron is in staat om zijn team te enthousiasmeren en zijn collega’s bewust te maken van gastbeleving door zijn no-nonsens benadering en persoonlijke feedback. Ron behaalt de resultaten zonder gastvriendelijkheid en passie voor eten & drinken enig moment uit het oog te verliezen, dit in 24/7 omgeving.


h1. Marcel Hompe


Naam: Marcel Hompe
Functie: F&B manager
Bedrijf: American Hotel Amsterdam

Waarom F&B Professional of the Year?
Sinds mijn komst heb ik de nadruk gelegd binnen het gehele F&B team op "people management". De jarenlange ervaring van collega's welke er soms al 20 jaar of meer werken met de "onervaren" jongeren goed te laten combineren en functioneren.


h1. Hermen Nijhuis


Naam: Hermen Nijhuis
Functie: F&B manager
Bedrijf: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam

Waarom F&B Professional of the Year?
Omdat ik een gedreven F&B man ben, die zijn geluk haalt uit werken met medewerkers, gasten in het mooiste vak wat er is!


h1. Reint van Rooij


Naam: Reint van Rooij
Functie: F&B manager
Bedrijf: Novotel Amsterdam


Waarom F&B Professional of the Year?
Omdat dit een prachtige erkenning zou zijn voor alle ontwikkelingen die ons team in de afgelopen tijd heeft opgepakt in creatief en educatief opzicht. Daarnaast is het een prachtige kroon op mijn eerste 20 jaar als F&B Professional!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
“Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: