Leonardo Den Haag introduceert nieuw vergaderconcept tijdens Haring Party

Auteur: Redactie
Events Hotelketens 28 juni 2023
Leonardo Den Haag introduceert nieuw vergaderconcept tijdens Haring Party V.l.n.r. Patrick Aarsman (Leonardo), Ludo de Gruiter (Ge-Zwam), Machiel van Dooren (Made Blue), Marco Roozenburg en Vishaal Boejharat (Ipse de Bruggen)

Op dinsdag 27 juni 2023 heeft de jaarlijkse Haagse Haring Party ‘International Flavors’ plaatsgevonden bij het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. Meer dan 200 betrokkenen proosten op de nieuwe haring en werden getrakteerd op een variatie aan ‘International flavors of herring’. Daarnaast werd ook het eventconcept ‘Now We’re Talking!’ toegepast. Een speels vergaderconcept waarbij verbinden, connecties, inspireren en motiveren centraal staat.

Volgens traditie is ook dit jaar het eerste haringvaatje uitgereikt. De nieuwe twist is dat het haringvaatje werd uitgereikt aan drie organisaties die zich inzetten voor duurzaamheid en maatschappelijke impact. Ook zijn de drie organisaties verbonden met de Sustainable Development Goals (SDG’s) van de hotelketen: Climate action, Decent work en Responsible consumption. Made Blue Foundation, Ipse de Bruggen en Ge-Zwam mochten het eerste vaatje in ontvangst nemen.

Duurzame ontwikkelingen

Made Blue Foundation, één van de ontvangers van het eerste haringvaatje, is een organisatie die zich inzet voor schoon drinkwater in ontwikkelingslanden. Zo is de organisatie nauw verbonden met het SDG-doel ‘Climate action’. De verbinding met SDG-doel ‘Decent work’ sluit aan bij Ipse de Bruggen, een organisatie die mensen met een verstandelijke beperking ondersteunt. Ge-Zwam, een initiatief dat zich richt op duurzame voedselproductie door middel van oesterzwammenkwekerijen, sluit aan bij het ‘Responsible consumption’.

Patrick Aarsman, General Manager van het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade, vertelt: “Deze drie organisaties tonen onder andere hun inzet voor de SDG's door hun activiteiten en projecten die bijdragen aan een betere wereld. Met de uitreiking van het haringvaatje onderstreept het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade zijn betrokkenheid bij de lokale gemeenschap en het bevorderen van duurzaamheid.”

‘Now We’re Talking!’

Naast het uitreiken van het haringvaatje is tijdens het evenement ook het nieuwe vergaderconcept 'Now We’re Talking!' geïntroduceerd. Met dit concept streeft Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade naar het creëren van inspirerende gesprekken, die verder gaan dan de vergaderzalen. Aarsman vervolgt: “Dit doen we door Break & Play pauzes te implementeren, waarbij men met ‘compliment cards’ en met het spelen van de welbekende spellen zoals Jenga, Vier op een rij en Cornhole met elkaar in gesprek gaan. Ook bieden we live cooking aan gebaseerd op ons restaurantconcept LEO’s International Flavors. Dit alles voegt verassende aspecten toe aan de vergaderingen en evenementen.”

Fotografie: Studio Uittenboogaart

Blijf je graag op de hoogte?

Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Overig nieuws