Louvre maakt Hotels of the Year bekend

26 november 2013 |
Louvre maakt Hotels of the Year bekend<

Louvre Hotels Group kondigt aan dat Golden Tulip Hotel Central uit Den Bosch is gekozen tot Golden Tulip Hotel of the Year 2013 van de regio Noord-Europa. Tulip Inn Bergen op Zoom
is Tulip Inn of the Year 2013 geworden. Olivier Derycke, Chief Operating Officer Europe bij Louvre Hotels Group heeft de awards persoonlijk overhandigd. Op basis van de resultaten uit Golden Tulip’s Quality Assurance programma werden de winnaars bepaald.

Mystery Guest
Het jaarlijkse Quality Assurance programma van Golden Tulip wordt uitgevoerd door het in Londen gevestigde onafhankelijke BDRC (Business Development Research Consultants). De inspectie bestaat uit een zogenaamd ‘Mystery Guest’ verblijf waarbij uitvoerig gecheckt wordt op aspecten als gastvrijheid, merkbeleving, hygiëne en milieubewust werken. Golden Tulip Hotel Central en Tulip Inn Bergen op Zoom behaalde de hoogste score in de regio Noord-Europa.

Motivatie voor hotels
Volgens Michael Spetter, Managing Director van Louvre Hotels Group Benelux hebben Golden Tulip Hotel Central en Tulip Inn Bergen op Zoom een geweldige prestatie geleverd. “Middels deze jaarlijkse award motiveert Golden Tulip haar hotels om hun harde werken voort te zetten en de gast iedere dag een unieke kwaliteitsbeleving te geven. De winnaars van dit jaar hebben bewezen hierin voorop te gaan.”

Reactie Den Bosch
De directie van Golden Tulip Hotel Central, Tonny en Karin Rademaker, zijn zeer vereerd met het winnen van de award: “We willen ons onderscheiden van de meer gestandaardiseerde hotels en het unieke karakter van de Bossche gastvrijheid en de regionale ‘joie de vivre’ onderstrepen. Het vergt toewijding van ons hele team om dit resultaat te behalen. We stellen onze gasten centraal en doen er alles aan ze tevreden te stellen en hun verwachtingen te overtreffen.“

Reactie Bergen op Zoom
Ook hun collega’s van Tulip Inn Bergen op Zoom kunnen hun geluk niet op: “Het is een erkenning dat ons team succesvol is en een stimulans om door te gaan om onze gasten een optimaal verblijf in ons hotel te bieden” aldus de heer en mevrouw Van Isselt, eigenaren van het hotel.


Door Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: