Louvre maakt Hotels of the Year bekend

26 november 2013
Louvre maakt Hotels of the Year bekend

Louvre Hotels Group kondigt aan dat Golden Tulip Hotel Central uit Den Bosch is gekozen tot Golden Tulip Hotel of the Year 2013 van de regio Noord-Europa. Tulip Inn Bergen op Zoom
is Tulip Inn of the Year 2013 geworden. Olivier Derycke, Chief Operating Officer Europe bij Louvre Hotels Group heeft de awards persoonlijk overhandigd. Op basis van de resultaten uit Golden Tulip’s Quality Assurance programma werden de winnaars bepaald.

*Mystery Guest*
Het jaarlijkse Quality Assurance programma van Golden Tulip wordt uitgevoerd door het in Londen gevestigde onafhankelijke BDRC (Business Development Research Consultants). De inspectie bestaat uit een zogenaamd ‘Mystery Guest’ verblijf waarbij uitvoerig gecheckt wordt op aspecten als gastvrijheid, merkbeleving, hygiëne en milieubewust werken. Golden Tulip Hotel Central en Tulip Inn Bergen op Zoom behaalde de hoogste score in de regio Noord-Europa.

*Motivatie voor hotels*
Volgens Michael Spetter, Managing Director van Louvre Hotels Group Benelux hebben Golden Tulip Hotel Central en Tulip Inn Bergen op Zoom een geweldige prestatie geleverd. “Middels deze jaarlijkse award motiveert Golden Tulip haar hotels om hun harde werken voort te zetten en de gast iedere dag een unieke kwaliteitsbeleving te geven. De winnaars van dit jaar hebben bewezen hierin voorop te gaan.”

*Reactie Den Bosch*
De directie van Golden Tulip Hotel Central, Tonny en Karin Rademaker, zijn zeer vereerd met het winnen van de award: “We willen ons onderscheiden van de meer gestandaardiseerde hotels en het unieke karakter van de Bossche gastvrijheid en de regionale ‘joie de vivre’ onderstrepen. Het vergt toewijding van ons hele team om dit resultaat te behalen. We stellen onze gasten centraal en doen er alles aan ze tevreden te stellen en hun verwachtingen te overtreffen.“

*Reactie Bergen op Zoom*
Ook hun collega’s van Tulip Inn Bergen op Zoom kunnen hun geluk niet op: “Het is een erkenning dat ons team succesvol is en een stimulans om door te gaan om onze gasten een optimaal verblijf in ons hotel te bieden” aldus de heer en mevrouw Van Isselt, eigenaren van het hotel.


~Door~ "~Myrtille Vromans~":mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl

Overig nieuws