Management helpt op de werkvloer

11 november 2013 |
Management helpt op de werkvloer<

General manager Ger Meijers van Kasteel Daelenbroeck en CSU Albatros Directeur Max Snoeren werkten onlangs mee in de housekeeping van Boshotel Vlodrop. Aanleiding voor dit initiatief is de
CSU MeewerkWeek die dit jaar voor de negende keer wordt georganiseerd. In deze week werkt kantoorpersoneel, management en directie mee met hun schoonmaakcollega’s. Doel is om waardering en respect te laten blijken en betrokken te blijven bij de werkvloer.

Enthousiast en betrokken
Tientallen hotelkamers zijn door de heren piekfijn in orde gemaakt voor de ontvangst van de gasten. “Erg leerzaam om te ervaren hoe enthousiast en betrokken onze medewerkers zijn. Zij zorgen iedere dag weer voor een optimale beleving van gastvrijheid bij de gasten”, aldus Max Snoeren.

Samenwerking verlengd
Ook het hotelmanagement is uitermate tevreden over de hoge kwaliteit en de maximale gasttevredenheid die door de housekeeping-medewerkers van het facilitybedrijf wordt behaald. Onlangs werd de samenwerking met Boshotel Vlodrop, Kasteel Daelenbroeck en Hotel Roermond verlengd.

Passie voor het vak
Het initiatief werd zowel door de medewerkers als de klant zeer gewaardeerd. Ger Meijers ervoer hoe de medewerkers housekeeping alles op alles zetten om een zo hoog mogelijke kwaliteit neer te zetten: “Het is mooi om te zien dat iedereen zeer gemotiveerd is en passie voor het vak heeft. Wat opvalt is dat de medewerkers van CSU Albatros niet alleen schoonmaken, maar zich ook verplaatsen in onze gasten. Wat kunnen ze doen om het verblijf van de gasten nog aangenamer te maken?”.

Op de foto (vlnr): Ger Meijers (general manager Kasteel Daelenbroeck), Max Snoeren (directeur CSU Albatros) en Bogusia Radomska (medewerkster housekeeping).

Door Frank Lindner:mailto:frank.lindner@uitgeverijps.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Longread
Beste hotelier, vergeet wat er was en focus op wat er komen kan

Lang geleden stond er een hotel ergens in een binnenstad. De markante gevel pronkte trots naar de voorbijgangers. Het hotel stond er statig bij, en een tikkeltje chique zelfs, uitnodigend naar iedereen die er langsliep. Wie het hotel zag wilde naar binnen. Die gedachte gaf je kriebels in je buik, ni...

KHN Coronacrisis
Horeca eerder dicht? ''Buitenproportioneel!''

Koninklijke Horeca Nederland vindt het voornemen van het kabinet om horeca in de Randstad (in zes veiligheidsregio's waar het aantal besmettingen met het coronavirus snel stijgt) waardeloos. Dirk Beljaarts, directeur van KHN noemt het in het NOS Radio 1 Journaal 'buitenproportioneel' en ...

Interview Longread
Gasthoofdredacteur Roberto Payer interviewt Pieter Elbers

Roberto Payer (Waldorf Astoria en Hilton Amsterdam, tevens gasthoofdredacteur van de septemberuitgave van Hospitality Management) en Pieter Elbers (CEO KLM) strijden tegen de gevolgen van de coronacrisis. Middenin die crisis, begin augustus, ontmoeten ze elkaar in het Waldorf Astoria in de hoofdstad...

Hotel & Recht
Rechten en plichten ten tijde van corona

Corona heeft een grote impact op het aantal gasten in hotels en de manier waarop in de hotels moet worden gewerkt. Thuiswerken is meestal geen mogelijkheid en daarom is een veilige werkplek extra belangrijk. Deze nieuwe situatie roept veel vragen op over de rechten van werkgevers maar ook van werkne...

KHN Coronacrisis
KHN vreest extra coronamaatregelen in grote steden

Gisterenavond bereikte Koninklijke Horeca Nederland (KHN) het signaal dat er in enkele Nederlandse regio’s extra coronamaatregelen worden ingevoerd, die mogelijk ook voor de horeca zullen gelden. Via verschillende bronnen heeft KHN vernomen dat een verplichte horecasluiting om 24:00 voor een a...

Tech Branded Content
''Veel hotels kennen hun echte foodcost niet''

Nu de inkomsten onzeker blijven, is controle van de kosten belangrijker dan ooit. “Naar foodcost wordt echter weinig gekeken", merkt Carl Jacobs CEO van Apicbase op. “Terwijl het toch over 30 procent van je business gaat. Vaak zelfs meer, dat is problematisch.” Hotelketens en ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: