Marriott introduceert een nieuw loyaliteitsprogramma

17 april 2018 | David Bakker

Marriott International kondigde aan dat het in augustus 2018 voor zijn leden een pakket uniforme voordelen zal introduceren in Marriott Rewards, The Ritz-Carlton Rewards en Starwood Preferred Guest (SPG). Hiermee wordt een ongelooflijk rijk hospitality loyaliteitsprogramma gecreëerd waarin leden sneller meer punten verdienen dan onder de vorige programma's - gemiddeld 20% meer punten voor elke uitgegeven dollar. 

Voor de eerste keer hebben leden toegang tot boekverblijven en punten verdienen of inwisselen bij 29 deelnemende wereldwijde merken bestaande uit 6.500 hotels in 127 landen en gebieden. Bovendien breidt het ervaringsplatform van Moments zich uit, met meer dan 110.000 ervaringen op 1.000 bestemmingen van onmisbare attractie-tickets en tours voor contant geld door alle gasten, tot unieke evenementen die alleen beschikbaar zijn voor leden die punten gebruiken, inclusief de nieuwe op maat gemaakt Moments Live- evenementenreeks. 

Voordelen


"We hebben geluisterd naar de reisambities van onze leden en onze blik gevestigd op het ontsluiten van het volledige potentieel van onze loyaliteitsprogramma's", aldus David Flueck, Senior Vice President van Global Loyalty, Marriott International. "We zijn verheugd om aan te kondigen dat onze leden in augustus kunnen genieten van een reeks voordelen in onze buitengewone portfolio van hotels, van iconische volledige en geselecteerde service, tot verlengd verblijf, tot unieke boetieks en luxe merken. We hopen onze leden te inspireren, ongeacht hun reispassie, of het nu resorts zijn met overwaterbungalows, vredige, afgelegen eilandomgevingen, ski-in / ski-out bergresorts, torenhoge hotels met prachtige uitzichten of zelfs voormalige paleizen omgebouwd tot hotels. "

Combineren


Vanaf augustus kunnen leden hun afzonderlijke Marriott Rewards-, The Ritz-Carlton Rewards- en SPG-accounts combineren in één account die de hele loyaliteitsportfolio beslaat. De Marriott Rewards, The Ritz-Carlton Rewards en Starwood Preferred Guest (SPG) -namen zullen blijven voortleven onder de nieuwe set van verenigde voordelen totdat een nieuwe programmanaam wordt geïntroduceerd in 2019. 

Ook in augustus zullen reizigers de mogelijkheid hebben om boekingen blijven voor de eerste keer in de hele portefeuille op Marriott.com , SPG.com en de Marriott- en SPG-apps, of door contact op te nemen met klantengagementcentra.

"Er zijn geen belangrijkere klanten dan onze loyaliteitsleden", zegt Karin Timpone, Global Marketing Officer van Marriott International. "Met goed nieuws voor onze leden, hebben we besloten de nieuwe voordelen nu bekend te maken en ze zo snel mogelijk te lanceren, zodat leden optimaal kunnen profiteren. Tegelijkertijd zullen we doorgaan met het introduceren van meer exclusieve ledenervaringen gedurende het hele jaar op onze Moments-platforms." 
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Fletcher
De Wageningsche Berg door Fletcher uitgeroepen tot hotel van het jaar

Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg is door Fletcher uitgeroepen tot hotel van het jaar, daarvoor wordt het team uiteraard beloond. Daarom neemt het hoofdkantoor in Nieuwegein op zondag 24 maart 2019 het 4-sterren Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg in Wageningen voor é&...

Awards Hotel Mensen
Grand Hotel Huis ter Duin: ‘Partner Independent Hotel of the Year 2018’

Na de benoeming van managing director Stephan Stokkermans tot Hotelier of the Year 2019 van Preferred Hotels & Resorts en een finaleplaats bij de M&IT Awards in Londen was het nu de beurt aan Coen van Veen om twee awards mee naar huis te nemen. De Director of Sales was tijdens de HelmsBrisco...

Economie KHN
Oproep KHN voor Provinciale Staten-verkiezingen: voorkom overaanbod horeca

De afgelopen tien jaar nam het aantal horecazaken in Nederland explosief toe. Het aantal groeide met 13 procent naar ruim 43000 zaken. KHN is blij met deze ontwikkeling en ziet ook voor de toekomst nog ruimte voor extra horeca. Maar in steeds meer binnensteden ontstaat overaanbod van horeca, vooral ...

Economie Internationaal
Stijgend aantal hotelovernachtingen in Nederland, Groningen is opvallende stijger

Herkomst gasten In 2012 waren 48,79% van alle overnachtingen in hotels in Nederland afkomstig van een buitenlandse gast. Gedurende de afgelopen jaren is dit percentage gegroeid tot 54,12% in 2018. De meeste buitenlandse overnachtingen komen van gasten uit Duitsland, UK, USA, België en Frankrijk....

Amsterdam Personalia
Emmy Stoel nieuwe General Manager Sofitel Legend The Grand Amsterdam

Het kon niet uitblijven. Zojuist publiceerden we het persbericht waarin aangekondigd werd dat Michiel Roelfsema de nieuwe general manager van Hotel Okura Amsterdam wordt, en nog geen uur later volgt er een 'ping' in de mailbox. Het blijkt het persbericht te zijn dat meldt dat Emmy Stoel, de ...

Amsterdam Personalia
Michiel Roelfsema nieuwe general manager Hotel Okura Amsterdam

Michiel Roelfsema (35) volgt per 17 mei 2019 Emmy Stoel op als general manager van Hotel Okura Amsterdam. Dit is door Marcel P. van Aelst, president en CEO van Okura Nikko Hotel Management Co. Ltd Japan, bekendgemaakt. Als stagiair maakte Michiel in 2002 voor het eerst kennis met Hotel Okura Amst...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: