Marriott introduceert een nieuw loyaliteitsprogramma

17 april 2018 | David Bakker

Marriott International kondigde aan dat het in augustus 2018 voor zijn leden een pakket uniforme voordelen zal introduceren in Marriott Rewards, The Ritz-Carlton Rewards en Starwood Preferred Guest (SPG). Hiermee wordt een ongelooflijk rijk hospitality loyaliteitsprogramma gecreëerd waarin leden sneller meer punten verdienen dan onder de vorige programma's - gemiddeld 20% meer punten voor elke uitgegeven dollar. 

Voor de eerste keer hebben leden toegang tot boekverblijven en punten verdienen of inwisselen bij 29 deelnemende wereldwijde merken bestaande uit 6.500 hotels in 127 landen en gebieden. Bovendien breidt het ervaringsplatform van Moments zich uit, met meer dan 110.000 ervaringen op 1.000 bestemmingen van onmisbare attractie-tickets en tours voor contant geld door alle gasten, tot unieke evenementen die alleen beschikbaar zijn voor leden die punten gebruiken, inclusief de nieuwe op maat gemaakt Moments Live- evenementenreeks. 

Voordelen


"We hebben geluisterd naar de reisambities van onze leden en onze blik gevestigd op het ontsluiten van het volledige potentieel van onze loyaliteitsprogramma's", aldus David Flueck, Senior Vice President van Global Loyalty, Marriott International. "We zijn verheugd om aan te kondigen dat onze leden in augustus kunnen genieten van een reeks voordelen in onze buitengewone portfolio van hotels, van iconische volledige en geselecteerde service, tot verlengd verblijf, tot unieke boetieks en luxe merken. We hopen onze leden te inspireren, ongeacht hun reispassie, of het nu resorts zijn met overwaterbungalows, vredige, afgelegen eilandomgevingen, ski-in / ski-out bergresorts, torenhoge hotels met prachtige uitzichten of zelfs voormalige paleizen omgebouwd tot hotels. "

Combineren


Vanaf augustus kunnen leden hun afzonderlijke Marriott Rewards-, The Ritz-Carlton Rewards- en SPG-accounts combineren in één account die de hele loyaliteitsportfolio beslaat. De Marriott Rewards, The Ritz-Carlton Rewards en Starwood Preferred Guest (SPG) -namen zullen blijven voortleven onder de nieuwe set van verenigde voordelen totdat een nieuwe programmanaam wordt geïntroduceerd in 2019. 

Ook in augustus zullen reizigers de mogelijkheid hebben om boekingen blijven voor de eerste keer in de hele portefeuille op Marriott.com , SPG.com en de Marriott- en SPG-apps, of door contact op te nemen met klantengagementcentra.

"Er zijn geen belangrijkere klanten dan onze loyaliteitsleden", zegt Karin Timpone, Global Marketing Officer van Marriott International. "Met goed nieuws voor onze leden, hebben we besloten de nieuwe voordelen nu bekend te maken en ze zo snel mogelijk te lanceren, zodat leden optimaal kunnen profiteren. Tegelijkertijd zullen we doorgaan met het introduceren van meer exclusieve ledenervaringen gedurende het hele jaar op onze Moments-platforms." 
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens
Palace Hotel neemt afscheid van de Radisson Hotel Group

Per 1 januari 2021 maakt het Palace Hotel uit Noordwijk aan Zee geen deel meer uit van de Radisson Hotel Group. Sinds 2014 was het hotel op basis van een franschisecontract aangesloten bij het merk Radisson Blu. Afgelopen zomer is de keuze gemaakt om als zelfstandig hotel verder te gaan. Andr&eac ...

Longread
De GM-AM-relatie in brand-managed hotels

Het afgelopen jaar werden op de Hoge Hotelschool in Breda twee scripties geschreven, vanuit verschillend perspectief, maar over hetzelfde onderwerp: wat zijn ‘best practices’ voor het creëren en in stand houden van een vruchtbare werkrelatie tussen asset managers (verder: AM’s ...

Hotelketens
Van der Valk Hotel Amersfoort start ‘restaurant take over’

Nu restaurants gesloten zijn, maar hotels wel nog open mogen, is Van der Valk Hotel Amersfoort-A1 een samenwerking gestart met lokale restaurants in Amersfoort. Een zogenoemde restaurant take over. Zo krijgen de koks van bekende restaurants in Amersfoort de mogelijkheid om hun gerechten klaar te mak ...

Personalia
QL Hotels presenteert nieuwe Managing Director

Het team van QL Hotels & Restaurants wordt per 1 december versterkt met Mathilde van der Weerd die in de rol van Managing Director de uitrol van een ambitieuze nieuwe strategie gaat aansturen. Mathilde van der Weerd maakte eerder carrière bij onder meer Postillion Hotels en is actief als ...

Personalia Personeel
Nieuwe gezichten bij Carlton Hotel Collection

Bij Carlton Hotel Collection staan de ontwikkelingen niet stil, ook niet in deze roerige tijden. Ondernemerschap en innovatie zijn al jaren centrale pijlers binnen de groep en juist nu zetten de hotels hier vol op in. Met vier prachtkansen in de vorm van vier nieuw vervulde posities geeft Carlton Ho ...

Columns
Column Jantiene Berg: #OpenToWork

Het is inmiddels bijna zes maanden geleden dat ik samen met mijn compagnon de deur van ons urban boutique hotel moest sluiten. Het uitspreken van het faillissement ging in een recordtijd van twee minuten via de telefoon. Een ultrasnelle flitsscheiding. De start van een nieuw begin? In eerste instant ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: