Marriott introduceert een nieuw loyaliteitsprogramma

17 april 2018 | David Bakker

Marriott International kondigde aan dat het in augustus 2018 voor zijn leden een pakket uniforme voordelen zal introduceren in Marriott Rewards, The Ritz-Carlton Rewards en Starwood Preferred Guest (SPG). Hiermee wordt een ongelooflijk rijk hospitality loyaliteitsprogramma gecreëerd waarin leden sneller meer punten verdienen dan onder de vorige programma's - gemiddeld 20% meer punten voor elke uitgegeven dollar. 

Voor de eerste keer hebben leden toegang tot boekverblijven en punten verdienen of inwisselen bij 29 deelnemende wereldwijde merken bestaande uit 6.500 hotels in 127 landen en gebieden. Bovendien breidt het ervaringsplatform van Moments zich uit, met meer dan 110.000 ervaringen op 1.000 bestemmingen van onmisbare attractie-tickets en tours voor contant geld door alle gasten, tot unieke evenementen die alleen beschikbaar zijn voor leden die punten gebruiken, inclusief de nieuwe op maat gemaakt Moments Live- evenementenreeks. 

Voordelen


"We hebben geluisterd naar de reisambities van onze leden en onze blik gevestigd op het ontsluiten van het volledige potentieel van onze loyaliteitsprogramma's", aldus David Flueck, Senior Vice President van Global Loyalty, Marriott International. "We zijn verheugd om aan te kondigen dat onze leden in augustus kunnen genieten van een reeks voordelen in onze buitengewone portfolio van hotels, van iconische volledige en geselecteerde service, tot verlengd verblijf, tot unieke boetieks en luxe merken. We hopen onze leden te inspireren, ongeacht hun reispassie, of het nu resorts zijn met overwaterbungalows, vredige, afgelegen eilandomgevingen, ski-in / ski-out bergresorts, torenhoge hotels met prachtige uitzichten of zelfs voormalige paleizen omgebouwd tot hotels. "

Combineren


Vanaf augustus kunnen leden hun afzonderlijke Marriott Rewards-, The Ritz-Carlton Rewards- en SPG-accounts combineren in één account die de hele loyaliteitsportfolio beslaat. De Marriott Rewards, The Ritz-Carlton Rewards en Starwood Preferred Guest (SPG) -namen zullen blijven voortleven onder de nieuwe set van verenigde voordelen totdat een nieuwe programmanaam wordt geïntroduceerd in 2019. 

Ook in augustus zullen reizigers de mogelijkheid hebben om boekingen blijven voor de eerste keer in de hele portefeuille op Marriott.com , SPG.com en de Marriott- en SPG-apps, of door contact op te nemen met klantengagementcentra.

"Er zijn geen belangrijkere klanten dan onze loyaliteitsleden", zegt Karin Timpone, Global Marketing Officer van Marriott International. "Met goed nieuws voor onze leden, hebben we besloten de nieuwe voordelen nu bekend te maken en ze zo snel mogelijk te lanceren, zodat leden optimaal kunnen profiteren. Tegelijkertijd zullen we doorgaan met het introduceren van meer exclusieve ledenervaringen gedurende het hele jaar op onze Moments-platforms." 
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Awards
World Travel Awards: Pulitzer beste hotel van Nederland

Pulitzer Amsterdam is uitgekozen tot het beste hotel van Nederland. De prijs werd voor de 26ste keer uitgereikt door de World Travel Awards tijdens de jaarlijkse ceremonie, dit jaar gehouden op Madeira. De World Travel Awards wordt beschouwd als één van de meest prestigieuze erkenninge...

Achtergronden
Juni-editie Hospitality Management: Hans Vugts hekelt stadsbestuur Amsterdam

In de juni-uitgave van Hospitality Management presenteren we je uiteenlopende onderwerpen en interviews. Op de cover zie je Hans Vugts, de man die eind 2019 afscheid neemt van de hotellerie. Hij stond de afgelopen veertien jaar aan het roer van Hotel Casa Amsterdam. Jeroen Oskam neemt ons mee naa...

Amsterdam Opening Culinair
Mediterrane gardenbistro Oriole opent deuren

Op 18 juni vindt de soft opening van gardenbistro Oriole - onderdeel van Sofitel Legend The Grand Amsterdam - plaats; dé nieuwe hotspot om naartoe te gaan voor Mediterrane gerechten in een easygoing sfeer. Via de ingang aan de Oudezijds Voorburgwal maken gasten hun entree in de uitnodigende g...

Amsterdam Hotelketens
QO Amsterdam behaalt ‘LEED Platinum’ certificaat voor duurzaamheid

In het voorjaar van 2018 opende QO Amsterdam: een hotel wiens filosofie draait om consistente duurzame keuzes in ontwerp, constructie en uitvoer – zonder te compenseren op de ervaring van haar gasten. Het was deze filosofie die het hotel als een van de eerste hotels binnen Europa de hoogst mog...

Amsterdam Achtergronden
Tatoeage voor gasten INK Hotel Amsterdam

Gasten van INK Hotel Amsterdam - MGallery kunnen hun verblijf vanaf 17 juni 2019 nog onvergetelijker maken met een echte tatoeage. Alle MGallery hotels wereldwijd stellen een 'Memorable Moment' pakket samen voor hun gasten: een bijzondere ervaring die past bij het hotel en de stad. De tatoea...

Hotelbouwplannen Amsterdam
Wordt Double Tree Hotel Centraal in Amsterdam verkocht?

De Chinese investeerder Anbang zou in gesprek zijn om één van de grootste hotels in het centrum van Amsterdam te verkopen aan de Franse verzekeraar AXA. Persbureau Bloomberg meldt dit. Ingewijden zouden spreken over een bod van 425 miljoen euro voor Double Tree Hotel by Hilton Amsterda...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: