Marriott introduceert een nieuw loyaliteitsprogramma

Auteur: David Bakker
Hotelketens 17 april 2018
Marriott introduceert een nieuw loyaliteitsprogramma

Marriott International kondigde aan dat het in augustus 2018 voor zijn leden een pakket uniforme voordelen zal introduceren in Marriott Rewards, The Ritz-Carlton Rewards en Starwood Preferred Guest (SPG). Hiermee wordt een ongelooflijk rijk hospitality loyaliteitsprogramma gecreëerd waarin leden sneller meer punten verdienen dan onder de vorige programma's - gemiddeld 20% meer punten voor elke uitgegeven dollar. 

Voor de eerste keer hebben leden toegang tot boekverblijven en punten verdienen of inwisselen bij 29 deelnemende wereldwijde merken bestaande uit 6.500 hotels in 127 landen en gebieden. Bovendien breidt het ervaringsplatform van Moments zich uit, met meer dan 110.000 ervaringen op 1.000 bestemmingen van onmisbare attractie-tickets en tours voor contant geld door alle gasten, tot unieke evenementen die alleen beschikbaar zijn voor leden die punten gebruiken, inclusief de nieuwe op maat gemaakt Moments Live- evenementenreeks. 

Voordelen


"We hebben geluisterd naar de reisambities van onze leden en onze blik gevestigd op het ontsluiten van het volledige potentieel van onze loyaliteitsprogramma's", aldus David Flueck, Senior Vice President van Global Loyalty, Marriott International. "We zijn verheugd om aan te kondigen dat onze leden in augustus kunnen genieten van een reeks voordelen in onze buitengewone portfolio van hotels, van iconische volledige en geselecteerde service, tot verlengd verblijf, tot unieke boetieks en luxe merken. We hopen onze leden te inspireren, ongeacht hun reispassie, of het nu resorts zijn met overwaterbungalows, vredige, afgelegen eilandomgevingen, ski-in / ski-out bergresorts, torenhoge hotels met prachtige uitzichten of zelfs voormalige paleizen omgebouwd tot hotels. "

Combineren


Vanaf augustus kunnen leden hun afzonderlijke Marriott Rewards-, The Ritz-Carlton Rewards- en SPG-accounts combineren in één account die de hele loyaliteitsportfolio beslaat. De Marriott Rewards, The Ritz-Carlton Rewards en Starwood Preferred Guest (SPG) -namen zullen blijven voortleven onder de nieuwe set van verenigde voordelen totdat een nieuwe programmanaam wordt geïntroduceerd in 2019. 

Ook in augustus zullen reizigers de mogelijkheid hebben om boekingen blijven voor de eerste keer in de hele portefeuille op Marriott.com , SPG.com en de Marriott- en SPG-apps, of door contact op te nemen met klantengagementcentra.

"Er zijn geen belangrijkere klanten dan onze loyaliteitsleden", zegt Karin Timpone, Global Marketing Officer van Marriott International. "Met goed nieuws voor onze leden, hebben we besloten de nieuwe voordelen nu bekend te maken en ze zo snel mogelijk te lanceren, zodat leden optimaal kunnen profiteren. Tegelijkertijd zullen we doorgaan met het introduceren van meer exclusieve ledenervaringen gedurende het hele jaar op onze Moments-platforms." 
 

Overig nieuws