Meetings.com gaat samenwerking aan met MeetingReview

27 augustus 2018 | Thijs Jacobs

Afgelopen week is de implementatie van de samenwerking tussen beide ‘meeting’ bedrijven succesvol afgerond. Een lijst met reviews van ruim 300 locaties worden vanuit MeetingReview gekoppeld aan het boekingsbestand van Meetings.com.

Bas Lemmens, CEO van Meetings.com (onderdeel van Hotelplanner.com): “Klanten zijn gewend om hotels, restaurants, kleding, taxi’s -bijna alles- online te bestellen. Deze trend zet zich voort in de vergaderwereld. Ook daar is er steeds meer vraag naar feedback van eerdere gebruikers. Door onze samenwerking linken wij een objectief reviewplatform aan ons boekingsplatform. Een mooie stap naar meer transparantie voor onze klanten”, zegt Bas Lemmens. Marco Kole, initiatiefnemer MeetingReview, licht toe: “Een mooie samenwerking! Beide bedrijven doen waar ze goed in zijn. De ene onafhankelijke reviews en de ander in het online boekingsproces."

Reviewscores

Meetings.com gaat alle reviewscores van MeetingReview op de eigen website bij de ruim 300 locaties vermelden. Websitebezoekers willen immers ervaringen lezen en hun keuze daarop mede baseren, maar ook 24- 7 boeken. Het boeken bij Meetings.com kan nu ook via de locatieprofielen op MeetingReview. Vanuit MeetingReview zijn de locaties, die gekoppeld zijn, gei?nformeerd dat vanaf heden MeetingReview (optioneel) doorlinkt naar de tool van Meetings.com. “MeetingReview zal het aantal samenwerkingspartners op korte termijn verder uitbreiden”, aldus Kole.

Op Meetings.com kunnen vergader- en eventlocaties plus hotelovernachtingen worden geboekt. Het bedrijf is onderdeel van HotelPlanner, een boekingssite die is gericht op groepsboekingen. Hotelplanner is nummer 1 op het gebied van groepsboekingen. Jaarlijks handelen ze 900.000 groepsboekingen af.
MeetingReview is de meest complete zoekmachine voor meetinglocaties & meetingdiensten. Je leest gebruikerservaringen (reviews en testimonials) die steeds bepalender worden bij het online orie?nteren naar locaties en diensten in de vergader- en evenementenbranche. Uitgebreid onderzoek heeft geleid tot de betrouwbare reviewmethode van MeetingReview.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: