Meetings.com gaat samenwerking aan met MeetingReview

27 augustus 2018 | Thijs Jacobs

Afgelopen week is de implementatie van de samenwerking tussen beide ‘meeting’ bedrijven succesvol afgerond. Een lijst met reviews van ruim 300 locaties worden vanuit MeetingReview gekoppeld aan het boekingsbestand van Meetings.com.

Bas Lemmens, CEO van Meetings.com (onderdeel van Hotelplanner.com): “Klanten zijn gewend om hotels, restaurants, kleding, taxi’s -bijna alles- online te bestellen. Deze trend zet zich voort in de vergaderwereld. Ook daar is er steeds meer vraag naar feedback van eerdere gebruikers. Door onze samenwerking linken wij een objectief reviewplatform aan ons boekingsplatform. Een mooie stap naar meer transparantie voor onze klanten”, zegt Bas Lemmens. Marco Kole, initiatiefnemer MeetingReview, licht toe: “Een mooie samenwerking! Beide bedrijven doen waar ze goed in zijn. De ene onafhankelijke reviews en de ander in het online boekingsproces."

Reviewscores

Meetings.com gaat alle reviewscores van MeetingReview op de eigen website bij de ruim 300 locaties vermelden. Websitebezoekers willen immers ervaringen lezen en hun keuze daarop mede baseren, maar ook 24- 7 boeken. Het boeken bij Meetings.com kan nu ook via de locatieprofielen op MeetingReview. Vanuit MeetingReview zijn de locaties, die gekoppeld zijn, gei?nformeerd dat vanaf heden MeetingReview (optioneel) doorlinkt naar de tool van Meetings.com. “MeetingReview zal het aantal samenwerkingspartners op korte termijn verder uitbreiden”, aldus Kole.

Op Meetings.com kunnen vergader- en eventlocaties plus hotelovernachtingen worden geboekt. Het bedrijf is onderdeel van HotelPlanner, een boekingssite die is gericht op groepsboekingen. Hotelplanner is nummer 1 op het gebied van groepsboekingen. Jaarlijks handelen ze 900.000 groepsboekingen af.
MeetingReview is de meest complete zoekmachine voor meetinglocaties & meetingdiensten. Je leest gebruikerservaringen (reviews en testimonials) die steeds bepalender worden bij het online orie?nteren naar locaties en diensten in de vergader- en evenementenbranche. Uitgebreid onderzoek heeft geleid tot de betrouwbare reviewmethode van MeetingReview.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Booking.com OTA's
Booking.com: iedere seconde checken er gemiddeld 7 gasten in bij een verblijf

Tijdens de internationale Vacation Rental Management Association (VRMA) conferentie in New Orleans (VS) maakt Booking.com bekend dat er per seconde gemiddeld 7 gasten inchecken bij een woning, appartement of ander uniek verblijf. De mededeling komt op hetzelfde moment als de introductie van nieuwe t...

Hilton Culinair
Napolitaanse pizza verovert (Hilton) Amsterdam

Hilton Amsterdam introduceert exclusieve Napolitaanse pizza, in combinatie met champagne. In de Half Moon Lounge wordt de klassieker onder de pizza’s op de kaart gezet. De eigentijdse combinatie met bubbels verleent het oorspronkelijke simpele streetfood uit Napels een gastronomisch tintje. Sp...

Columns
Column Hans van Spronsen: Hallo, Alexa

Wordt onze stem wel genoeg gehoord in de hotellerie? Natuurlijk houdt het moderne hotel tal van zaken met betrekking tot het gastgedrag bij. Vervolgens zet men deze informatie om in toekomstig beleid. Vandaag de dag zal deze informatievergaring zich concentreren op ons boekingsgedrag en nog weinig o...

Personalia Internationaal
The Ritz-Carlton, Abama krijgt Belgische general manager 

In The Ritz-Carlton, Abama op de Canarische eilanden is de Belg Gregory de Clerck sinds begin 2019 aan de slag als nieuwe General Manager. De Clerck, die geboren en getogen is in Kortrijk, houdt toezicht op de strategische leiding en de dagelijkse activiteiten van het resort, dat 459 kamers en suite...

Internationaal Longread
PREM Hospitality heeft ruim 1000 kamers in Benelux en groeit explosief door

Ierse specialist in Hospitality Management ziet België en Nederland als strategische draaischijf voor zijn uitbreiding van 'short en long-stay' locaties over Continentaal Europa en verwacht met een stevige pipeline van 8 hotels een sterke groei in de komende jaren. Sinds september 2...

Achtergronden
Hotelkamers Assen 'op slot' tijdens Formule 1-periode

In Assen zijn alle (of in ieder geval heel veel) hotelkamers in de periode van donderdag 30 april tot en met zondag 3 mei vastgezet en kunnen dus niet meer online geboekt worden. Opvallend, want deze periode is precies de periode waarin het Formule 1-circus neerstrijkt in Zandvoort. Social zou so...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: