Meetings.com gaat samenwerking aan met MeetingReview

27 augustus 2018 | Thijs Jacobs

Afgelopen week is de implementatie van de samenwerking tussen beide ‘meeting’ bedrijven succesvol afgerond. Een lijst met reviews van ruim 300 locaties worden vanuit MeetingReview gekoppeld aan het boekingsbestand van Meetings.com.

Bas Lemmens, CEO van Meetings.com (onderdeel van Hotelplanner.com): “Klanten zijn gewend om hotels, restaurants, kleding, taxi’s -bijna alles- online te bestellen. Deze trend zet zich voort in de vergaderwereld. Ook daar is er steeds meer vraag naar feedback van eerdere gebruikers. Door onze samenwerking linken wij een objectief reviewplatform aan ons boekingsplatform. Een mooie stap naar meer transparantie voor onze klanten”, zegt Bas Lemmens. Marco Kole, initiatiefnemer MeetingReview, licht toe: “Een mooie samenwerking! Beide bedrijven doen waar ze goed in zijn. De ene onafhankelijke reviews en de ander in het online boekingsproces."

Reviewscores

Meetings.com gaat alle reviewscores van MeetingReview op de eigen website bij de ruim 300 locaties vermelden. Websitebezoekers willen immers ervaringen lezen en hun keuze daarop mede baseren, maar ook 24- 7 boeken. Het boeken bij Meetings.com kan nu ook via de locatieprofielen op MeetingReview. Vanuit MeetingReview zijn de locaties, die gekoppeld zijn, gei?nformeerd dat vanaf heden MeetingReview (optioneel) doorlinkt naar de tool van Meetings.com. “MeetingReview zal het aantal samenwerkingspartners op korte termijn verder uitbreiden”, aldus Kole.

Op Meetings.com kunnen vergader- en eventlocaties plus hotelovernachtingen worden geboekt. Het bedrijf is onderdeel van HotelPlanner, een boekingssite die is gericht op groepsboekingen. Hotelplanner is nummer 1 op het gebied van groepsboekingen. Jaarlijks handelen ze 900.000 groepsboekingen af.
MeetingReview is de meest complete zoekmachine voor meetinglocaties & meetingdiensten. Je leest gebruikerservaringen (reviews en testimonials) die steeds bepalender worden bij het online orie?nteren naar locaties en diensten in de vergader- en evenementenbranche. Uitgebreid onderzoek heeft geleid tot de betrouwbare reviewmethode van MeetingReview.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: