Nieuwe cocktailselectie voor Twenty Third Bar

26 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Twenty Third Bar, vernoemd naar haar locatie op de 23e verdieping van Hotel Okura Amsterdam, introduceert een nieuw cocktailmenu. De bartenders maken met de nieuwe cocktailselectie een knipoog naar de stad die aan hun voeten ligt. Het panoramische uitzicht over Amsterdam vanaf ruim 78 meter hoogte inspireert hen om de unieke verhalen van markante plaatsen in Amsterdam en de beleving die dat oproept in hun cocktails te verwerken. Daarbij gebruiken ze siropen en purees die worden gemaakt door de chefs van het aangrenzende tweesterrenrestaurant Ciel Bleu.

Uitzicht is fenomenaal

Zowel hotelgasten als Amsterdammers vinden al jaren hun weg naar de internationale cocktail- en champagnebar. Marc Wüst, Manager Hotel Bars van Hotel Okura Amsterdam: “Het uitzicht over Amsterdam wekt bij veel gasten de interesse in de stad. We delen dagelijks anekdotes over Amsterdam met hen, en dat wordt nu weerspiegeld in Twenty Third’s menukaart.” Ook gasten die de stad door en door kennen vinden herkenbare elementen terug op de kaart. Zo bevat de selectie de ‘Walk in the Vondelpark’ met aardse smaken en de alcoholvrije ‘Artis Shake’ met een nootachtig karakter, die bij velen een herinnering aan vroeger oproept.

Over Hotel Okura Amsterdam

Hotel Okura Amsterdam is lid van The Leading Hotels of the World en onderdeel van een internationale keten met wereldwijd meer dan 80 luxe hotels, bestaande uit Okura Hotels & Resorts, Nikko Hotels International en Hotel JAL City. Hotel Okura Amsterdam is het enige hotel van de Okura-groep in Europa en beschikt over 300 kamers. Het hotel biedt haar gasten hoogstaande hotelaccommodatie, culinaire verwennerij met keuze uit vier restaurants met een Michelin-onderscheiding en ultramoderne spa-faciliteiten. Hotel Okura Amsterdam ligt op korte afstand van zowel het zakelijke district van Amsterdam als van belangrijke toeristische attracties.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelbouwplannen Opening
Vondel Hotels opent Hotel van de Vijsel op de Overtoom in Amsterdam

Vondel Hotels opent vandaag officieel de deuren van Hotel van de Vijsel en Café Woodz op de Overtoom 13-17 in Amsterdam. Het hotel, gevestigd in voormalig houthandel Van de Vijsel, telt 82 kamers in het viersterrensegment. Na een intensieve verbouwing van meer dan 2 jaar, waarbij de originele...

Accor Personalia
Remco Groenhuijzen zet carrière binnen AccorHotels voort

Vanaf 1 januari 2019 is Remco Groenhuijzen de nieuwe Regional Vice President Mövenpick Nederland. De huidige General Manager van Sofitel Legend The Grand Amsterdam zet daarmee de volgende stap in zijn carrière binnen moederbedrijf AccorHotels. Mövenpick Hotels Nederland is een van d...

Personalia Marriott
Marriott International benoemt Liam Brown tot President en Managing Director Europa

Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR) heeft vandaag aangekondigd dat Liam Brown, President, Select Brands en Owner en Franchise Services, Noord-Amerika, de rol van President en Managing Director van Europa op zich zal nemen, een divisie binnen Marriott International die het Verenigd Koninkrijk,...

Achtergronden
Dirk Kuijt ontsteekt verlichting kerstboom Grand Hotel Huis ter Duin

Dirk Kuijt heeft dit jaar de kerstperiode ingeluid met de ontsteking van de verlichting van een van de meest iconische kerstbomen van Nederland voor Grand Hotel Huis ter Duin. De boom heeft een hoogte van ruim 17 meter en kan zich daarmee de hoogste boom binnen de hotellerie in de Benelux noemen. Vi...

Opening Internationaal
Radisson Blu Hotel Brugge officieel geopend

Op 15 november 2018 werd op feestelijke wijze de Grand Opening van het Radisson Blu Hotel, Brugge gevierd. Dit gloednieuwe hotel, dat deel uitmaakt van de site in volle ontwikkeling ‘Nieuw Brugge’, is voorzien van 109 kamers evenals 6 vergaderzalen. Het hotel ligt op wandelafstand van h...

Interview Longread
Rondetafelgesprek: Maakt een merk een hotel meer waard?

To brand or not to brand? Dat is de vraag voor veel hoteliers. Investeerders zien graag een herkenbaar merk op de gevel, maar de gast kent soms meer waarde toe aan een foto op Instagram. Wat betekent een alom gerespecteerde merknaam nog voor de waarde van een hotel? Vier hoteliers delen hun uiteenlo...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: