Nieuwe general managers voor Amrâth Hôtels Breda en Alkmaar

14 november 2017 | Roy Spijker

Per 1 november  2017 hebben Amrâth Hotel Brabant in Breda en Amrâth Hotel Alkmaar een nieuwe General Manager.

Onno van der Mierden – Amrâth Hotel Brabant
Onno van der Mierden is per 1 november 2017 aangetreden als General Manager van Amrâth Hotel Brabant en heeft deze gelijke functie in Amrâth Hotel Alkmaar overgedragen aan Elles Raat.  Na afronding van zijn opleiding aan de NHTV in Breda is Onno sinds 2007 werkzaam voor Amrâth Hôtels. Hij is zijn carrière hier gestart tijdens de opening van Grand Hotel Amrâth Amsterdam, waar hij de functies van Front Office Shiftleader en Duty Manager heeft bekleed. In 2011 is Onno aan de slag gegaan als Assistent Hotel Manager in Amrâth Grand Hotel Frans Hals om vervolgens, na tussenpoze van een jaar, weer terug te keren bij Amrâth Hôtels als General Manager van Amrâth Hotel Alkmaar. Onno, van oorsprong afkomstig uit Brabant, is enthousiast over zijn terugkeer in de stad, waar hij voornemens is  actief deel uit te gaan maken van het netwerk van de Brabantse  hotellerie en hospitality industrie.

Elles Raat – Amrâth Hotel Alkmaar
Elles is haar loopbaan, na voltooiing van de Middelbare Hotelschool in Amsterdam in 2004, gestart als receptioniste in Best Western Hotel Marijke te Bergen, alwaar ze eerder stage liep. In 2006 trad Elles in dienst van Amrâth Hôtels, in de functie van receptioniste van Amrâth Hotel Alkmaar. Haar interesse, nieuwsgierigheid naar meer en wil om te leren brachten haar in 2010 tot een nieuwe functie als Front Office Manager van het hotel. Door haar jarenlange ervaring in de Front Office was ze eveneens betrokken bij de opstart van Grand Hotel Amrâth Kurhaus na de overname in 2014. Het begrijpen en vereenvoudigen van werkprocessen en het samenbrengen van afdelingen zijn de drijfveren die Elles met zich mee neemt als nieuwe General Manager van Amrâth Hotel Alkmaar. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Amsterdam
Hoofdkantoor The Student Hotel naar Amsterdam

Vanwege de exponentiële groei van The Student Hotel, heeft het internationale hoofdkantoor zich in januari 2020 in Amsterdam Noord gevestigd. Het culturele, eclectische en industriële bedrijventerrein in Noord sluit naadloos aan bij de kernwaarden van TSH. Het nieuwe hoofdkantoor is gev...

Amsterdam Verbouwen
De L'Europe Amsterdam brengt Amsterdamse iconen samen in 't Huys

Hotel De L'Europe Amsterdam opent in maart de deuren van 't Huys. Een vernieuwde vleugel van het hotel, met een eigen ingang aan de Nieuwe Doelenstraat, waar zowel de Amsterdammer als de hotelgast 'Original Amsterdam Luxury' vindt. 't Huys biedt onderdak aan drie Amsterdamse toon...

Awards Amsterdam
Park Inn by Radisson Amsterdam City West is hotel van het jaar

Het nieuwe Park Inn by Radisson Amsterdam City West hotel is verkozen tot ‘Hotel van het Jaar 2019’ in de regio Midden- en Zuid-Europa van de Radisson Hotel Group (RHG). Het designhotel behaalde op het gebied van bezettingsgraad, kwaliteit, omzet, gast-reviews, duurzaamheid en veiligheid...

Van der Valk
Van der Valk gaat hotelgasten helpen om te stoppen met roken

Waar Van der Valk Hotels de afgelopen jaren met haar Vitaal-concept al grote stappen zette in de gezondheidsmarkt, gaat ze nu ook haar gasten helpen met het stoppen met roken. In een 5-daags intern programma wordt er middels zowel groeps- als individuele coaching een extra stimulans gecreëerd o...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Hotel Den Haag
Kennisnetwerk Destinatie Nederland zet in op gastvrijheidsbeleving door samenwerking met Hotelschool The Hague

Hoe kun je als destinatiemanagement organisatie (DMO) een bijdrage leveren aan de gastvrijheidsbeleving van jouw stad of streek? Dat is de vraag die regelmatig gesteld wordt binnen Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Gastvrijheid is één van de pijlers binnen Perspectief2030, de visie o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: