Nieuwe general managers voor Amrâth Hôtels Breda en Alkmaar

14 november 2017 | Roy Spijker

Per 1 november  2017 hebben Amrâth Hotel Brabant in Breda en Amrâth Hotel Alkmaar een nieuwe General Manager.

Onno van der Mierden – Amrâth Hotel Brabant
Onno van der Mierden is per 1 november 2017 aangetreden als General Manager van Amrâth Hotel Brabant en heeft deze gelijke functie in Amrâth Hotel Alkmaar overgedragen aan Elles Raat.  Na afronding van zijn opleiding aan de NHTV in Breda is Onno sinds 2007 werkzaam voor Amrâth Hôtels. Hij is zijn carrière hier gestart tijdens de opening van Grand Hotel Amrâth Amsterdam, waar hij de functies van Front Office Shiftleader en Duty Manager heeft bekleed. In 2011 is Onno aan de slag gegaan als Assistent Hotel Manager in Amrâth Grand Hotel Frans Hals om vervolgens, na tussenpoze van een jaar, weer terug te keren bij Amrâth Hôtels als General Manager van Amrâth Hotel Alkmaar. Onno, van oorsprong afkomstig uit Brabant, is enthousiast over zijn terugkeer in de stad, waar hij voornemens is  actief deel uit te gaan maken van het netwerk van de Brabantse  hotellerie en hospitality industrie.

Elles Raat – Amrâth Hotel Alkmaar
Elles is haar loopbaan, na voltooiing van de Middelbare Hotelschool in Amsterdam in 2004, gestart als receptioniste in Best Western Hotel Marijke te Bergen, alwaar ze eerder stage liep. In 2006 trad Elles in dienst van Amrâth Hôtels, in de functie van receptioniste van Amrâth Hotel Alkmaar. Haar interesse, nieuwsgierigheid naar meer en wil om te leren brachten haar in 2010 tot een nieuwe functie als Front Office Manager van het hotel. Door haar jarenlange ervaring in de Front Office was ze eveneens betrokken bij de opstart van Grand Hotel Amrâth Kurhaus na de overname in 2014. Het begrijpen en vereenvoudigen van werkprocessen en het samenbrengen van afdelingen zijn de drijfveren die Elles met zich mee neemt als nieuwe General Manager van Amrâth Hotel Alkmaar. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: