Nieuwe kamers Hilton Rotterdam klaar

16 augustus 2012 |
Nieuwe kamers Hilton Rotterdam klaar<

Hilton Rotterdam heeft de eerste fase van de grootscheepse hotelverbouwing afgerond. Alle 254 kamers en suites zijn geheel gestript en opnieuw ingericht.

Tijdspad
De renovatiewerkzaamheden aan het Hilton Rotterdam, dat gefaseerd plaatsvindt, verlopen uiterst succesvol. Hotelmanager Jan Rutgers vertelt: "De verbouwing is begonnen met de aanpak van de hotelkamers. Vijf maanden geleden zijn we gestart met de verbouwing van de lobby en de openbare ruimten. In de nazomer worden de vergaderzalen en het nieuwe restaurant opgeleverd. Als alles net zo strak is gepland als de eerste fase wordt de gehele renovatie van Hilton Rotterdam begin 2013 opgeleverd."

Huislijk comfort
De kamers blinken uit in extra comfort, luxe en technologie, afgestemd op de moderne smaak van reizigers. De kamers zijn huislijk ingericht met tijdloos design waarin subtiele accenten van de lokale omgeving in het ontwerp zijn verweven, terwijl de hoge kwaliteitsgarantie voor de gast in tact blijft.

Taal op tv
Rutgers: "Meest in het oog springend detail dat de gast zal ervaren zijn de LG LED full HD tv’s, de meest energiezuinige flatscreens. De HD tv’s zijn zo ingesteld dat de taal die de gast aangeeft bij het inchecken automatisch wordt doorgegeven aan de televisie. Om de kanalen ook in HD te kunnen aanbieden zijn extra satellietschotels op het hotel geplaatst. Dit maakt het Hilton Rotterdam het eerste en op dit moment enige hotel in Rotterdam met LED tv’s die ook in full HD uitzenden."

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: