Nieuwe merkidentiteit van Park Plaza

Auteur: Thijs Jacobs
Hotelketens 29 april 2019
Nieuwe merkidentiteit van Park Plaza

De Radisson Hotel Group (‘RHG’) en de PPHE Hotel Group (‘PPHE’), de exclusieve partner van RHG voor het merk Park Plaza in Europa, het Midden-Oosten en Afrika dat volledig eigendom is, maken vandaag bekend dat de eerste fase van de implementatie van de nieuwe merkidentiteit van Park Plaza is ingegaan.

Na een flink investeringsprogramma waarbij de Park Plaza-portefeuille is versterkt met vier nieuwe hotels sinds 2015, de grootschalige herpositionering van twee hotels in 2018 en diverse andere herpositioneringsprogramma's die bijna zijn afgerond, heeft PPHE het Park Plaza-portefeuille naar een hoger niveau getild. Het resultaat is een stijlvol hospitalityproduct met opnieuw ontworpen ruimtes en hoog aangeschreven restaurants en bars. De portefeuille is nu stevig gepositioneerd als grootschalig merk in het hogere segment en de nieuwe merkidentiteit is volledig afgestemd op het moderne product van hoge kwaliteit.

De nieuwe merkidentiteit heeft een stijlvolle en verfijnde uitstraling, waarmee het merk wil aangeven dat het de gasten goed kent, evenals de omgevingen waarin de hotels en restaurants zijn gevestigd. Bij de vernieuwing is uitgegaan van de drie pijlers – authentieke service, moderne tijdgeest en plaatselijke hotspots – waarmee extra kracht is gezet bij de belofte van het bedrijf om alle gasten een echte, oprechte ervaring te bieden middels elegant ingerichte hotels met een uitgesproken ontwerp en bijbehorende hippe restaurants en bars waarin een levendige, gezellige sfeer heerst. Bij de nieuwe merkidentiteit, die nu zichtbaar is op alle digitale platforms, zoals de website en social mediakanalen, hoort ook een nieuw logo.

De authentieke en verfijnde ruimtes van het onroerend goed in de portefeuille hebben hiervoor de inspiratiebron gevormd.

Overig nieuws