Nieuwe merkidentiteit van Park Plaza

29 april 2019 | Thijs Jacobs

De Radisson Hotel Group (‘RHG’) en de PPHE Hotel Group (‘PPHE’), de exclusieve partner van RHG voor het merk Park Plaza in Europa, het Midden-Oosten en Afrika dat volledig eigendom is, maken vandaag bekend dat de eerste fase van de implementatie van de nieuwe merkidentiteit van Park Plaza is ingegaan.

Na een flink investeringsprogramma waarbij de Park Plaza-portefeuille is versterkt met vier nieuwe hotels sinds 2015, de grootschalige herpositionering van twee hotels in 2018 en diverse andere herpositioneringsprogramma's die bijna zijn afgerond, heeft PPHE het Park Plaza-portefeuille naar een hoger niveau getild. Het resultaat is een stijlvol hospitalityproduct met opnieuw ontworpen ruimtes en hoog aangeschreven restaurants en bars. De portefeuille is nu stevig gepositioneerd als grootschalig merk in het hogere segment en de nieuwe merkidentiteit is volledig afgestemd op het moderne product van hoge kwaliteit.

De nieuwe merkidentiteit heeft een stijlvolle en verfijnde uitstraling, waarmee het merk wil aangeven dat het de gasten goed kent, evenals de omgevingen waarin de hotels en restaurants zijn gevestigd. Bij de vernieuwing is uitgegaan van de drie pijlers – authentieke service, moderne tijdgeest en plaatselijke hotspots – waarmee extra kracht is gezet bij de belofte van het bedrijf om alle gasten een echte, oprechte ervaring te bieden middels elegant ingerichte hotels met een uitgesproken ontwerp en bijbehorende hippe restaurants en bars waarin een levendige, gezellige sfeer heerst. Bij de nieuwe merkidentiteit, die nu zichtbaar is op alle digitale platforms, zoals de website en social mediakanalen, hoort ook een nieuw logo.

De authentieke en verfijnde ruimtes van het onroerend goed in de portefeuille hebben hiervoor de inspiratiebron gevormd.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Booking.com Coronacrisis
Booking.com ontving een megabedrag van 61 miljoen euro vanuit de NOW-regeling

KLM is met afstand de grootste ontvanger van steun uit de NOW-regeling. De regeling voorziet in het dorbetalen van een deel van het loon door het rijk. De luchtvaartmaatschappij ontving in totaal 301 miljoen euro, zo bleek uit gegevens van het UWV. Binnen onze branche is Booking.com een zeer grote o...

Hotelbouwplannen Opening
Stayokay Maastricht heropent deuren na grondige renovatie

Vandaag heropent Stayokay Maastricht officieel de deuren na een complete renovatie. Het vernieuwde hostel biedt plaats aan gezinnen, individuele reizigers, groepen en zakelijke gasten. Daarnaast wil Stayokay met bar-restaurant The 5th een fijne hotspot aan de Maas bieden om te eten, drinken, relaxen...

Economie Coronacrisis
Rabobank: blijvende omzetdaling door coronacrisis

De lagere omzetten voor bijna alle bedrijfssectoren in Nederland gaan nog zeker een jaar aanhouden. Met name in de horeca, industrie, automotive en delen van de retailsector blijft de omzetdaling groot. Dat blijkt uit de analyse van omzetprognoses voor alle sectoren die Rabobank vandaag heeft gepubl...

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: