Nieuwe merkidentiteit van Park Plaza

29 april 2019 | Thijs Jacobs

De Radisson Hotel Group (‘RHG’) en de PPHE Hotel Group (‘PPHE’), de exclusieve partner van RHG voor het merk Park Plaza in Europa, het Midden-Oosten en Afrika dat volledig eigendom is, maken vandaag bekend dat de eerste fase van de implementatie van de nieuwe merkidentiteit van Park Plaza is ingegaan.

Na een flink investeringsprogramma waarbij de Park Plaza-portefeuille is versterkt met vier nieuwe hotels sinds 2015, de grootschalige herpositionering van twee hotels in 2018 en diverse andere herpositioneringsprogramma's die bijna zijn afgerond, heeft PPHE het Park Plaza-portefeuille naar een hoger niveau getild. Het resultaat is een stijlvol hospitalityproduct met opnieuw ontworpen ruimtes en hoog aangeschreven restaurants en bars. De portefeuille is nu stevig gepositioneerd als grootschalig merk in het hogere segment en de nieuwe merkidentiteit is volledig afgestemd op het moderne product van hoge kwaliteit.

De nieuwe merkidentiteit heeft een stijlvolle en verfijnde uitstraling, waarmee het merk wil aangeven dat het de gasten goed kent, evenals de omgevingen waarin de hotels en restaurants zijn gevestigd. Bij de vernieuwing is uitgegaan van de drie pijlers – authentieke service, moderne tijdgeest en plaatselijke hotspots – waarmee extra kracht is gezet bij de belofte van het bedrijf om alle gasten een echte, oprechte ervaring te bieden middels elegant ingerichte hotels met een uitgesproken ontwerp en bijbehorende hippe restaurants en bars waarin een levendige, gezellige sfeer heerst. Bij de nieuwe merkidentiteit, die nu zichtbaar is op alle digitale platforms, zoals de website en social mediakanalen, hoort ook een nieuw logo.

De authentieke en verfijnde ruimtes van het onroerend goed in de portefeuille hebben hiervoor de inspiratiebron gevormd.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Interview Longread
Michael Struck, Ruby Hotels: "Rotterdam staat op ons lijstje"

Ruby Hotels fonkelt aan het firmament van het Duitse hotellandschap en zal binnen niet al te lange tijd wereldwijd bekend zijn. Als we de drukke openingsagenda bekijken, zien we openingen in Londen, Frankfurt, Düsseldorf, Keulen, Helsinki, Zürich en enkele locaties in China op de planning....

Achtergronden Tech
Overname Winner Hotel Software door Mews

Mews, het snelst groeiende SaaS Property Management Systeem (PMS) voor hotels en hostels, heeft de grootste Belgische software-leverancier, Winner Hotel Software, overgenomen. De strategische samenwerking tussen de twee toonaangevende Property Management Systems draagt bij aan de uitbreiding van ...

Achtergronden Internationaal
Deze items worden door hotelgasten het vaakst gestolen uit het hotel

Het stelen van zeep of pennen lijkt voor veel hotelgasten onschuldig, maar sommige zijn zo brutaal dat ze tv's, piano's, matrassen of zelfs opgezette dieren uit het hotel dragen. Wellness Heaven heeft 1.157 hoteliers gevraagd welke items het meest worden gestolen. In het bijzonder zien we ee...

Advertorial
Travel Suit Collection by NCF

Na een succesvolle entree van de Corporate Identity Concept Collectie hebben wij met de introductie van de Corporate Travel Suit Collectie het programma-aanbod bij Nieuwenhuis Corporate Fashion aanzienlijk uitgebreid. Met behoud van uniek ontwikkelde pasvormen vanuit onze bestaande concepten kara...

Economie Achtergronden
Horeca ziet personeelstekort oplopen: 23.000 openstaande vacatures

De omzet van de horeca steeg in het derde kwartaal van 2019 met 0,2 procent ten opzichte van het vorige kwartaal, meldt het CBS. Het volume nam echter met 0,3 procent af. De omzet van logiesverstrekking steeg met 0,1 procent, de omzet van eet- en drinkgelegenheden met 0,2 procent. Omzet logiesver...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: