Planet wInner

1 januari 2011 |
Planet wInner<

Planet wInner is producent van professionele hotelmanagement software (Property Management Systems) en internet reserveringstoepassingen (Booking engine en Channel Manager). Planet wInner bouwt innovatieve en geïntegreerde oplossingen, ontworpen voor zowel individuele hotels als voor hotelketens. Sinds de oprichting in 1998 heeft Planet wInner bewezen dat het een betrouwbare partner is voor hotels en hotelketens in Europa and Afrika. Met een professioneel team van ontwikkelaars, trainers en helpdeskmedewerkers garandeert Planet wInner een snelle en efficiënte implementatie en een zeer hoog niveau van service en softwareonderhoud.



Wat uw behoeften ook zijn, Planet wInner biedt geïntegreerde ‘e-business’-oplossingen die u in staat stellen om efficiënter te werken en eenvoudiger zaken te doen met uw klanten, leveranciers en partners. Het wInner systeem is een professionele en robuuste toepassing die ongeëvenaarde betrouwbaarheid, functionaliteit, efficiëntie en controle biedt voor ieder aspect van het hotel. Daarenboven is wInner een zeer flexibel systeem dat gemakkelijk kan worden aangepast. Planet wInner heeft zodoende de mogelijkheid om te beantwoorden aan de specifieke wensen van ieder type hotel, en in feite maatwerk oplossingen te bieden voor de prijs van standaard software.

Het wInner-systeem biedt u bovendien een totaal geïntegreerde oplossing. De verschillende modules maken gebruik van één enkele database, met als voordeel een geïntegreerde rapportering en toegang tot de verschillende modules vanaf iedere PC in het netwerk. Planet wInner garandeert ook een continue evolutie van de wInner-software door de integratie van de nieuwste IT-technologieën die op de markt komen. Onze medewerkers, die allen ervaring hebben in het hotelwezen, staan garant voor een uitstekende en permanente service en de helpdesk is 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. wInner-systemen zijn, verspreid door Europa en Afrika, geïnstalleerd in bedrijven variërend van kleinere hotels tot grote ketenhotels met meer dan 500 kamers, en congrescentra.

Core Business
Snelheid, betrouwbaarheid en gebruiksgemak. Dit zijn maar enkele termen die het wInner-platform typeren. Planet wInner heeft zijn jarenlange ervaring in de horeca toegepast om een platform te ontwerpen dat iedere afdeling van het hotel of restaurant kan automatiseren.

wInner is een volledig geïntegreerde suite van producten die bestaat uit modules die eenvoudig kunnen worden toegevoegd of uitgebreid om op die wijze een gemakkelijke implementatie mogelijk te maken voor kleinere hotels of in een ketenomgeving. wInner kan worden ingezet in ieder formaat bedrijf, van één hotel met enkel front office, tot en met de grotere hotels of ketens die iedere module van het systeem kunnen benutten.



wInner werd ontworpen voor het populaire Windows platform en maakt gebruik van Microsoft SQL server als database. Een hechte integratie met producten zoals Microsoft Office en andere Windowstoepassingen verhogen de productiviteit nog meer. Daarenboven biedt wInner Webhotel de perfecte oplossing voor internet reserveringsbeheer. wInner Webhotel optimaliseert uw online reserveringsomzet door middel van gegarandeerde reserveringen via de website van het hotel (Booking Engine) en door het automatiseren van het beheer van andere externe reserveringssites (Channel Manager).

Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam: Planet wInner bvba
Adres hoofdkantoor: Bossuytlaan 49, 8310 Brugge-Assebroek
Telefoon: +32 50542970
Fax: +32 50360242
Algemeen e-mailadres: info@planet-winner.com
Website: www.planet-winner.eu

Producten
wInner Front Office PMS, wInner Webhotel, wInner POS, wInner Conference & Banquets, wInner Stock Control

Key Words
Hotel PMS Software, Booking engine

PreferredHotelSuppliers

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Toerisme Den Haag
Den Haag is een perfecte Staycation bestemming

In maart en april vlogen de annuleringen binnen bij de hotels. Het leek een dramatisch jaar te worden. Ondertussen zitten hotels aan de kust weer helemaal vol en profiteren ze van het feit dat veel Nederlanders dit jaar voor een vakantie in eigen land gaan. – Aankomend weekend nog last minu...

Amsterdam Coronacrisis
Zakelijke markt start weer op: Mercure Amsterdam City heropent op 17 juli

Het viersterrenhotel Mercure Amsterdam City heropent haar deuren op 17 juli. Door de versoepelde maatregelen kan het hotel de veiligheid voor gasten en het personeel weer garanderen. Alle 386 moderne kamers worden weer beschikbaar gesteld voor zowel Nederlandse als buitenlandse toeristen. Het Mer...

Opening Internationaal
NoMad Londen opent in december

Het in New York gevestigde horecabedrijf Sydell Group is opgericht door hotelier Andrew Zobler, en in Londen opende Zobler The Ned in samenwerking met Ron Burkle en Soho House. Deze keer heeft hij samengewerkt met de in Doha gevestigde investeringsmaatschappij BTC om NoMad London te lanceren. Het ho...

Interview Longread
Hotelier Gijs Hendrikx: ''Ik betaal huur op basis van bezetting''

“Hee, met Gijs!” Ik moet even nadenken, maar dan valt het kwartje. Het is Gijs Hendrikx, de veelbelovende en succesvolle hotelier uit Venlo die mij belt. “Ik bel je even om te vertellen hoe het hier in Venlo allemaal is gegaan tijdens de coronacrisis. Volgens mij mag ik van geluk s...

Interview
Ambities bij hotel blooming in Bergen ''Een Bib Gourmand zou geweldig zijn''

Dit interview is onderdeel van het drieluik ‘Hotellerie aan de Noordzeekust geportretteerd’. Twee weken geleden publiceerden we deel 1, het interview met Syrco Bakker, tweesterrenchef van Pure C, onderdeel van Strandhotel Candzand-Bad. Vorige week volgde deel 2: het interview met Mariann...

Onderwijs Ondernemen
Deze hotelprofessionals zijn klaar voor het post-corona tijdperk

Blije gezichten van hotelprofessionals. We vonden het wel weer eens tijd om met iets positiefs te komen. Op de foto zie je de cursisten die met goed gevolg de Revenue Management training - aangeboden door HM Academy, met als trainer Stan Josephi - hebben afgerond. Kansen pakken Ondanks de rece...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: