PowerTalk André Wiringa: "Gastbeleving is eigenlijk de nieuwe marketing"

Auteur: David Bakker
HotelSummit 6 november 2019
PowerTalk André Wiringa: "Gastbeleving is eigenlijk de nieuwe marketing"

Tijdens HotelTech 2019, hét hotelcongres voor de hotellerie, bespreekt André Wiringa zijn Reverse filosofie. Wiringa is de bedenker van en het hart achter de Reverse filosofie en aanpak, waarmee vele winnende hotelmerken worden ondersteund. Hij is daarnaast ook de auteur van het boek ‘Start Reverse’. André kijkt ernaar uit om collega-ondernemers uit de hospitality branche tijdens HotelTech mee te nemen in zijn visie hoe Andersom Denken leidt tot onderscheidende gastbeleving, betere reviews en meer fans.

Wat houdt Reverse Thinking in en waarom moet de hotellerie dat omarmen?

"Als je realiseert dat reviews steeds belangrijker worden bij het aantrekken van nieuwe gasten dan is het ook duidelijk dat gastbeleving eigenlijk de nieuwe marketing is. Bij Andersom Denken begin je dus met welke reviews je wilt hebben als hotel. Een ander belangrijk vertrekpunt is wat is je bestaansrecht (WHY) en identiteit (WHO). Deze 3 uitgangspunten dienen leidend te zijn voor alles wat er besloten word in een hotel op gebied van service, design, processen en meer."

Wat kunnen de hoteliers verwachten tijdens uw PowerTalk?

"Inzichten en praktische tips hoe zij verder komen op het gebied van gast beleving door andersom te denken."

Voor welk probleem is Reverse Thinking de oplossing?

 - Hoe kom ik aan betere reviews? 

 - Hoe maak ik van tevreden gasten loyale fans?

 - Hoe dicht ik het gat tussen wat onze gasten beloofd krijgen en we dagelijks werkelijk waar maken ?

 - Hoe maak ik van mijn medewerkers Experience STARs?

André Wiringa spreekt tijdens HotelTech 2019. Inschrijven kan nog altijd. Benieuwd naar het volledige programma? Bekijk het hier

Overig nieuws