Theloosen nieuwe General Manager Mercure Hotel Nijmegen Centre

7 februari 2018 | David Bakker

Mercure Hotel Nijmegen Centre heeft haar nieuwe General Manager, Jurriaan Theloosen verwelkomd. De geboren Nijmegenaar heeft na 5 jaar de leiding overgenomen van Francis Kam, die een nieuwe uitdaging is aangegaan als Horeca & Hospitality Manager ASML bij Hutten Catering.

Na zijn opleiding heeft Jurriaan ervaring opgedaan op diverse functies en afdelingen bij Bilderberg hotels, waarna hij zijn carrière heeft vervolgd binnen de Accor Hotels en Event Hotels. Hij is dan ook geen onbekende van het hotel; van 2012 tot 2015 was hij er werkzaam als Rooms Division Manager, waarna hij in Novotel Eindhoven zijn ervaringen heeft uitgebreid in de functie van operational manager.

Renovatie

Het hotel heeft afgelopen jaar alle 112 hotelkamers gerenoveerd, inclusief splinternieuwe badkamers. Gasten verblijven in luxe kamers, voorzien van alle faciliteiten die men mag verwachten van viersterren hotel. De badkamers hebben een strakke, moderne uitstraling en de baden zijn vervangen door royale inloopdouches. In de kamers heerst een aangename sfeer, waarin gasten zich kunnen ontspannen of in alle rust kunnen werken. Samen met het trendy restaurant, bar en ‘Ready to Work’ business cocoons vormt het hotel een moderne en up-to-date locatie, klaar voor de toekomst!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: