Theloosen nieuwe General Manager Mercure Hotel Nijmegen Centre

7 februari 2018 | David Bakker

Mercure Hotel Nijmegen Centre heeft haar nieuwe General Manager, Jurriaan Theloosen verwelkomd. De geboren Nijmegenaar heeft na 5 jaar de leiding overgenomen van Francis Kam, die een nieuwe uitdaging is aangegaan als Horeca & Hospitality Manager ASML bij Hutten Catering.

Na zijn opleiding heeft Jurriaan ervaring opgedaan op diverse functies en afdelingen bij Bilderberg hotels, waarna hij zijn carrière heeft vervolgd binnen de Accor Hotels en Event Hotels. Hij is dan ook geen onbekende van het hotel; van 2012 tot 2015 was hij er werkzaam als Rooms Division Manager, waarna hij in Novotel Eindhoven zijn ervaringen heeft uitgebreid in de functie van operational manager.

Renovatie

Het hotel heeft afgelopen jaar alle 112 hotelkamers gerenoveerd, inclusief splinternieuwe badkamers. Gasten verblijven in luxe kamers, voorzien van alle faciliteiten die men mag verwachten van viersterren hotel. De badkamers hebben een strakke, moderne uitstraling en de baden zijn vervangen door royale inloopdouches. In de kamers heerst een aangename sfeer, waarin gasten zich kunnen ontspannen of in alle rust kunnen werken. Samen met het trendy restaurant, bar en ‘Ready to Work’ business cocoons vormt het hotel een moderne en up-to-date locatie, klaar voor de toekomst!

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Banqueting
Drie experts over banquet sales: "Volop kansen"

In de crisis werd er niet naar omgekeken, maar in tijden van economische voorspoed is het onomstreden: de banquetingafdeling is in beweging. En hoe. De meningen over verkoop zijn verdeeld. Nogal. Maar dat er kansen liggen binnen de banquetingafdeling is een feit. De leisuremarkt trekt aan en de jong...

Columns Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Dutch Hotel City Index

De hotelmarkt als geheel laat cijfers zien die we nog niet eerder hebben gezien. Bezettingsgraden en kamerprijzen komen inmiddels boven de getallen van het jubeljaar 2007 uit. Het perspectief voor het komende jaar is bijzonder positief, dus dat belooft wat! Waar moet je als investeerder met je geld ...

Achtergronden Tech
Met een marketingbril naar Nederlandse hoteliers kijken, dat is schrikken!

Als online retailbankier kwam ik jaren geleden in aanraking met hoteliers, in de online managementrol bij Fletcher. Het voelde vertrouwd, alleen zijn klanten opeens gasten en is bestellen boeken. Binnen Fletcher vond men zichzelf, en werkte men eigenlijk als, een retailbedrijf. Dus was marketing een...

Hotelketens Interview Longread
Interview Harry en Jennifer Westers, WestCord Hotels: "Wij spelen onze eigen wedstrijd"

Naamsbekendheid is meestal te danken aan opzienbarend nieuws. De naam Harry Westers doet bij menigeen binnen de hotellerie een belletje rinkelen. Nou ja, ‘belletje’; zeg gerust een scheepsbel. Hij heeft immers de SS Rotterdam weer op koers gekregen. En we kennen hem ook nog van Golden Tu...

Achtergronden
Rotterdam heeft hotels nodig

In het jaar 2017 steeg het aantal overnachtingen in Rotterdam met maar liefst 9 procent tot 1,8 miljoen overnachtingen. De groei zette in 2018 flink door; maar liefst 27,6 procent over het eerste kwartaal, meldt Colliers International. Het aantal Nederlandse toeristen in de havenstad stijgt de a...

Events
Training e-mailmarketing

Een goed opgezetten e-mailcampagne zorgt voor meer directe boekingen. De HM Academy heeft de kennis in huis om u als hotelier verder te helpen met een goed opgezette e-mailmarketingcampagne. Op 24 september aanstaande organiseert de HM Academy de training e-mailmarketing in de Utrechtse trainingsloc...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: