Waldorf Astoria Amsterdam in de prijzen

25 mei 2016 |
Waldorf Astoria Amsterdam in de prijzen<

De Connie Award voor het ‘best performing luxury hotel’ van Hilton Worldwide is toegekend aan Waldorf Astoria Amsterdam. Het hotel werd uitverkoren
voor deze eervolle onderscheiding uit een totaal van 49 Waldorf Astoria en Conrad Hotels & Resorts over de hele wereld. Het bijbehorende bronzen beeld van grondlegger Conrad Hilton - Connie - werd aan general manager Roberto Payer en het Amsterdamse team overgedragen door Timothy Loughman – vice president brand performance support and brand hospitality luxury and lifestyle brands Hilton Worldwide.

Roberto Payer
“Dit is een geweldige prestratie voor het hotel. Het is de hoogste eer die we kunnen behalen binnen Hilton Worldwide en de kroon op ons werk bij de tweede verjaardag van Waldorf Astoria Amsterdam", zegt Roberto Payer. “Wij hebben in korte tijd een reputatie gevestigd in het high end luxury segment door op alle fronten op het hoogste niveau te presteren. We komen als beste naar voren in alle categorieën, van kwaliteit en service, eten & drinken, tot inspiratie en totaalbeleving. Dat is echt een pluim voor de gedreven teamleden, waarvan een groot aantal al sinds de opening in mei 2014 werkt in het hotel.”

Hilton University
Roberto Payer neemt de gelegenheid te baat om nieuw talent te enthousiasmeren om deel uit te maken van het geïnspireerde team dat gasten de befaamde True Waldorf Service biedt. Werken op dit niveau in het top luxury segment vereist een aparte mentaliteit en motivatie. Er is altijd plek voor nieuwe talenten. Het gaat om de juiste houding, mensen die bij ons willen werken moeten gevoel hebben voor de luxury ervaring die je gasten wilt bieden. Ervaring in de horeca is daarbij minder relevant, dat leren we mensen on the job en met specifieke on line trainingen van de befaamde Hilton University.”

Eerdere onderscheidingen
Waldorf Astoria Amsterdam kreeg eerder al prestigieuze onderscheidingen, zoals in 2014 de Award of Excellence van Booking.com; in 2015 de Booking.com Guest Review Award (met de hoogste score van de 5*-hotels in Amsterdam: 9.3); in 2015 kreeg het de titel Beste Nieuwe Hotel in Amsterdam op de Conde Nast Traveler's Hot List; in 2016 de TripAdvisor Traveler’s Choice Award in de categorieën luxury, tophotels en romantiek. General manager Roberto Payer werd vereerd met de prestigieuze 'EMEA GM Of the Year' award van Hilton Worldwide.

Waldorf Astoria Amsterdam participeert in Hilton HHonors®, het enige gast loyalty programma waar gasten die rechtstreeks via www.waldorfastoria.com boeken exclusieve voordelen genieten, zoals een persoonlijke conciërge en gratis Wi-Fi in alle Waldorf Astoria hotels wereldwijd.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Booking.com OTA's
Booking.com: iedere seconde checken er gemiddeld 7 gasten in bij een verblijf

Tijdens de internationale Vacation Rental Management Association (VRMA) conferentie in New Orleans (VS) maakt Booking.com bekend dat er per seconde gemiddeld 7 gasten inchecken bij een woning, appartement of ander uniek verblijf. De mededeling komt op hetzelfde moment als de introductie van nieuwe t...

Hilton Culinair
Napolitaanse pizza verovert (Hilton) Amsterdam

Hilton Amsterdam introduceert exclusieve Napolitaanse pizza, in combinatie met champagne. In de Half Moon Lounge wordt de klassieker onder de pizza’s op de kaart gezet. De eigentijdse combinatie met bubbels verleent het oorspronkelijke simpele streetfood uit Napels een gastronomisch tintje. Sp...

Columns
Column Hans van Spronsen: Hallo, Alexa

Wordt onze stem wel genoeg gehoord in de hotellerie? Natuurlijk houdt het moderne hotel tal van zaken met betrekking tot het gastgedrag bij. Vervolgens zet men deze informatie om in toekomstig beleid. Vandaag de dag zal deze informatievergaring zich concentreren op ons boekingsgedrag en nog weinig o...

Personalia Internationaal
The Ritz-Carlton, Abama krijgt Belgische general manager 

In The Ritz-Carlton, Abama op de Canarische eilanden is de Belg Gregory de Clerck sinds begin 2019 aan de slag als nieuwe General Manager. De Clerck, die geboren en getogen is in Kortrijk, houdt toezicht op de strategische leiding en de dagelijkse activiteiten van het resort, dat 459 kamers en suite...

Internationaal Longread
PREM Hospitality heeft ruim 1000 kamers in Benelux en groeit explosief door

Ierse specialist in Hospitality Management ziet België en Nederland als strategische draaischijf voor zijn uitbreiding van 'short en long-stay' locaties over Continentaal Europa en verwacht met een stevige pipeline van 8 hotels een sterke groei in de komende jaren. Sinds september 2...

Achtergronden
Hotelkamers Assen 'op slot' tijdens Formule 1-periode

In Assen zijn alle (of in ieder geval heel veel) hotelkamers in de periode van donderdag 30 april tot en met zondag 3 mei vastgezet en kunnen dus niet meer online geboekt worden. Opvallend, want deze periode is precies de periode waarin het Formule 1-circus neerstrijkt in Zandvoort. Social zou so...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: