Winnaars Nationale Meeting Award bekend

19 februari 2016 |
Winnaars Nationale Meeting Award bekend<

Tijdens de vakbeurs EvenementContact in de RAI in Amsterdam werden donderdag 18 februari de winnaars van de Nationale Meeting Award
bekendgemaakt. Dagvoorzitter Kim van Kampen, improvisatie-acteur Ad-Just Bouwman en cabaret-sprekersbureau Humor Werkt zorgden voor een zeer geslaagde en feestelijke uitreiking. Naast het uitreiken van de Award aan de winnaars werd ook het volledige inschrijfgeld van de locaties in de vorm van een cheque overhandigd aan CliniClowns Nederland.

De winnaars:

'Beste meeting- en eventlocatie van Nederland' Small:
deVLOER, Almere

'Beste meeting- en eventlocatie van Nederland' Medium:
Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten, Soesterberg

'Beste meeting- en eventlocatie van Nederland'Large:
NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky, Amsterdam

Deze locaties behaalden de hoogste score en daarmee ook de overwinning. Hiervoor moesten zij 10 of meer reviews via MeetingReview vergaren, behaalden zij punten volgens de lijst van criteria van de Congres en Vergaderhamerclassificatie, werden zij beoordeeld na een bezoek van de vakjury (Wieteke Lemmen van WietWeetWaarheen.nl, Michiel Smilde van Eventerim en Trees Overkamp van Cygnea) en kregen zij een flink aantal publieksstemmen. Het publiek kon stemmen via www.nationalemeetingaward.nl, waar ook meer informatie en video-pitches van alle genomineerde locaties te vinden zijn.

Publieksprijzen
Daarnaast werden er twee publieksprijzen uitgereikt: de ‘Warme Deken’ voor de beste gastheer of gastvrouw van een locatie en de ‘Meest Bijzondere Locatie’. Deze winnaars kregen de meeste stemmen van het publiek.

‘Warme Deken’:
Gerard Oude Nijeweme, werkzaam bij Bilderberg Hotel de Keizerskroon, Apeldoorn

‘Meest Bijzondere Locatie’:
Art Centre Delft

Over de Nationale Meeting Award
De Nationale Meeting Award is een initiatief van MeetingReview.com, EvenementContact, de Congres- en Vergaderclassificatie en Meeting Magazine. Deze algemene, onafhankelijke prijs is bestemd voor de beste meeting- en eventlocatie van Nederland.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Booking.com Coronacrisis
Booking.com ontving een megabedrag van 61 miljoen euro vanuit de NOW-regeling

KLM is met afstand de grootste ontvanger van steun uit de NOW-regeling. De regeling voorziet in het dorbetalen van een deel van het loon door het rijk. De luchtvaartmaatschappij ontving in totaal 301 miljoen euro, zo bleek uit gegevens van het UWV. Binnen onze branche is Booking.com een zeer grote o...

Hotelbouwplannen Opening
Stayokay Maastricht heropent deuren na grondige renovatie

Vandaag heropent Stayokay Maastricht officieel de deuren na een complete renovatie. Het vernieuwde hostel biedt plaats aan gezinnen, individuele reizigers, groepen en zakelijke gasten. Daarnaast wil Stayokay met bar-restaurant The 5th een fijne hotspot aan de Maas bieden om te eten, drinken, relaxen...

Economie Coronacrisis
Rabobank: blijvende omzetdaling door coronacrisis

De lagere omzetten voor bijna alle bedrijfssectoren in Nederland gaan nog zeker een jaar aanhouden. Met name in de horeca, industrie, automotive en delen van de retailsector blijft de omzetdaling groot. Dat blijkt uit de analyse van omzetprognoses voor alle sectoren die Rabobank vandaag heeft gepubl...

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: