WorldHotels presenteert nieuwe CEO

6 november 2019 | Redactie

WorldHotels heeft vandaag aangekondigd dat Kristin Intress is benoemd tot de nieuwe Chief Executive Officer van het bedrijf. Met onmiddellijke ingang zal Intress Geoff Andrew, die terugtreedt om andere belangen na te streven, opvolgen. Intress was eerder CEO van het bedrijf en speelde een belangrijke rol in het opbouwen van het merk als leider in de onafhankelijke hotelsector.

Intress heeft meer dan 25 jaar ervaring in de horeca, technologie en gezondheidszorg, waaronder in het verleden als CEO van WorldHotels. Ze is een succesvol ondernemer, die verschillende bedrijven heeft opgericht en gekocht, waaronder restaurants, een resort, een medisch opleidingscentrum en een bedrijf op het gebied van gastvrijheidstechnologie. Gedurende haar hele carrière heeft ze een uitzonderlijk gevarieerde ervaringsbasis opgebouwd - ze heeft twee bedrijven geleid als CEO, heeft verkoop- en marketingmanagementposities bekleed en heeft in het leger gewerkt. 

Bewezen leiderschap

"We zijn verheugd Kris terug te mogen verwelkomen bij WorldHotels als CEO", zegt David Kong, Global President en CEO van BWH Hotel GroupSM, het moederbedrijf van WorldHotels. "WorldHotels zal enorm profiteren van Kris' uitgebreide ervaring, diepgaande kennis van de industrie en bewezen leiderschap. Bovendien zal haar doordachte en strategische aanpak ons helpen om WorldHotels vooruit te helpen en het potentieel van dit wereldwijde merk echt te benutten."

"Ik ben vereerd en enthousiast dat ik de kans heb gekregen om WorldHotels opnieuw te leiden", zegt Intress. "Als CEO zal ik het erfgoed en de oprichting van een marktleidende organisatie omarmen. De fundamentele missie van WorldHotels is niet veranderd - ons doel is om unieke hotels te bieden aan unieke reizigers die op de wereldmarkt navigeren." Naast Intress als CEO heeft het WorldHotels senior leadership team recentelijk  gastvrijheidsexperts in Europa, Azië en Noord-Amerika verwelkomd.

Onder dit ervaren leiderschapsteam zal WorldHotels zich blijven richten op het genereren van superieure inkomsten voor haar hoteliers, het uitbreiden van haar portfolio van aanbiedingen in de belangrijkste wereldwijde bestemmingen en het bieden van uitzonderlijke reiservaringen aan haar gasten.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: