WorldHotels presenteert nieuwe CEO

6 november 2019 | Redactie

WorldHotels heeft vandaag aangekondigd dat Kristin Intress is benoemd tot de nieuwe Chief Executive Officer van het bedrijf. Met onmiddellijke ingang zal Intress Geoff Andrew, die terugtreedt om andere belangen na te streven, opvolgen. Intress was eerder CEO van het bedrijf en speelde een belangrijke rol in het opbouwen van het merk als leider in de onafhankelijke hotelsector.

Intress heeft meer dan 25 jaar ervaring in de horeca, technologie en gezondheidszorg, waaronder in het verleden als CEO van WorldHotels. Ze is een succesvol ondernemer, die verschillende bedrijven heeft opgericht en gekocht, waaronder restaurants, een resort, een medisch opleidingscentrum en een bedrijf op het gebied van gastvrijheidstechnologie. Gedurende haar hele carrière heeft ze een uitzonderlijk gevarieerde ervaringsbasis opgebouwd - ze heeft twee bedrijven geleid als CEO, heeft verkoop- en marketingmanagementposities bekleed en heeft in het leger gewerkt. 

Bewezen leiderschap

"We zijn verheugd Kris terug te mogen verwelkomen bij WorldHotels als CEO", zegt David Kong, Global President en CEO van BWH Hotel GroupSM, het moederbedrijf van WorldHotels. "WorldHotels zal enorm profiteren van Kris' uitgebreide ervaring, diepgaande kennis van de industrie en bewezen leiderschap. Bovendien zal haar doordachte en strategische aanpak ons helpen om WorldHotels vooruit te helpen en het potentieel van dit wereldwijde merk echt te benutten."

"Ik ben vereerd en enthousiast dat ik de kans heb gekregen om WorldHotels opnieuw te leiden", zegt Intress. "Als CEO zal ik het erfgoed en de oprichting van een marktleidende organisatie omarmen. De fundamentele missie van WorldHotels is niet veranderd - ons doel is om unieke hotels te bieden aan unieke reizigers die op de wereldmarkt navigeren." Naast Intress als CEO heeft het WorldHotels senior leadership team recentelijk  gastvrijheidsexperts in Europa, Azië en Noord-Amerika verwelkomd.

Onder dit ervaren leiderschapsteam zal WorldHotels zich blijven richten op het genereren van superieure inkomsten voor haar hoteliers, het uitbreiden van haar portfolio van aanbiedingen in de belangrijkste wereldwijde bestemmingen en het bieden van uitzonderlijke reiservaringen aan haar gasten.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden
Welke beoordelingen ontvangen hotels en hoe uiten zij zich op social media?

Nog snel een vakantie boeken of dit najaar een weekendje weg in eigen land? Online ondernemersplatform Places.nl zocht voor u uit hoe hotels beoordeeld worden door klanten. En dat niet alleen: hoe presteren deze hotels eigenlijk op social media? Want wat is nou leuker dan foto’s bekijken om al...

Wet- en regelgeving
Alle rookruimtes gesloten in 2022

Het is de bedoeling dat de laatste rookruimtes in Nederland in 2022 sluiten. In (semi)overheids- en openbare gebouwen sluiten de rookruimtes al in 2021. Dat betekent dat er dan geen rookruimtes meer te vinden zijn in de zorg, het onderwijs, bij overheidsgebouwen en in de cultuur- en sportsector. In ...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Interview Longread
Michael Struck, Ruby Hotels: "Rotterdam staat op ons lijstje"

Ruby Hotels fonkelt aan het firmament van het Duitse hotellandschap en zal binnen niet al te lange tijd wereldwijd bekend zijn. Als we de drukke openingsagenda bekijken, zien we openingen in Londen, Frankfurt, Düsseldorf, Keulen, Helsinki, Zürich en enkele locaties in China op de planning....

Achtergronden Tech
Overname Winner Hotel Software door Mews

Mews, het snelst groeiende SaaS Property Management Systeem (PMS) voor hotels en hostels, heeft de grootste Belgische software-leverancier, Winner Hotel Software, overgenomen. De strategische samenwerking tussen de twee toonaangevende Property Management Systems draagt bij aan de uitbreiding van ...

Achtergronden Internationaal
Deze items worden door hotelgasten het vaakst gestolen uit het hotel

Het stelen van zeep of pennen lijkt voor veel hotelgasten onschuldig, maar sommige zijn zo brutaal dat ze tv's, piano's, matrassen of zelfs opgezette dieren uit het hotel dragen. Wellness Heaven heeft 1.157 hoteliers gevraagd welke items het meest worden gestolen. In het bijzonder zien we ee...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: