Accepteert u de Nationale Horeca Cadeaukaart?

7 april 2014 |
Accepteert u de Nationale Horeca Cadeaukaart?<

Koninklijke Horeca Nederland heeft laten weten dat de Nationale Horeca Cadeaukaart al bij ruim 500 horecabedrijven te besteden is. De 'snelst
groeiende cadeaukaart van Nederland' is vanaf mei te koop bij AKO en Jumbo Supermarkten.

Introductie is een succes
In januari heeft Koninklijke Horeca Nederland de Nationale Horeca Cadeaukaart geïntroduceerd op de vakbeurs Horecava in Amsterdam. KHN werkt samen met partner Nationale Horeca Cadeaukaart om de hele horeca in Nederland onderscheidend te promoten. Het aantal horecabedrijven dat de snelst groeiende Cadeaukaart van Nederland accepteert is al gestegen tot boven de 500. De Nationale Horeca Cadeaukaart is voor consumenten vanaf medio mei verkrijgbaar bij 80 AKO-vestigingen en bij de ruim 400 Jumbo Supermarkten in heel Nederland. Consumenten en bedrijven kunnen de Cadeaukaart nu al online bestellen op www.horecacadeaukaart.nl.

Nationale Horeca Cadeaukaart uniek
De Nationale Horeca Cadeaukaart is de eerste cadeaukaart die besteed kan worden in alle bedrijfstypen die de horeca kent; van café, cafetaria, ijssalon tot restaurant of hotel. Dat is de reden waarom KHN deze unieke cadeaukaart ondersteunt. De kaart is op te waarderen in alle waarden tussen de €5,- en €150,-. De cadeaukaart is te besteden bij de ruim 500 aangesloten horecabedrijven in heel Nederland in delen die cadeaukaart vertegenwoordigd. Naast de individuele horecabedrijven die zijn aangesloten, hebben ook de ketens Fletcher Hotels en Hampshire Hotels zich aangesloten bij de Nationale Horeca Cadeaukaart.

Samenwerken loont
KHN is de grootste branchevereniging in de horeca, waar ruim 20.000 vestigingen bij zijn aangesloten. KHN wil door een goede samenwerking de horecabedrijven meer met elkaar verbinden. Samenwerken loont en daarom betalen leden van KHN slechts 9% commissie over de ingenomen kaartwaarde en betalen geen jaarlijkse bijdrage. De horecavestigingen die geen lid zijn van KHN, maar wel de Nationale Horeca Cadeaukaart accepteren betalen een jaarlijkse bijdrage van €90,- per jaar en 10% commissie. Daarmee heeft de Nationale Horeca Cadeaukaart een zeer lage vergoedingsstructuur in de horeca. Aan het aantal verkooppunten wordt hard gewerkt. Binnenkort wordt ook het affiliate programma gepresenteerd, waarmee de horecabedrijven de cadeaukaart via hun website kunnen verkopen aan gasten. Zij krijgen daar een extra vergoeding voor, waardoor KHN verwacht dat het aantal verkochte cadeaukaarten snel zal stijgen.

Voor de horecaondernemers
Ondernemers die de kaart willen accepteren kunnen zich in 5 minuten aanmelden op http://www.horecacadeaukaart.nl Afgelopen week hebben de eerste acceptanten het welkomstpakket ontvangen waarmee ze kunnen testen of de kaart technisch werkt op hun pinapparaat.
Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie
Nederlandse economie krimpt historisch met 8,5 procent

Volgens de eerste berekening van het CBS, op basis van nu beschikbare gegevens, is het bruto binnenlands product (bbp) in het tweede kwartaal van 2020 met 8,5 procent gedaald ten opzichte van een kwartaal eerder. Een dergelijke krimp is niet eerder door het CBS gemeten. De daling van het bbp in h...

Coronacrisis
CEO van Generator Hostels reageert op de quarantaineregels van het VK na verblijf in Nederland

Nederland is voor veel landen roodgekleurd, wanneer het corona betreft. Het aantal besmettingen per 100.000 inwoners is immers behoorlijk opgelopen in ons land, waardoor ons land een risicogebied is en enkel essentiële reizen door Britten naar ons land worden aangeraden. Britten die terugkeren ...

Economie Toerisme
Onderzoek: coronacrisis treft hotelindustrie zwaarder dan platforms zoals Airbnb

Op het hoogtepunt van de zomervakantie overtreffen de 'short-term rentals' op platforms zoals Airbnb de prestaties van de hotelmarkt. Deze platforms presteerden over het algemeen duidelijk beter dan vergelijkbare kwaliteitshotelconcurrenten, volgens een STR- en AirDNA-studie van 15 stedelijk...

Toerisme Coronacrisis
Nederlandse reizigers veranderen reisgedrag na corona: kleinere accommodaties en later boeken

Met het coronavirus in ons midden verandert ook ons reisgedrag. We kiezen voor kleinere accommodaties, stappen eerder in de auto dan het vliegtuig en kiezen massaal voor last minutes. Dat blijkt uit onderzoek van de VakantieDiscounter. Kleinschalige accommodaties worden populairder Van de 1....

Opening Utrecht
Nieuwste horecalocatie van Utrecht geopend

Drukke dagen in de keuken, nieuwe soepproevers en een volgeboekt hotel: de opening van Utrechts eerste soepbar Soep-er, én van de negen sfeervolle kamers van het bovengelegen logement Petit Beijers is een feit. Op zondag 12 juli openden horecaondernemers Janine en Tom hun deuren aan Vismarkt ...

Personalia
Hotelier Martin Lindelauf gaat met pensioen

Na ruim vierendertig jaar gaat Martin Lindelauf met pensioen. Een pensioen dat welverdiend is, maar velen vinden het toch jammer om hem te zien gaan. Collega, zakenpartner, leermeester of hoe je hem ook zou willen noemen, de man met het jaloersmakende cv gaat er definitief mee stoppen. Martin&rs...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: