Accepteert u de Nationale Horeca Cadeaukaart?

7 april 2014 |
Accepteert u de Nationale Horeca Cadeaukaart?<

Koninklijke Horeca Nederland heeft laten weten dat de Nationale Horeca Cadeaukaart al bij ruim 500 horecabedrijven te besteden is. De 'snelst
groeiende cadeaukaart van Nederland' is vanaf mei te koop bij AKO en Jumbo Supermarkten.

Introductie is een succes
In januari heeft Koninklijke Horeca Nederland de Nationale Horeca Cadeaukaart geïntroduceerd op de vakbeurs Horecava in Amsterdam. KHN werkt samen met partner Nationale Horeca Cadeaukaart om de hele horeca in Nederland onderscheidend te promoten. Het aantal horecabedrijven dat de snelst groeiende Cadeaukaart van Nederland accepteert is al gestegen tot boven de 500. De Nationale Horeca Cadeaukaart is voor consumenten vanaf medio mei verkrijgbaar bij 80 AKO-vestigingen en bij de ruim 400 Jumbo Supermarkten in heel Nederland. Consumenten en bedrijven kunnen de Cadeaukaart nu al online bestellen op www.horecacadeaukaart.nl.

Nationale Horeca Cadeaukaart uniek
De Nationale Horeca Cadeaukaart is de eerste cadeaukaart die besteed kan worden in alle bedrijfstypen die de horeca kent; van café, cafetaria, ijssalon tot restaurant of hotel. Dat is de reden waarom KHN deze unieke cadeaukaart ondersteunt. De kaart is op te waarderen in alle waarden tussen de €5,- en €150,-. De cadeaukaart is te besteden bij de ruim 500 aangesloten horecabedrijven in heel Nederland in delen die cadeaukaart vertegenwoordigd. Naast de individuele horecabedrijven die zijn aangesloten, hebben ook de ketens Fletcher Hotels en Hampshire Hotels zich aangesloten bij de Nationale Horeca Cadeaukaart.

Samenwerken loont
KHN is de grootste branchevereniging in de horeca, waar ruim 20.000 vestigingen bij zijn aangesloten. KHN wil door een goede samenwerking de horecabedrijven meer met elkaar verbinden. Samenwerken loont en daarom betalen leden van KHN slechts 9% commissie over de ingenomen kaartwaarde en betalen geen jaarlijkse bijdrage. De horecavestigingen die geen lid zijn van KHN, maar wel de Nationale Horeca Cadeaukaart accepteren betalen een jaarlijkse bijdrage van €90,- per jaar en 10% commissie. Daarmee heeft de Nationale Horeca Cadeaukaart een zeer lage vergoedingsstructuur in de horeca. Aan het aantal verkooppunten wordt hard gewerkt. Binnenkort wordt ook het affiliate programma gepresenteerd, waarmee de horecabedrijven de cadeaukaart via hun website kunnen verkopen aan gasten. Zij krijgen daar een extra vergoeding voor, waardoor KHN verwacht dat het aantal verkochte cadeaukaarten snel zal stijgen.

Voor de horecaondernemers
Ondernemers die de kaart willen accepteren kunnen zich in 5 minuten aanmelden op http://www.horecacadeaukaart.nl Afgelopen week hebben de eerste acceptanten het welkomstpakket ontvangen waarmee ze kunnen testen of de kaart technisch werkt op hun pinapparaat.
Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: