Booking.com officiële reispartner van Eurovisie Songfestival 2021

11 februari 2021 | Redactie

Booking.com kondigde gisteren een nieuwe samenwerking aan met de European Broadcasting Union als officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival 2021. Het Eurovisie Songfestival 2021 vindt op 18, 20 en 22 mei 2021 plaats in Rotterdam Ahoy.

Booking.com zet zich in om fans van het Eurovisie Songfestival een onvergetelijke reis te bezorgen, zo meldt het bedrijf in een persbericht. Dit geldt niet alleen voor een reis naar een van de legendarische liveshows van het Eurovisie Songfestival, maar ook voor een bezoek aan een van de deelnemende landen om de cultuur en tradities van hun favoriete artiesten zelf te ervaren. Zodra veilig en verantwoord reizen weer mogelijk is, staat Booking.com klaar voor de mensen die nieuwe plekken willen ontdekken.

Fans verwelkomen in Rotterdam

“Als bedrijf dat trots is op zijn Nederlandse roots, en de passie heeft om mensen te helpen bij het ontdekken van de verbazingwekkende diversiteit die de wereld biedt, zijn we zeer enthousiast dat we in 2021 officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival zijn”, aldus Arjan Dijk, Senior Vice President en Chief Marketing Officer bij Booking.com. “In een tijd van afzondering, gesloten grenzen en reisbeperkingen is het thema van dit jaar – Open Up – actueler dan ooit, en perfect in balans met onze eigen waarden en optimistische vooruitzicht als een merk voor iedereen. We vinden het geweldig dat we fans van het Eurovisie Songfestival kunnen verwelkomen in ons thuisland en de bruisende stad Rotterdam, of dat nu in levende lijve is of via het scherm van hun smartphone. We hopen velen te inspireren om de geweldige invloeden die het Eurovisie Songfestival zo speciaal maken verder te ontdekken – niet alleen tijdens deze ene week in mei, maar het hele jaar door.”

“Het is ons een genoegen om Booking.com te verwelkomen als officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival 2021”, aldus Martin Österdahl, Executive Supervisor van het Eurovisie Songfestival. “Dit is een perfecte samenwerking tussen ’s werelds grootste live muziekevenement en een van ‘s werelds meest toonaangevende digitale reisorganisaties.

Naast een geïntegreerde merkaanwezigheid tijdens de liveshows op 18, 20 en 22 mei, zal Booking.com als officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival nauw samenwerken met de EBU op het gebied van aanvullende uitzendingen, digitale activiteiten en promoties in de aanloop naar en tijdens het ESF 2021. Dit alles om zo de miljoenen fans van het Songfestival in Europa en de rest van de wereld te betrekken met exclusieve reiscontent en digitale ervaringen gerelateerd aan het Eurovisie Songfestival.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Den Haag
Intell Hotel Den Haag Marina Beach is open

Direct aan het Noorderstrand ligt het dertien verdiepingen tellende Inntel Hotels Den Haag Marina Beach. Dit gloednieuwe strandhotel met het thema strand en haven beschikt over 226 luxe hotelkamers, Bar & Brasserie Willem I, Spa Flow en Meetings & Events zalen. Het hotel is een eyecatcher aa ...

Horeca naar de stembus deel vijf: D66

Op 17 maart gaat Nederland naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. In aanloop naar die verkiezingen analyseert de redactie van Hospitality Management wat de grote politiek partijen voor ondernemend Nederland in hun verkiezingsprogramma hebben staan. Het zijn roerige tijden voor horecaonder ...

Landal GreenParks verliest 35 procent omzet in 2020

Landal GreenParks heeft zich in 2020 – ondanks de coronacrisis – goed staande gehouden en wist haar positie als marktleider te handhaven, mede dankzij een sterke zomer met hoge bezettingscijfers en forse investeringen in marketing en op de parken. De uitstekende zomerprestaties maakte ...

Horeca naar de stembus deel vier: SP

Op 17 maart gaat Nederland naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. In aanloop naar die verkiezingen analyseert de redactie van Hospitality Management wat de grote politieke partijen voor ondernemend Nederland in hun verkiezingsprogramma hebben staan. Het zijn roerige tijden voor horecaonde ...

Hotelketens Interview Longread
"De langetermijnverwachtingen zijn onverminderd goed"

Erwin van der Graaf is directeur van Accor Hotels Services Nederland en als Vice President Operations verantwoordelijk voor de door Accor gemanagede hotels in Nederland. In het oog van de orkaan - het jaar 2020 - kreeg hij veel interviewaanvragen. Hij hield ze merendeels af; voelde geen behoeft ...

Interview Corona
Interview: deze hotelier opent zijn terras op 16 maart

Gilles Harthoorn is eigenaar van Hotel Duinzicht op Schiermonnikoog. Gisteren zetten veel horecaondernemers in Friesland de terrassen op de kop als ludieke actie vanwege de sluiting van de horeca, maar op 16 maart wil deze hotelier zijn terras daadwerkelijk openen. “Als er geen stipje op de ho ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: