BungalowSpecials start klantenservice met WhatsApp

12 april 2016 |
BungalowSpecials start klantenservice met WhatsApp<

BungalowSpecials is gestart met het inzetten van WhatsApp en is daarmee de eerste Online Travel Agency in Nederland die zich aan het medium waagt. Met
de inzet van WhatsApp mikt BungalowSpecials op het verdere optimaliseren van het algehele serviceniveau.

Service uitbreiden naar nieuwe behoeften
Met het toevoegen van WhatsApp als communicatiekanaal hoopt BungalowSpecials dichterbij de gast te staan dan ooit. Het is de bedoeling dat gasten voor, maar vooral ook tijdens hun verblijf ten alle tijden terecht kunnen met hun vragen. Zo kan er bijvoorbeeld tijdens het verblijf een foto worden gestuurd van bepaalde situaties die vervolgens snel kunnen worden opgelost. Uiteindelijk krijgt de gast hierdoor meer waar voor zijn geld. Doordat WhatsApp erg laagdrempelig, en met rond 9,4 miljoen gebruikers in Nederland de grootste app is, kunnen klachten en vragen sneller en op efficiënte manier worden afgehandeld. Hiermee mikt BungalowSpecials op het verhogen van de klanttevredenheid.

Het realiseren van de ‘perfect stay’
Het toevoegen van WhatsApp draagt bij aan het bedrijfsmotto ‘Creating the perfect stay’. Zo zegt Remco Hofstede, directeur van BungalowSpecials: "We willen oog in oog staan met onze klanten en altijd voor ze klaarstaan. Bijna iedereen die beschikt over een smartphone is frequent gebruiker van WhatsApp en door hieraan deel te nemen hopen we bij te dragen aan de perfect stay voor onze gasten."

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: