De L'Europe stelt nieuwe Director of Sales & Marketing aan

6 juli 2017 | Roy Spijker

Astrid Salas is de nieuwe Director of Sales & Marketing van De L'Europe. Volgens de Managing Director van het hotel, Tom J. Krooswijk, is Salas een ware aanwist voor De L'Europe.

"Ik voel me vereerd met de aanstelling als Director of Sales & Marketing voor dit unieke hotel op één van de beste locaties in Amsterdam. Een hotel met een rijke geschiedenis, vele Food & Beverage opties en de meeste unieke spafaciliteiten en -producten, wat zorgt voro een memorabele ervaring voro onze gasten. Samen met het fantastische team streef ik er naar om De L'Europe naar een hoger niveau te brengen", aldus Astrid Salas over haar nieuwe functie.

Salas begon haar carrière als assisten Public Relations Manager, Public Relations manager en Operations waarna ze snel is doorgegroeid in de salesbranche. Van Sales Manager tot Director of International Sales bij Hilton Worldwide, waar ze onder meer verantwoordelijk was voor de commerciële strategie van meer dan 12 hotel brands op de Nederlandse markt, heeft ze het salesvak compleet eigen gemaakt. Tijdens haar voormalige functie als Country Manager Nederland van luchtvaartmaatschappij Aeromexico was Salas verantwoordelijk om de maatschappij op de Nederlandse markt op de kaart te zetten binnen deze competitieve sector. Salas staat bekend om haar resultaatgerichter aanpak, strategisch denken, het onderhouden van langdurige relaties en sterke communicatieve vaardigheden.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
“Forse huurverlaging is nu echt wel mogelijk voor hoteliers"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit achtste hoofdstuk b...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Hoe maak ik mijn hotel meer crisisbestendig?

Hotels sluiten massaal hun deuren vanwege het coronavirus. Een zeer ingrijpend en moeilijk besluit. Hotelketens Van der Valk en Fletcher kondigen aan ruimte beschikbaar te stellen om herstellende coronapatiënten op te vangen. Ziekenhuizen houden zo meer ruimte over voor de zware zorg. Geven hot...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: AI!

Of ik het verschil wist tussen artificiële intelligentie en robotisering? Het was een vraag van iemand die mij aansprak nadat ik een verhaal over hoteltrends had gehouden waarin ik weer eens mijn stokpaardje over High Tech en High Touch had bereden. Eerlijk gezegd had ik de begrippen altijd los...

Coronadagboek Bart Reints Bok: "Ik ontving een absurde e-mail van Emesa"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit zevende hoofdstuk b...

Personalia
Rogier Braakman keert terug in de hotellerie

Rogier Braakman keert terug in de hotellerie. De voormalig Managing Director van IHMG laat het volgende via zijn LinkedIn weten: "Terug in de hotelbusiness... Na anderhalf jaar 'hotelbusiness-sabbatical' (en het opdoen van nieuwe ervaringen in vele IT-gerelateerde bedrijven) voel ik me ...

Hotelketens
Hotelketen onder de loep: InterContinental Hotels Group

In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. In deze uitgave behandelen we IHG, een toonaangevend merk met wereldwijd 400.000 werknemers die werkzaam zijn in meer dan 100 landen. De merken IHG telt 16 merken, waarbij...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: