Extra ster voor The Albus Hotel

4 mei 2010 |
Extra ster voor The Albus Hotel<

The Albus Grand Hotel, aan de Vijzelstraat in Amsterdam, heeft de 4-sterren status gekregen. De extra ster is toegekend door de Nederlandse Hotel Classificatie, onderdeel van het Bedrijfschap Horeca en Catering, nadat is vastgesteld dat het hotel aan alle gewenste normen voldoet. Om in aanmerking te komen voor een 4-sterren status, moet een hotel voldoen aan alle 4-sterren basisnormen.

Parel van de hoofdstad
"De kwalificatie van 4-sterren hotel betekent veel voor ons. Wij hebben hier heel erg hard aan gewerkt. Zo bieden wij nu bijvoorbeeld roomservice van 07.00-23.00 uur en is elke kamer voorzien van een laptop safe met oplaadsysteem. De toekenning bevestigt dat wij optimale service leveren. Voeg daarbij het feit dat onze medewerkers voor meer dan 100 % gedreven zijn om het de gast naar de zin te maken en ons predicaat ‘parel van de hoofdstad’ wordt geheel waargemaakt", aldus Algemeen Directeur Taco van der Meer. Binnenkort volgt de officiële heropening van het hotel, na een ingrijpende renovatie.

Nienke Duimelaar

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Booking.com OTA's
Booking.com: iedere seconde checken er gemiddeld 7 gasten in bij een verblijf

Tijdens de internationale Vacation Rental Management Association (VRMA) conferentie in New Orleans (VS) maakt Booking.com bekend dat er per seconde gemiddeld 7 gasten inchecken bij een woning, appartement of ander uniek verblijf. De mededeling komt op hetzelfde moment als de introductie van nieuwe t...

Hilton Culinair
Napolitaanse pizza verovert (Hilton) Amsterdam

Hilton Amsterdam introduceert exclusieve Napolitaanse pizza, in combinatie met champagne. In de Half Moon Lounge wordt de klassieker onder de pizza’s op de kaart gezet. De eigentijdse combinatie met bubbels verleent het oorspronkelijke simpele streetfood uit Napels een gastronomisch tintje. Sp...

Columns
Column Hans van Spronsen: Hallo, Alexa

Wordt onze stem wel genoeg gehoord in de hotellerie? Natuurlijk houdt het moderne hotel tal van zaken met betrekking tot het gastgedrag bij. Vervolgens zet men deze informatie om in toekomstig beleid. Vandaag de dag zal deze informatievergaring zich concentreren op ons boekingsgedrag en nog weinig o...

Personalia Internationaal
The Ritz-Carlton, Abama krijgt Belgische general manager 

In The Ritz-Carlton, Abama op de Canarische eilanden is de Belg Gregory de Clerck sinds begin 2019 aan de slag als nieuwe General Manager. De Clerck, die geboren en getogen is in Kortrijk, houdt toezicht op de strategische leiding en de dagelijkse activiteiten van het resort, dat 459 kamers en suite...

Internationaal Longread
PREM Hospitality heeft ruim 1000 kamers in Benelux en groeit explosief door

Ierse specialist in Hospitality Management ziet België en Nederland als strategische draaischijf voor zijn uitbreiding van 'short en long-stay' locaties over Continentaal Europa en verwacht met een stevige pipeline van 8 hotels een sterke groei in de komende jaren. Sinds september 2...

Achtergronden
Hotelkamers Assen 'op slot' tijdens Formule 1-periode

In Assen zijn alle (of in ieder geval heel veel) hotelkamers in de periode van donderdag 30 april tot en met zondag 3 mei vastgezet en kunnen dus niet meer online geboekt worden. Opvallend, want deze periode is precies de periode waarin het Formule 1-circus neerstrijkt in Zandvoort. Social zou so...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: