Fletcher en triAV sluiten overeenkomst over hotel-tv

22 december 2017 | Advertorial

Fletcher Hotels, de grootste hotelketen van Nederland, gaat een samenwerking aan met triAV. Beide partijen hebben een 'Full Service TV' contract getekend.

Per 1 december worden alle TV-systemen in de 81 Fletcher hotels geleverd door triAV. Dit Nijkerkerveens bedrijf zal niet alleen de TV’s leveren en installeren, maar ook de 24/7-service op het gehele TV-systeem verzorgen. 

“Wij streven naar een volledige outsourcing van de Hotel-TV, van ontvangst van de TV-beelden tot en met de weergave op de kamer, en dat het hele jaar door op alle kamers. Wij hebben de keuze gemaakt voor triAV, omdat dit bedrijf in de afgelopen 10 jaar heeft bewezen de perfecte partner te zijn voor de TV-distributie”, aldus Ben Deetman, ICT-manager bij Fletcher Hotels.  

Een hotelgast verwacht eigenlijk altijd een werkende TV op de kamer met zoveel mogelijk digitale TV zenders. Het TV aanbod heeft de laatste jaren heel veel vernieuwingen gekend en daarom wordt steeds vaker gezocht naar een externe leverancier die op de hoogte is van alle ontwikkelingen in de markt. Maar nog wel veel belangrijker is een leverancier die deze systemen ook langdurig kan onderhouden. Fletcher Hotels is de eerste hotelketen die een overeenkomst op de lange termijn is aangegaan. 

Almer van der Molen van triAV bevestigt dan ook dat de hotelgasten van Fletcher Hotels de komende vijf jaar worden voorzien van maximale TV ontvangst.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: