Fletcher Hotels lanceert compleet vernieuwde Fletcher Fanshop

28 september 2017 | Thijs Jacobs
Fletcher Hotels lanceert compleet vernieuwde Fletcher Fanshop

Fans van Fletcher Hotels kunnen hun hart ophalen in de compleet vernieuwde Fletcher Fanshop. Naast reguliere cadeaubonnen kunnen de echte Fletcher Fans nu onder andere ook een Fletcher Reistas, Fletcher Koffer, Fletcher’s huiswijnen, Fletcher wijnglazen en “Het Fletcher Feesthotel” het voorleesboekje van Myrna Goossen bestellen, van jong tot oud aan alle fans is gedacht.

Van Fletcher Kadowinkel naar Fletcher Fanshop

In de totaal vernieuwde Fletcher Fanshop is er voor een ieder wat wils. Niet alleen de lay-out is totaal op de schop gegaan, maar ook het assortiment is flink uitgebreid. De Fletcher Fanshop beschikt over artikelen voor zowel jong als oud en biedt voor een ieder wat wils. Zo zijn er voor de kleintjes Fletcher knuffelhondjes en het voorleesboekje “Het Fletcher Feesthotel” geschreven door Myrna Goossen, ambassadrice van Fletcher Hotels. Verder beschikt de Fletcher Fanshop onder andere over diverse reisartikelen zoals een Fletcher Rugtas, Fletcher Reistas en Fletcher Koffer en strandartikelen zoals een vlieger en beachball set. Ook de cadeaubonnen hebben weer een plekje gekregen in de Fletcher Fanshop, zoals een High Tea voor twee personen of een 2-daagse All-in Arrangement. Naast alle nieuwe artikelen heeft Myrna ook nog een paar favorieten uitgelicht. Alle artikelen zijn voorzien van het Fletcher logo.

Fletcher Hotels

Fletcher Hotels is een oer-Hollandse hotelketen met 81 unieke 3- en 4-sterren hotels die allen zijn gelegen op de mooiste locaties door heel Nederland. De hotels liggen onder andere in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Het hotelbedrijf is al zeven jaar op rij gekozen tot ‘Beste en Populairste Hotelketen van Nederland’. Er zijn bijna 3000 mensen werkzaam bij Fletcher Hotels.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving KHN
KHN: Alcoholklok hotels wederom toppunt van symboolpolitiek

KHN heeft vol onbegrip kennis genomen van het kabinetsbesluit om vanaf vrijdagavond 23 oktober een alcoholklok voor hotels in te voeren. Volgens dit besluit mag er vanaf vanavond in hotels na 20:00 uur ook geen alcohol meer worden geschonken of genuttigd in publieke ruimten zoals in het restaurant o ...

Achtergronden Coronacrisis
Horecaondernemers krijgen eenmalig 2500 euro overheidssteun

De horecabedrijven die vanwege de coronacrisis gesloten zijn, kunnen een eenmalige uitkering van gemiddeld 2500 euro tegemoetzien. Het bedrag is afhankelijk van het geleden omzetverlies. Dit meldt de NOS op basis van verklaringen van Haagse ingewijden. De maatregel zal deel uitmaken van het derde st ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Ook in hotels geen alcohol meer na 20.00 uur

In bars en restaurants van hotels mag vanaf vanavond 20.00 uur geen alcohol meer worden geserveerd. Ook niet via roomservice. Hiermee trekt het kabinet de lijn met het verbod op de verkoop van alcohol in winkels tussen 20.00 en 07.00 uur door. In winkels is dat sinds vorige week woensdag niet meer t ...

Interview Longread
Martin Lindelauf met pensioen: een interview in 41 vragen, deel 4

Na 41 dienstjaren houdt Martin Lindelauf (61) het voor gezien. Hij laat de hotellerie achter zich. In 41 vragen portretteert Hospitality Management de gedreven hotelier. Dit is deel 4 uit de reeks, die uit vier delen bestaat. Let je extra op de kwaliteit van de bouw van een hotel? ...

Columns
Column Ewout Hoogendoorn: Het nut van data is nul

‘72 procent van de grotere ondernemingen is er nog niet in geslaagd om een datagedreven cultuur te creëren. Dat getal zal onder MKB-bedrijven nog veel hoger uitvallen’. Veel bedrijven investeren erin, maar zijn dus niet niet in staat een cultuurverandering tot stand te brengen. Hoe ...

Opening Internationaal
Ruby Hotels: een derde hotel in Londen én uitbreiding in Wenen

Ruby Hotels heeft vertrouwen in de toekomst. Ondanks de huidige uitdagende tijd waarin ook deze hotelgroep hard geraakt wordt door de gevolgen van Covid-19, wordt er nog steeds uitgebreid. Zowel in het openen van nieuwe hotels als in het uitbreiden van bestaande. Meet Ruby Zoe! Na de succesvol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: