Fletcher Hotels lanceert compleet vernieuwde Fletcher Fanshop

28 september 2017 | Thijs Jacobs

Fans van Fletcher Hotels kunnen hun hart ophalen in de compleet vernieuwde Fletcher Fanshop. Naast reguliere cadeaubonnen kunnen de echte Fletcher Fans nu onder andere ook een Fletcher Reistas, Fletcher Koffer, Fletcher’s huiswijnen, Fletcher wijnglazen en “Het Fletcher Feesthotel” het voorleesboekje van Myrna Goossen bestellen, van jong tot oud aan alle fans is gedacht.

Van Fletcher Kadowinkel naar Fletcher Fanshop

In de totaal vernieuwde Fletcher Fanshop is er voor een ieder wat wils. Niet alleen de lay-out is totaal op de schop gegaan, maar ook het assortiment is flink uitgebreid. De Fletcher Fanshop beschikt over artikelen voor zowel jong als oud en biedt voor een ieder wat wils. Zo zijn er voor de kleintjes Fletcher knuffelhondjes en het voorleesboekje “Het Fletcher Feesthotel” geschreven door Myrna Goossen, ambassadrice van Fletcher Hotels. Verder beschikt de Fletcher Fanshop onder andere over diverse reisartikelen zoals een Fletcher Rugtas, Fletcher Reistas en Fletcher Koffer en strandartikelen zoals een vlieger en beachball set. Ook de cadeaubonnen hebben weer een plekje gekregen in de Fletcher Fanshop, zoals een High Tea voor twee personen of een 2-daagse All-in Arrangement. Naast alle nieuwe artikelen heeft Myrna ook nog een paar favorieten uitgelicht. Alle artikelen zijn voorzien van het Fletcher logo.

Fletcher Hotels

Fletcher Hotels is een oer-Hollandse hotelketen met 81 unieke 3- en 4-sterren hotels die allen zijn gelegen op de mooiste locaties door heel Nederland. De hotels liggen onder andere in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Het hotelbedrijf is al zeven jaar op rij gekozen tot ‘Beste en Populairste Hotelketen van Nederland’. Er zijn bijna 3000 mensen werkzaam bij Fletcher Hotels.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: