Fletcher verbouwt kantoorpand tot luxe hotel

30 januari 2020 | Redactie
Fletcher verbouwt kantoorpand tot luxe hotel<

Het North Sea Building Scheveningen wordt een Fletcher hotel. Het voormalige kantoorpand, dat op slechts 100 meter van het strand van Scheveningen ligt, wordt door hotelketen Fletcher Hotels volledig getransformeerd tot luxe hotel met maar liefst 120 kamers.

Het markante kantoorgebouw dat centraal ligt in de populaire badplaats, tegenover het Kurhaus, Holland Casino Scheveningen, de Palace Promenade en achter het AFAS Circustheater, wordt daarmee een fraaie toevoeging aan de reeks unieke Fletcher hotels in Nederland. De verbouwing is inmiddels in volle gang, de verwachting is dat het hotel medio juli 2020 haar deuren zal openen.

Van kantoor naar hotel

Het kantoorpand 'North Sea Building' te Scheveningen zal door Fletcher Hotels, de komende maanden volledig getransformeerd worden naar een luxe hotel, dat de naam Fletcher Hotel-Restaurant Scheveningen krijgt. “Wij zijn erg verheugd dat het is gelukt. Fletcher Hotels hoort natuurlijk in de mooiste badplaats van ons land; Scheveningen. De locatie is geweldig. Op loopafstand van het AFAS Circustheater, Holland Casino, het strand, de boulevard en de Scheveningse Pier. Omdat het om een transformatie gaat van een prachtig kantoorgebouw hebben we de mogelijkheid om een volledig nieuw luxe 4-sterren hotel te bouwen waarbij de meeste kamers en suites een waanzinnig uitzicht krijgen op zee.” vertelt Rob Hermans – CEO Fletcher Hotels. “We zijn inmiddels van start gegaan met de verbouwing en de verwachting is dat de eerste fase medio juli geopend zal worden”. Het hotel zal beschikken over 120 comfortabele hotelkamers, 12 zeer royale suites met uitzicht op het strand en 4 mindervalide kamers. Ook zal het hotel beschikken over een sfeervol à la carte restaurant met open keuken en een gezellige hotelbar. Het hotel is volledig gericht op leisure gasten en zal worden opgeleverd in twee fases.

Meer weten over Hotelketens? Klik hier!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: