Fletcher verbouwt kantoorpand tot luxe hotel

30 januari 2020 | Redactie
Fletcher verbouwt kantoorpand tot luxe hotel<

Het North Sea Building Scheveningen wordt een Fletcher hotel. Het voormalige kantoorpand, dat op slechts 100 meter van het strand van Scheveningen ligt, wordt door hotelketen Fletcher Hotels volledig getransformeerd tot luxe hotel met maar liefst 120 kamers.

Het markante kantoorgebouw dat centraal ligt in de populaire badplaats, tegenover het Kurhaus, Holland Casino Scheveningen, de Palace Promenade en achter het AFAS Circustheater, wordt daarmee een fraaie toevoeging aan de reeks unieke Fletcher hotels in Nederland. De verbouwing is inmiddels in volle gang, de verwachting is dat het hotel medio juli 2020 haar deuren zal openen.

Van kantoor naar hotel

Het kantoorpand 'North Sea Building' te Scheveningen zal door Fletcher Hotels, de komende maanden volledig getransformeerd worden naar een luxe hotel, dat de naam Fletcher Hotel-Restaurant Scheveningen krijgt. “Wij zijn erg verheugd dat het is gelukt. Fletcher Hotels hoort natuurlijk in de mooiste badplaats van ons land; Scheveningen. De locatie is geweldig. Op loopafstand van het AFAS Circustheater, Holland Casino, het strand, de boulevard en de Scheveningse Pier. Omdat het om een transformatie gaat van een prachtig kantoorgebouw hebben we de mogelijkheid om een volledig nieuw luxe 4-sterren hotel te bouwen waarbij de meeste kamers en suites een waanzinnig uitzicht krijgen op zee.” vertelt Rob Hermans – CEO Fletcher Hotels. “We zijn inmiddels van start gegaan met de verbouwing en de verwachting is dat de eerste fase medio juli geopend zal worden”. Het hotel zal beschikken over 120 comfortabele hotelkamers, 12 zeer royale suites met uitzicht op het strand en 4 mindervalide kamers. Ook zal het hotel beschikken over een sfeervol à la carte restaurant met open keuken en een gezellige hotelbar. Het hotel is volledig gericht op leisure gasten en zal worden opgeleverd in twee fases.

Meer weten over Hotelketens? Klik hier!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Amsterdam
Hoofdkantoor The Student Hotel naar Amsterdam

Vanwege de exponentiële groei van The Student Hotel, heeft het internationale hoofdkantoor zich in januari 2020 in Amsterdam Noord gevestigd. Het culturele, eclectische en industriële bedrijventerrein in Noord sluit naadloos aan bij de kernwaarden van TSH. Het nieuwe hoofdkantoor is gev...

Amsterdam Verbouwen
De L'Europe Amsterdam brengt Amsterdamse iconen samen in 't Huys

Hotel De L'Europe Amsterdam opent in maart de deuren van 't Huys. Een vernieuwde vleugel van het hotel, met een eigen ingang aan de Nieuwe Doelenstraat, waar zowel de Amsterdammer als de hotelgast 'Original Amsterdam Luxury' vindt. 't Huys biedt onderdak aan drie Amsterdamse toon...

Awards Amsterdam
Park Inn by Radisson Amsterdam City West is hotel van het jaar

Het nieuwe Park Inn by Radisson Amsterdam City West hotel is verkozen tot ‘Hotel van het Jaar 2019’ in de regio Midden- en Zuid-Europa van de Radisson Hotel Group (RHG). Het designhotel behaalde op het gebied van bezettingsgraad, kwaliteit, omzet, gast-reviews, duurzaamheid en veiligheid...

Van der Valk
Van der Valk gaat hotelgasten helpen om te stoppen met roken

Waar Van der Valk Hotels de afgelopen jaren met haar Vitaal-concept al grote stappen zette in de gezondheidsmarkt, gaat ze nu ook haar gasten helpen met het stoppen met roken. In een 5-daags intern programma wordt er middels zowel groeps- als individuele coaching een extra stimulans gecreëerd o...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: