Fletcher wint publieksprijs Beste Hotelketen Nederland

28 maart 2018 | David Bakker

Fletcher Hotels is ook dit jaar door het Nederlandse publiek uitgeroepen tot de Beste
en Populairste Hotelketen van Nederland. Voor het 8e jaar op rij heeft de grootste hotelketen van Nederland de meeste stemmen van het Nederlandse publiek behaald.

Dit maakt Fletcher Hotels de Populairste Hotelketen van Nederland. Daarnaast heeft het publiek Fletcher Hotels beoordeeld met een 9 waardoor Fletcher Hotels ook de Beste Hotelketen van Nederland is geworden.

Het Nederlandse publiek kiest

Al 8 jaar worden er in de reisbranche verkiezingen gehouden onder het Nederlandse publiek. Gasten kunnen dan in uiteenlopende categorieën stemmen op hun meest favoriete bedrijf in de bepaalde categorie. Al vanaf de start van deze verkiezing krijgt Fletcher Hotels van het Nederlandse publiek de meeste stemmen in de categorie Hotelketens van Nederland. Nog nooit heeft een andere hotelketen meer stemmen gekregen dan Fletcher Hotels.

Trots op publieksprijs

“Allereerst wil ik iedereen bedanken die op ons gestemd heeft en ervoor heeft gezorgd dat wij gewonnen hebben. Wij zijn uiteraard ontzettend trots dat wij deze prijs voor de 8ste keer op rij in ontvangst mogen nemen. Hier doen wij het allemaal voor. Hoe meer mensen wij blij maken met leuke en mooie momenten in onze hotels, hoe beter. Wij gaan er dan ook alles aan doen om deze mooie plaats in de Nederlandse Hotelmarkt te behouden en te verstevigen” aldus Rob Hermans, CEO van Fletcher Hotels.

Fletcher Hotels


Fletcher Hotels is een oer-Hollandse hotelketen met ruim 85 unieke 3- en 4-sterren hotels, die allen zijn gelegen op de mooiste locaties door heel Nederland. De hotels liggen onder andere in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Er zijn bijna 3500 mensen werkzaam bij Fletcher Hotels. Het bedrijf heeft vijf nieuwe hotels overgenomen. Met de overname staat het aantal Fletcher hotels op 87.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden Internationaal
Coronavirus: checklist en veelgestelde ondernemersvragen. Wie betaalt de rekening?

Het coronavirus komt steeds dichterbij, maar wat is de impact op de logiesverstrekkers in ons land? Het RIVM en KHN hebben de meest gestelde vragen en antwoorden over het coronavirus op een rij gezet, waarbij ook wordt gekeken naar de impact van de verspreiding van het virus op jouw onderneming. ...

Achtergronden Internationaal
Coronavirus laat diepe wonden achter bij hotels in Hongkong

Hoteliers in Hongkong voelen zich in de steek gelaten door hun overheid. De recente uitbraak van het coronavirus heeft de hotellerie in de stad diep getroffen: terwijl er vorig jaar in februari 90.000 nachtelijke bezoekers werden geregistreerd, is dat aantal nu gedaald naar 3.000. De overheid heeft ...

Achtergronden Tech
Reissector: Google wordt nu echt een maatje te groot

Ruim dertig bedrijven uit de reissector dienen een klacht tegen Google in bij de Europese Commissie. Google geeft namelijk de resultaten uit de eigen zoekmachine voorrang op het aanbod van reisbedrijven, zo meldt de Financial Times. Met andere woorden: als je googelt naar een hotel in Praag, dan zie...

Interview
"Een ode aan de natuur waarin concept, interieurontwerp en gastbeleving tot één uniek verhaal samensmelten"

Ontwerpen vanuit een hospitality perspectief met de natuur als leidraad Interview met Ruud Belmans van WeWantMore en Steven Verrept van Château de Vignée over de transformatie van een 400 jaar oud kasteel naar een unieke gastbeleving in het topsegment van de Belgische Ardennen. Het k...

Personalia Internationaal
Stefan Dubbeling nieuwe directeur België en Nederland van de BWH Hotel Group

Stefan Dubbeling (48) start per 1 maart aanstaande als Regional Director België & Nederland voor de BWH Hotel Group. Hij volgt daarmee Wytze van den Berg op die, na ruim 14 jaar, aan de slag gaat als Managing Director EMEA voor WorldHotels Collections. In de rol van Regional Director wo...

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: