Fletcher wint publieksprijs Beste Hotelketen Nederland

28 maart 2018 | David Bakker

Fletcher Hotels is ook dit jaar door het Nederlandse publiek uitgeroepen tot de Beste
en Populairste Hotelketen van Nederland. Voor het 8e jaar op rij heeft de grootste hotelketen van Nederland de meeste stemmen van het Nederlandse publiek behaald.

Dit maakt Fletcher Hotels de Populairste Hotelketen van Nederland. Daarnaast heeft het publiek Fletcher Hotels beoordeeld met een 9 waardoor Fletcher Hotels ook de Beste Hotelketen van Nederland is geworden.

Het Nederlandse publiek kiest

Al 8 jaar worden er in de reisbranche verkiezingen gehouden onder het Nederlandse publiek. Gasten kunnen dan in uiteenlopende categorieën stemmen op hun meest favoriete bedrijf in de bepaalde categorie. Al vanaf de start van deze verkiezing krijgt Fletcher Hotels van het Nederlandse publiek de meeste stemmen in de categorie Hotelketens van Nederland. Nog nooit heeft een andere hotelketen meer stemmen gekregen dan Fletcher Hotels.

Trots op publieksprijs

“Allereerst wil ik iedereen bedanken die op ons gestemd heeft en ervoor heeft gezorgd dat wij gewonnen hebben. Wij zijn uiteraard ontzettend trots dat wij deze prijs voor de 8ste keer op rij in ontvangst mogen nemen. Hier doen wij het allemaal voor. Hoe meer mensen wij blij maken met leuke en mooie momenten in onze hotels, hoe beter. Wij gaan er dan ook alles aan doen om deze mooie plaats in de Nederlandse Hotelmarkt te behouden en te verstevigen” aldus Rob Hermans, CEO van Fletcher Hotels.

Fletcher Hotels


Fletcher Hotels is een oer-Hollandse hotelketen met ruim 85 unieke 3- en 4-sterren hotels, die allen zijn gelegen op de mooiste locaties door heel Nederland. De hotels liggen onder andere in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Er zijn bijna 3500 mensen werkzaam bij Fletcher Hotels. Het bedrijf heeft vijf nieuwe hotels overgenomen. Met de overname staat het aantal Fletcher hotels op 87.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Ondernemen Longread
Simuleer een bijna-doodervaring voor je hotel

De coronacrisis overvalt iedereen. De omvang en impact nemen dramatische proporties aan. Hadden we eerder en meer rekening moeten houden met de desastreuze effecten van corona? Misschien. Hiervoor is echter een paradigmashift nodig. Van optimisme naar paranoïde optimisme. We moeten de eindighei ...

Wet- en regelgeving Hotelketens Internationaal
Miljoenenboete Marriott voor datalek uit 2014

Marriott moet een boete van 18,4 miljoen pond (ruim 20 miljoen euro) betalen voor de datalek uit 2014. De boete wordt betaald aan de Britse privacyautoriteit. De Information Commissioner's Office (ICO) concludeert dat de hotelketen te weinig moeite heeft gedaan om de gegevens van de gasten te be ...

Columns
Column Tanja Seegers: Er zijn geen grenzen

Precies een jaar geleden zei mijn grote held Eliud Kipchoge letterlijk: “Ik wil mensen inspireren, er zijn geen grenzen!” De Keniaanse atleet liep op 12 oktober 2019 de marathon binnen 2 uur. Met maar liefst een snelheid van 21,1 km per uur behaalde hij een historisch record. Hij deed wa ...

Branded Content
Hotelmanagers welkom in de zorg: "Oprecht contact maakt voor mij het verschil"

Bart van der Ven, locatiemanager bij WoonZorgcentra Haaglanden (WZH), is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het woonzorgcentrum WZH Schoorwijck voor ouderen. Samen met zijn medewerkers zorgt hij dagelijks voor de verzorging, behandeling en begeleiding van de bewoners waarbij hij zelfstan ...

Coronacrisis
61% van de Nederlanders wil met Kerst (verantwoord) buiten de deur eten

Uit het persmoment van dinsdag jl. is duidelijk geworden dat de horeca nog een tijd gesloten blijft. Hoelang is nog niet precies duidelijk. Hoopvol is de blik nu gericht op kerst. Nederlanders willen deze feestdagen weer genieten van quality time buiten de deur. Uit onderzoek van TheFork* blijkt dat ...

Hotelketens Internationaal
Accor opent nieuw hotel Mercure Han-sur-Lesse

Accor, ’s werelds meest toonaangevende hotelgroep, opent vandaag het nieuwe hotel Mercure Han-sur-Lesse in de idyllische gelijknamige plaats Han-sur-Lesse, middenin de Belgische Ardennen. Deze opening is in samenwerking met Accor’s Franchise Partner Unibricks. Het viersterrenhotel telt 1 ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: