Fletcher wint publieksprijs Beste Hotelketen Nederland

28 maart 2018 | David Bakker

Fletcher Hotels is ook dit jaar door het Nederlandse publiek uitgeroepen tot de Beste
en Populairste Hotelketen van Nederland. Voor het 8e jaar op rij heeft de grootste hotelketen van Nederland de meeste stemmen van het Nederlandse publiek behaald.

Dit maakt Fletcher Hotels de Populairste Hotelketen van Nederland. Daarnaast heeft het publiek Fletcher Hotels beoordeeld met een 9 waardoor Fletcher Hotels ook de Beste Hotelketen van Nederland is geworden.

Het Nederlandse publiek kiest

Al 8 jaar worden er in de reisbranche verkiezingen gehouden onder het Nederlandse publiek. Gasten kunnen dan in uiteenlopende categorieën stemmen op hun meest favoriete bedrijf in de bepaalde categorie. Al vanaf de start van deze verkiezing krijgt Fletcher Hotels van het Nederlandse publiek de meeste stemmen in de categorie Hotelketens van Nederland. Nog nooit heeft een andere hotelketen meer stemmen gekregen dan Fletcher Hotels.

Trots op publieksprijs

“Allereerst wil ik iedereen bedanken die op ons gestemd heeft en ervoor heeft gezorgd dat wij gewonnen hebben. Wij zijn uiteraard ontzettend trots dat wij deze prijs voor de 8ste keer op rij in ontvangst mogen nemen. Hier doen wij het allemaal voor. Hoe meer mensen wij blij maken met leuke en mooie momenten in onze hotels, hoe beter. Wij gaan er dan ook alles aan doen om deze mooie plaats in de Nederlandse Hotelmarkt te behouden en te verstevigen” aldus Rob Hermans, CEO van Fletcher Hotels.

Fletcher Hotels


Fletcher Hotels is een oer-Hollandse hotelketen met ruim 85 unieke 3- en 4-sterren hotels, die allen zijn gelegen op de mooiste locaties door heel Nederland. De hotels liggen onder andere in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Er zijn bijna 3500 mensen werkzaam bij Fletcher Hotels. Het bedrijf heeft vijf nieuwe hotels overgenomen. Met de overname staat het aantal Fletcher hotels op 87.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: