Foto's: Nieuw Golden Tulip hotel in Warschau

30 augustus 2017 | Thijs Jacobs

Aan het begin van deze maand verwelkomde Golden Tulip Warschau Airport haar eerste gasten. Het is het zesde Golden Tulip hotel voor Polen en het tweede Golden Tulip hotel voor de Poolse hoofdstad Warschau. Het viersterrenhotel telt 90 moderne hotelkamers die veelal over een panoramisch uitzicht beschikken. Dit is een van de eerste hotels die de nieuwe merkstrategie van Golden Tulip heeft geïmplementeerd.

Elegant design

Golden Tulip Warschau Airport telt 90 ruime en comfortabele kamers die zijn onderverdeeld in drie categorieën: superior, executive en suites. De superior kamers beschikken over een comfortabel bed en een plek om te werken en te ontspannen. De executive kamers zijn ruimer en beschikken over een panoramisch uitzicht. De suites bestaan uit een slaapkamer, woonkamer en twee badkamers. Alle kamers zijn ontworpen met een modern en elegant design. Tevens beschikken de kamers over een SMART TV.

Faciliteiten


Het hotel huist vier ruime vergaderzalen, die door de totale oppervlakte van 244m2 plek bieden voor 220 personen. Alle vergaderzalen zijn uitgerust met modern audiovisuele apparaten. Verder hebben alle gasten beschikking tot de fitnessruimte met sauna. In de ‘Taste Zone’, het restaurant en bar gedeelte, wordt zowel de Poolse als internationale keuken vertegenwoordigd en wordt er gewerkt met verse seizoensproducten.

Locatie


Doordat het hotel slechts 10 minuten verwijderd is van zowel het Chopin Airport als het Mokotów business center is het hotel zeer geschikt voor business gasten. Het hotel heeft niet enkel voordelen voor een zakelijk bezoek. Het stadscentrum is namelijk gemakkelijk te bereiken. Het oude centrum ligt op slechts 5km afstand en is door de verscheidene toeristische attracties een heuse trekpleister voor haar bezoekers.

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 1.200 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group, met meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (34  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Coronacrisis
Zo gaat de hotellerie om met de nieuwe hygiënestandaarden

De hotellerie neemt hygiënemaatregelen om de veiligheid van personeel en gasten te waarborgen, maar ook om te laten zien dat het absoluut veilig is om in het hotel te verblijven. De grotere hotelketens hebben maatregelen genomen en protocollen ingesteld. Sommige zaken zijn van tijdelijke aard, ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Economie Coronacrisis
''Afwaardering en leegstand op komst in hotelsector''

De hotelmarkt verkeert in zwaar weer door de coronacrisis. De bezettingsgraden lagen in april en mei onder de 10% en verschillende hotels zijn al failliet gegaan. Nu het toerisme weer op gang komt, lijkt het weer de goede kant op te gaan. Dat idee is echter onterecht, omdat het zakelijk bezoek voorl...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: