Gasten tappen biertje op hotelkamer The Albus

31 oktober 2016 | Thijs Jacobs

Vanaf 28 oktober 2016 kunnen gasten die een suite of een appartement boeken in design hotel The Albus in Amsterdam hun eigen ijskoude Heineken biertje tappen met de THE SUB® thuistap.

Alle kamers in The Albus waren al voorzien van een Nespresso koffiemachine waar gasten onbeperkt van kunnen genieten. “THE SUB® zien wij als een goede toevoeging voor gasten die net dat beetje extra willen en verwachten”, aldus Taco van der Meer, algemeen directeur van The Albus.  Het design van THE SUB®, ontworpen door Marc Newson, past perfect in de stijl van het hotel. In THE SUB® gaat een speciaal biervaatje van 2 liter, goed voor 6 tot 8 glazen.  Het eerste biervaatje is “van het huis” en via roomservice kan extra biervaatjes gekocht worden dat vervolgens op de perfecte temperatuur geleverd wordt.

Het onderscheidend vermogen van The Albus is nog altijd de gasten het gevoel van gelukzaligheid te laten beleven. Dit doen zij met name door continue vernieuwende concepten toe te passen en excellente service te bieden. In samenwerking met HEINEKEN zal tot eind dit jaar THE SUB® exclusief beschikbaar zijn in The Albus hotel in Amsterdam.

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Personeel Hotelketens
Erwin M. Bruyn wordt Country Manager bij Deutsche Hospitality

Deutsche Hospitality herstructureert haar merkenportfolio. In de toekomst wordt het traditionele merk Steigenberger Hotels & Resorts gecombineerd met het lifestyle merk Jaz in the City om samen het nieuwe 'upscale' segment te vormen. Hierdoor wordt het mogelijk om gezamenlijke synergi&eu ...

Achtergronden
14 jaar geleden in Hospitality Management; Robert Kranenborg

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. Dit keer een artikel uit 2007. Een interview met Robert Kranenborgh. In 2007 chef van het met e ...

De stelling van de maand: 2022 wordt nog uitdagender dan 2021

In deze nieuwe rubriek 'De stelling van de maand' publiceert de redactie van Hospitality Management iedere eerste vrijdag van de maand een scherpe stelling waarop u als hotelier kunt reageren: JA of NEE. De antwoorden worden verzameld en de resultaten worden gedeeld. De tweede stelling luidt ...

Internationaal
Edition Hotels opent 8 hotels wereldwijd

Edition Hotels kondigt haar verdere internationale uitbreiding aan richting eind 2022, met de geplande opening van acht nieuwe accommodaties verspreid over drie continenten. Onder de nieuwe openingen bevinden zich locaties in Rome, Madrid, Dubai, Reykjavik, Tampa, Doha, Mexico's Riviera Maya ...

Interview Longread
Mens, Bedrijf & Visie: Peter Hein van Mulligen (CBS)

In de rubriek Mens, Bedrijf & Visie portretteert de redactie van Hospitality Management vooraanstaande personen in en rondom de horecabranche. De coronacrisis dendert als een donderwolk door de sector. In deze rubriek zetten we de mens, de visie en het bedrijf centraal. In deze aflevering een ...

Economie Interview Ewout Hoogendoorn
BORON investeert: 10.000 bedden op 30 locaties

In een tijd dat de hotellerie gebukt gaat onder de gevolgen van het coronavirus, maakt BORON - de investeringsmaatschappij van de familie J.A. Fentener van Vlissingen (oprichter BCD Travel) - bekend flink te investeren in de hotellerie. De plannen liegen er niet om: 10.000 bedden op minimaal der ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: