Golden Tulip Jagershorst & Tulip Inn Eindhoven Airport in de prijzen

30 november 2015 |
Golden Tulip Jagershorst & Tulip Inn Eindhoven Airport in de prijzen<

Louvre Hotels Group kondigde afgelopen vrijdag aan dat twee Brabantse hotels zijn
verkozen tot Hotels of the Year 2015. Golden Tulip Jagershorst in Leende is gekozen tot Golden Tulip Hotel of the Year 2015 in de regio Noord-Europa. Het nabij gelegen Tulip Inn Eindhoven Airport mocht de titel Tulip Inn Hotel of the Year 2015 in ontvangst nemen. De prestigieuze awards werden persoonlijk overhandigd aan de general managers van de hotels door Michael Spetter, managing director bij Louvre Hotels Group Benelux. Ook dit jaar zijn de winnaars bepaald op basis van de resultaten uit Golden Tulip's Quality Assurance programma.

Mystery Guest bezoekt hotels
Het jaarlijkse Quality Assurance programma van Golden Tulip wordt uitgevoerd door het in Londen gevestigde onafhankelijke BDRC (Business Development Research Consultants). De inspectie bestaat uit een zogenaamd ‘Mystery Guest' verblijf waarbij uitvoerig gecontroleerd wordt op aspecten als hygiëne, gastvrijheid, merkbeleving en milieubewust werken. Golden Tulip Jagershorst en Tulip Inn Eindhoven Airport behaalden beide de hoogste gemiddelde score in de regio Noord-Europa.

Eervolle benoeming
Voor Golden Tulip Jagershorst is de titel Hotel of the Year niet geheel onbekend. In 2013 mocht het hotel de eervolle benoeming ook al in ontvangst nemen. "Golden Tulip Jagershorst presteert al jaren op een constant, hoog niveau. De scores in de reviews van gasten laten dit ook zien", aldus Michael Spetter, managing director van Louvre Hotels Group Benelux. Dennis Vliegen, general manager van Golden Tulip Jagershorst was blij verrast dat hij de award opnieuw in ontvangst mocht nemen: "Na vorig jaar als derde te zijn geëindigd is dit opnieuw een mooie opsteker en waardering voor ons werk. Ons geheim zit hem denk ik in ons goede team. Onze medewerkers zijn continu bezig met- en voor de gast. Het hotel zelf is goed, maar onze mensen maken het verschil."



Aandacht staat centraal
Tulip Inn Eindhoven Airport mocht de award voor het eerst in ontvangst nemen. "Dit hotel is ruim twee jaar geleden geopend. Wat een knappe prestatie om in zo'n korte tijd zo'n hoog niveau te behalen!", aldus Michael Spetter. "Ook bij ons zit het succesgeheim in ons goede team. Het is keihard werken maar wij motiveren onze medewerkers om altijd te blijven lachen. De uitdaging ligt bij ons in de veiligheid bewaken van iedere gast die bij ons verblijft. Discretie is daarbij heel belangrijk. Het is bij ons veel hectischer dan in een stadhotel. Onze gasten verblijven gemiddeld maar 5 uur in ons hotel en dat is dan ook nog inclusief slapen. In die 5 uur tijd moet je dus alles goed doen, aandacht is dus zeer belangrijk", aldus Anjo Alders, general manager van Tulip Inn Eindhoven Airport.

Tweede en derde plaats
Golden Tulip Jagershorst liet respectievelijk Golden Tulip Leiden Centre op de tweede plaats en Golden Tulip Parkstad Zuid-Limburg op de derde plaats achter zich. Tulip Inn Antwerpen (2) en Tulip Inn Meerkerk (3), zagen toe hoe Tulip Inn Eindhoven Airport er met de eerste prijs vandoor ging. De awards werden uitgereikt tijdens de jaarlijkse bijeenkomst voor alle hotelmanagers uit de Benelux waar de plannen voor het komend jaar worden toegelicht. De jaarlijkse uitreiking vond dit jaar plaats in het Golden Tulip Weert.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden Internationaal
Coronavirus laat diepe wonden achter bij hotels in Hongkong

Hoteliers in Hongkong voelen zich in de steek gelaten door hun overheid. De recente uitbraak van het coronavirus heeft de hotellerie in de stad diep getroffen: terwijl er vorig jaar in februari 90.000 nachtelijke bezoekers werden geregistreerd, is dat aantal nu gedaald naar 3.000. De overheid heeft ...

Achtergronden Tech
Reissector: Google wordt nu echt een maatje te groot

Ruim dertig bedrijven uit de reissector dienen een klacht tegen Google in bij de Europese Commissie. Google geeft namelijk de resultaten uit de eigen zoekmachine voorrang op het aanbod van reisbedrijven, zo meldt de Financial Times. Met andere woorden: als je googelt naar een hotel in Praag, dan zie...

Interview
"Een ode aan de natuur waarin concept, interieurontwerp en gastbeleving tot één uniek verhaal samensmelten"

Ontwerpen vanuit een hospitality perspectief met de natuur als leidraad Interview met Ruud Belmans van WeWantMore en Steven Verrept van Château de Vignée over de transformatie van een 400 jaar oud kasteel naar een unieke gastbeleving in het topsegment van de Belgische Ardennen. Het k...

Personalia Internationaal
Stefan Dubbeling nieuwe directeur België en Nederland van de BWH Hotel Group

Stefan Dubbeling (48) start per 1 maart aanstaande als Regional Director België & Nederland voor de BWH Hotel Group. Hij volgt daarmee Wytze van den Berg op die, na ruim 14 jaar, aan de slag gaat als Managing Director EMEA voor WorldHotels Collections. In de rol van Regional Director wo...

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Amsterdam Achtergronden
MEININGER Hotels lanceert hyperlokale service met Local Event Display

Krijtborden bieden nog dagelijkse inspiratie voor lokale evenementen – deze nieuwe service is nu ook aanwezig in het MEININGER Hotel Amsterdam City West en het MEININGER Hotel Amsterdam Amstel. De MEININGER Hotels staan binnen de hotelindustrie bekend voor hun unieke hybride accommodatiecon...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: