Golden Tulip Jagershorst & Tulip Inn Eindhoven Airport in de prijzen

30 november 2015 |
Golden Tulip Jagershorst & Tulip Inn Eindhoven Airport in de prijzen<

Louvre Hotels Group kondigde afgelopen vrijdag aan dat twee Brabantse hotels zijn
verkozen tot Hotels of the Year 2015. Golden Tulip Jagershorst in Leende is gekozen tot Golden Tulip Hotel of the Year 2015 in de regio Noord-Europa. Het nabij gelegen Tulip Inn Eindhoven Airport mocht de titel Tulip Inn Hotel of the Year 2015 in ontvangst nemen. De prestigieuze awards werden persoonlijk overhandigd aan de general managers van de hotels door Michael Spetter, managing director bij Louvre Hotels Group Benelux. Ook dit jaar zijn de winnaars bepaald op basis van de resultaten uit Golden Tulip's Quality Assurance programma.

Mystery Guest bezoekt hotels
Het jaarlijkse Quality Assurance programma van Golden Tulip wordt uitgevoerd door het in Londen gevestigde onafhankelijke BDRC (Business Development Research Consultants). De inspectie bestaat uit een zogenaamd ‘Mystery Guest' verblijf waarbij uitvoerig gecontroleerd wordt op aspecten als hygiëne, gastvrijheid, merkbeleving en milieubewust werken. Golden Tulip Jagershorst en Tulip Inn Eindhoven Airport behaalden beide de hoogste gemiddelde score in de regio Noord-Europa.

Eervolle benoeming
Voor Golden Tulip Jagershorst is de titel Hotel of the Year niet geheel onbekend. In 2013 mocht het hotel de eervolle benoeming ook al in ontvangst nemen. "Golden Tulip Jagershorst presteert al jaren op een constant, hoog niveau. De scores in de reviews van gasten laten dit ook zien", aldus Michael Spetter, managing director van Louvre Hotels Group Benelux. Dennis Vliegen, general manager van Golden Tulip Jagershorst was blij verrast dat hij de award opnieuw in ontvangst mocht nemen: "Na vorig jaar als derde te zijn geëindigd is dit opnieuw een mooie opsteker en waardering voor ons werk. Ons geheim zit hem denk ik in ons goede team. Onze medewerkers zijn continu bezig met- en voor de gast. Het hotel zelf is goed, maar onze mensen maken het verschil."



Aandacht staat centraal
Tulip Inn Eindhoven Airport mocht de award voor het eerst in ontvangst nemen. "Dit hotel is ruim twee jaar geleden geopend. Wat een knappe prestatie om in zo'n korte tijd zo'n hoog niveau te behalen!", aldus Michael Spetter. "Ook bij ons zit het succesgeheim in ons goede team. Het is keihard werken maar wij motiveren onze medewerkers om altijd te blijven lachen. De uitdaging ligt bij ons in de veiligheid bewaken van iedere gast die bij ons verblijft. Discretie is daarbij heel belangrijk. Het is bij ons veel hectischer dan in een stadhotel. Onze gasten verblijven gemiddeld maar 5 uur in ons hotel en dat is dan ook nog inclusief slapen. In die 5 uur tijd moet je dus alles goed doen, aandacht is dus zeer belangrijk", aldus Anjo Alders, general manager van Tulip Inn Eindhoven Airport.

Tweede en derde plaats
Golden Tulip Jagershorst liet respectievelijk Golden Tulip Leiden Centre op de tweede plaats en Golden Tulip Parkstad Zuid-Limburg op de derde plaats achter zich. Tulip Inn Antwerpen (2) en Tulip Inn Meerkerk (3), zagen toe hoe Tulip Inn Eindhoven Airport er met de eerste prijs vandoor ging. De awards werden uitgereikt tijdens de jaarlijkse bijeenkomst voor alle hotelmanagers uit de Benelux waar de plannen voor het komend jaar worden toegelicht. De jaarlijkse uitreiking vond dit jaar plaats in het Golden Tulip Weert.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: