Hilton Garden Inn officieel geopend

7 november 2012 |
Hilton Garden Inn officieel geopend<

Het eerste Hilton Garden Inn hotel in Nederland is officieel geopend. Hotelmanager Sjoerd Sybesma gaf een uitleg over dit nieuwe merk op de Nederlandse markt.

Overeenkomst sport en zakendoen
De officiële openingshandeling werd uitgevoerd door burgemeester Timmers- Van Klink en Peter Blangé. De oud-Olympisch volleybalspeler, woonachtig in Oegstgeest, sprak over de overeenkomsten tussen zakendoen en topsport en onderstreepte daarmee de slogan 'We speak success' van Hilton Garden Inn. De burgemeester sloot haar toespraak af met een quote van Kees van Kooten: ‘Een nieuwe hotelkamer openen, voelt aan als het openen van een cadeautje!’

Eerste Focused Service hotel
Sjoerd Sybesma, hotelmanager Hilton Garden Inn Leiden: "Ik ben enorm trots dat ik samen met mijn team het allereerste Hilton Garden Inn hotel in Nederland nu officieel kan presenteren. Dit is het eerste Focused Service hotel van de Hilton keten in Nederland. Focused Service houdt in dat we goed gekeken hebben naar wat de reiziger echt nodig heeft. Omdat dit hotel onderdeel is van de wereldwijde Hilton familie, verwachten onze gasten ook uitmuntende service en kwaliteit en die belofte maken we waar."

Hilton Garden Inn Leiden
Hilton Garden Inn is een hotelmerk uit het middensegment. Het 173 kamers tellende hotel in Leiden biedt alle faciliteiten die kenmerkend zijn voor het Hilton Garden Inn merk, zoals het Garden Sleep System-bed, de ergonomische bureaustoel van Herman Miller en gratis toegang tot een snel WiFi-netwerk.

Op de foto: V.l.n.r. Sjoerd Sybesma (Hotelmanager Hilton Garden Inn Leiden), Mevr. Timmers-Van Klink (Burgemeester Oegstgeest), Peter Blangé, Milan Arandelovic (Area General Manager Hilton Benelux), Philippe en Henri Remmers (Eigenaren Corpus en Hilton Garden Inn Leiden)

Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: