Inschrijving Horecava Innovation Award

31 juli 2014 |
Inschrijving Horecava Innovation Award<

Innovatie is noodzakelijk voor een succesvolle bedrijfsvoering, ook voor horecaondernemers. Daarom organiseert de Horecava voor de 15e keer de Horecava Innovation Award, de
prijs voor de beste innovatie in de foodservice industrie. De verkiezing staat open voor álle bedrijven en niet alleen voor Horecava-exposanten. Inzenden kan tot 30 oktober 2014.

Innovation Lab
De genomineerde producten, concepten en diensten zijn te zien op het INNOVATION LAB op de Horecava die van 12 tot en met 15 januari 2015 wordt gehouden in Amsterdam RA
Een onafhankelijke jury van ondernemers, deskundigen en vakjournalisten beoordeelt de inzendingen op hun innovatieve karakter. Bijkomende criteria zijn of ze nieuwe kansen bieden om omzet en marges te verhogen, het werken aangenamer te maken of de kwaliteit te verbeteren.

MEER LEZEN OVER DE HORECAVA? KLIK HIER
Karel de Vos Award
De jury maakt 18 november de nominaties bekend. Daaruit kiezen zij gezamenlijk de categoriewinnaars en een overall winnaar die op de eerste dag van de Horecava, 12 januari, hun prijs in ontvangst nemen. Ook wordt er een publieksprijs en de Karel de Vos award, de prijs voor de meest gastgerichte innovatie die de horecaondernemer ondersteunt in zijn bedrijfsvoering en wordt geproduceerd met respect voor mens, dier en planeet, uitgereikt.

Nieuwe categorie: Digital & Social Media
De verkiezing kent vier categorieën: Food & Beverage / Equipment & Services / Concepts, Interior & Design en, nieuw, Digital & Social Media. Onder de toegevoegde categorie vallen digitale producten, software en internetdiensten. Juryvoorzitter Hayk Simons: “De ontwikkelingen in de digitale wereld hebben ook grote invloed op de foodservice industrie. We merkten afgelopen edities dat er steeds vaker inzendingen op dit vlak werden aangemeld, vandaar dat we de categorie Digital & Social Media hebben toegevoegd.”

Winnaars blij met erkenning
De Horecava Innovation Award is uitgegroeid tot een prestigieuze prijs. Dat blijkt wel uit de reactie van de winnaars. Alex Klein, winnaar in 2014 in de categorie Food & Beverage: “Op de afgelopen Horecava heb ik de Flammkuchen geïntroduceerd en één van de Horecava Innovation Awards gewonnen. Een betere droomstart kun je je niet wensen. De naamsbekendheid die je gratis krijgt via diverse media is gigantisch. De boost die het product hierdoor krijgt, is ongekend.”

Gratis plek op de beurs
De Horecava vindt het belangrijk dat de beurs een goed overzicht geeft van belangrijke innovaties in de branche. Tijdens de Horecava krijgen de 16 genomineerden (vier per categorie) daarom de beschikking over een display op het INNOVATION LAB om hun innovatie te presenteren aan de bezoekers van de beurs.

Inschrijven
Meer informatie, het inschrijfformulier en de wedstrijdcriteria zijn te vinden op www.horecava.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: