Hotel de Heerlickheijd van Ermelo overgedragen aan nieuwe eigenaren

5 juli 2017 | Roy Spijker

Met het overhandigen van een grote symbolische sleutel heeft de Nijkerkse ondernemer Gerard van den Tweel afgelopen vrijdag 30 juni het vertrouwen uitgesproken in de nieuwe eigenaren Janette Sybrandy en Wim Snellaars.

Janette en Wim hebben beiden veel ervaring in de hotelbranche en zien met de overname van het hotel een langgekoesterde wens in vervulling gaan. “Een eigen hotel leiden op de manier zoals wij voelen dat het zou moeten” aldus Janette Sybrandy. “We hebben een fantastisch team dat alleen maar bezig wil zijn met het in de watten leggen van onze gasten” vult Wim aan. “Wij hebben jarenlang hotels van grote ketens nieuw leven ingeblazen en vinden het nu tijd om al die ervaring te gebruiken voor onze eigen parel. Een parel op de Veluwe. Als je hier bent ervaar je het gevoel van rust, ruimte en ontspanning”.

Oprichter Gerard van den Tweel werd tijdens de officiële sleuteloverdracht op verrassende wijze in het zonnetje gezet door Janette en Wim. Het hotel verlaat het Golden Tulip label en gaat zelfstandig de toekomst in. Het hotel gaat dit doen met het originele logo dat Van den Tweel zelf nog onthuld heeft tijdens de officiële opening 15 oktober 1999. En om de grondlegger van dit unieke hotel een vaste plek te geven in “zijn” hotel is besloten om de grootste congreszaal om te dopen tot de Van den Tweel zaal.
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: