Hotelketen Bilderberg en Blycolin weer in zaken

25 augustus 2017 | Thijs Jacobs

Onbekenden waren Blycolin en hotelketen Bilderberg niet voor elkaar: ze deden al eerder zaken, jaren geleden. Het prettige verloop daarvan zorgde ervoor dat de partijen daarna met elkaar in contact bleven. Aan goede relaties komt geen einde, zo blijkt. Op 1 juli startte Blycolin dan ook met het verzorgen van het linnen voor Bilderberg hotels. Van der Vossen: “Ik ben blij dat we weer zaken met elkaar doen. De hotels zijn zeer tevreden met de opstart, het mooie linnen en de goede service.”

Bilderberg: ‘Why settle for less?

Bilderberg onderscheidt zich al meer dan honderd jaar met bijzondere hotels in Nederlandse steden en natuurgebieden. Op elke locatie kan een gast optimaal genieten, ook van persoonlijke aandacht en vakmanschap. Die twee zaken verwacht Bilderberg ook van haar leveranciers en speelden daarom een belangrijke rol in de keuze voor Blycolin. Uiteraard is Blycolin verheugd weer met Bilderberg te kunnen werken. Marc van Boekholt, CEO: "Bilderberg legt haar gasten 24/7 in de watten. Daar dragen wij met onze expertise graag aan bij."

Blycolin: geen zorgen, wel kwaliteit

Om een unieke ervaring te kunnen bieden is oog hebben voor finesses belangrijk. Van der Vossen: “De details maken dat gasten bij Bilderberg krijgen wat ze willen: een onvergetelijk verblijf.” Precies dat, kwaliteit tot in de puntjes, is ook wat Blycolin drijft.

Een duidelijke overeenkomst in de visies van beide bedrijven legt zo een belangrijke basis voor een sterke samenwerking. Een die zorgeloos en duurzaam is en nauwkeurigheid voorop heeft staan.

Op de foto: op 20 juni zette Dries van der Vossen, CEO Bilderberg zijn handtekening onder het contract met linnenspecialist Blycolin.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: