iTesso = Brilliant + Hotel Concepts

15 januari 2013 |
iTesso = Brilliant + Hotel Concepts<

Vijf jaar nadat twee van de grootste hotel software leveranciers hun fusie aankondigden, heeft de integratie tussen Hotel Concepts en Brilliant Hotelsoftware nu zijn laatste fase voltooid.

Revolutionair systeem
Het gecombineerde bedrijf heeft officieel haar naam veranderd in iTesso en neemt zo de identiteit aan van haar nieuwste product, het iTesso Enterprise Lodging System. Sinds de lancering in 2010, heeft dit revolutionaire cloud-native hotel management systeem veel aandacht getrokken van hotel-technologie leiders over de hele wereld, waarmee het een ideaal platform werd om het nieuwe merk op te baseren.

Geleidelijk invoeren
"Het was een bewuste keuze om de nieuwe naam en identiteit geleidelijk in te voeren, zodat onze klanten en partners ruimschoots de tijd kregen om te wennen aan het idee. Maar nu werd het tijd om die laatste stap te zetten en de bedrijfsnaam te wijzigen," zegt Erik Weller, Paradigm Executive voor iTesso. "We kunnen echter niet genoeg benadrukken, dat ondanks het feit dat de bedrijfsnaam gelijk is aan de naam van ons nieuwste product, wij ons blijven inzetten voor onze bestaande productlijnen, Hotel Concepts IDPMS en Brilliant PMpro. Deze producten blijven onze volle aandacht houden. Sterker nog, we hebben het afgelopen jaar extra ontwikkelaars aangetrokken, om de software te onderhouden en om nieuwe functies voor deze producten te kunnen blijven toevoegen.”

Cloud-native systeem
“Het creëren van het cloud-native iTesso systeem was de logische volgende stap in onze productontwikkeling," gaat Weller verder. "Het is vergelijkbaar met toen wij Windows software gingen maken terwijl er eerst alleen maar DOS was. Nu hebben we een cloud-native systeem gemaakt, omdat de technologie beschikbaar is gekomen en onze klanten verwachten dat wij software maken die gebruik maakt van de vele voordelen die de cloud te bieden heeft. Dat gezegd hebbende, is het belangrijk op te merken dat we al onze software en al onze klanten blijven ondersteunen.”
“De bedrijfsnaamswijziging van Hotel Concepts-Brilliant naar iTesso reflecteert onze verbintenis met ons revolutionaire nieuwe systeem en het bevestigt onze toewijding aan innovatie en leiderschap in de hoteltechnologie” aldus Weller.

Voor meer informatie over iTesso en haar producten gaat u naar www.itesso.com.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Booking.com Coronacrisis
Booking.com ontving een megabedrag van 61 miljoen euro vanuit de NOW-regeling

KLM is met afstand de grootste ontvanger van steun uit de NOW-regeling. De regeling voorziet in het dorbetalen van een deel van het loon door het rijk. De luchtvaartmaatschappij ontving in totaal 301 miljoen euro, zo bleek uit gegevens van het UWV. Binnen onze branche is Booking.com een zeer grote o...

Hotelbouwplannen Opening
Stayokay Maastricht heropent deuren na grondige renovatie

Vandaag heropent Stayokay Maastricht officieel de deuren na een complete renovatie. Het vernieuwde hostel biedt plaats aan gezinnen, individuele reizigers, groepen en zakelijke gasten. Daarnaast wil Stayokay met bar-restaurant The 5th een fijne hotspot aan de Maas bieden om te eten, drinken, relaxen...

Economie Coronacrisis
Rabobank: blijvende omzetdaling door coronacrisis

De lagere omzetten voor bijna alle bedrijfssectoren in Nederland gaan nog zeker een jaar aanhouden. Met name in de horeca, industrie, automotive en delen van de retailsector blijft de omzetdaling groot. Dat blijkt uit de analyse van omzetprognoses voor alle sectoren die Rabobank vandaag heeft gepubl...

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: