Jaap Venendaal denkt vooruit

23 mei 2014 |
Jaap Venendaal denkt vooruit<

De Jaap Venendaal Groep zit achter Hotel de Wereld, Hotel de Wageningsche Berg, Landgoed Avegoor, Hof van Wageningen, Hotel PTC+, Hotel Frerikshof, het te bouwen Hotel Ede naast Cinemec, Restaurant
O Mundo, DrinksandBites, Koekoekpizzapannenkoek, Restaurant Belmonte, Brasserie 96, Trattoria&GrillDUE, Restaurant Avegoor, Restaurant EatCetera Wageningen, Restaurant EatCetera Ede en Restaurant WEERKOMM’N! Wat een imposante lijst. Tijd voor een nieuwe website dus en de blik vooruit.

Nieuwe website
De afgelopen maanden zijn ze bij de Jaap Venendaal Groep druk bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe website. Een website die past bij de groep en waarmee ze bestaande en nieuwe gasten/klanten nog beter en sneller van informatie kunnen voorzien. Beniwued? Kijk dan eens op www.jaapvenendaalgroep.nl
Over Jaap
Op de website schrijft Jaap het volgende over zichzelf en zijn imperium
"'Door mijn jaren van ervaring is duidelijk geworden dat maatschappelijk verantwoord ondernemen zeer belangrijk is. Voor al mijn ondernemingen geldt dat 60% van de goederen binnen een straal van 15 kilometer ingekocht wordt. Op deze manier kunnen we met prachtige producten werken, stimuleren we de lokale economie en beperken we de transportkosten.''

''De kwaliteit van mijn horecaondernemingen wordt bepaald door goed personeel. Ik hou graag bij wie er aangenomen worden en ben nauw betrokken bij het personeelsbeleid. Mijns inziens verdient iedereen een tweede kans en geef ik mensen met een beperking graag een kans om in één van mijn ondernemingen te participeren. Er zijn verschillende samenwerkingsverbanden afgesloten met gemeentes en UWV’s om werknemers te plaatsen.''

''Mijn personeel, inmiddels nabij de 200, maak ik bewust van het motto ‘Nee bestaat niet’. Gastvrijheid in combinatie met een goede kwaliteit staan hierin voorop. Binnen onze groep van bedrijven kunnen we aan (vrijwel) elke wens van een gast tegemoetkomen. Er is voor ieder wat wils; op culinair gebied, op het gebied van feesten en partijen én op het gebied van zakelijke bijeenkomsten.''

''Omdat het aantal ondernemingen sterk gegroeid is, werd het tijd voor een naam en een beeldmerk om herkenbaarheid te scheppen. De naam Jaap Venendaal Groep was snel bedacht. Het beeldmerk symboliseert de eenheid en samenhorigheid in de groep. De vier woorden ‘eten, drinken, slapen, bijeenkomen’ vertellen waar het om draait bij mijn bedrijven. Ik ben trots op het beeldmerk en ik draag het met veel plezier uit naar de buitenwereld.''

''Al met al ben ik een druk bezet man, maar ondanks dit of juist mede hierdoor, geniet ik. Kom een kijkje nemen bij één van mijn ondernemingen en ervaar zelf hoe gastvrijheid en kwaliteit behoren te zijn.''

Thijs Jacobs



Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: