Meet & Shine in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

9 november 2017 | Thijs Jacobs

Gasten van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station kunnen nu gebruik maken van de Meet & Shine service. Dit nieuwe concept biedt hotelgasten de mogelijkheid om hun auto te laten wassen terwijl zij genieten van een kop koffie, lunch of borrel in SkyLounge Amsterdam, de Starbucks® of Lobby Bar van het DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. 

Parkeergarage

In Parkeergarage Centrum Oosterdok kunnen hotelgasten, restaurantbezoekers, bewoners van het Oosterdok en toeristen de auto parkeren en daarnaast professioneel van binnen en buiten laten wassen. Parkeergarage Centrum Oosterdok werkt hierin samen met Green Car Care.

Men hoeft niet meer om uw (zakelijke)afspraken heen te plannen. De klant parkeert de auto en heeft direct toegang tot DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, de locatie voor een informele borrel of zakelijke lunch. Bij terugkomst in de garage is de auto klaar voor vertrek. Meet & Shine staat voor comfort, efficiency en servicegerichtheid.

Voordelen van Meet & Shine:

Centrale locatie

Afspraak maken niet nodig

Diverse Food & Beverage mogelijkheden

Twee dingen tegelijk doen

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Corona
Avondklok bij instemming Kamer van kracht; bezorgen mag

Het demissionair kabinet wil de verwachte avondklok in gaan voeren. Dat maakte premier Rutte op de persconferentie van woensdag 20 januari bekend. Donderdag 21 januari debatteert het kabinet over de invoering met de Tweede Kamer. Als de Kamer het besluit steunt, wordt de avondklok ingevoerd. De avon ...

Ondernemen
Tips voor een onweerstaanbare hotelwebsite

De Hotel Website of the Year verkiezing 2021 zit erop. Tijdens een feestelijke, online ceremonie werd op 14 januari jl. de winnaar bekendgemaakt: Max Brown Hotels heeft de eer om deze titel een jaar lang te mogen voeren. Een fantastische prestatie. Wat kunnen we leren van de winnende website en de a ...

Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Akkoord!  

Naast Van der Valk met een dikke 700 miljoen euro omzet en Fletcher met 285 miljoen omzet in 2019, zijn er nog een stuk of vijf echt Nederlandse ketens over (Westcord, Eden, Bastion, Inntel, Amrâth en Postillion) met een gezamenlijke omzet van zo’n 430 miljoen in 2018 en vast wel meer in ...

Tech Longread
Kunstmatige intelligentie in de hotellerie (deel 1)

Robots kunnen steeds meer horecataken uitvoeren, zo schreef Marthijn van Oostveen in september 2019 op deze website. Anderhalf jaar daarvoor drukte Stef Driessen hoteliers al op het hart dat ze snel moesten anticiperen op de opkomst van voice assistants zoals Siri en Cortana. Toch zijn er in Ned ...

Park Boswijk zoekt een ondernemende general manager

Park Boswijk ligt in een parkachtige omgeving in midden-Nederland en bestaat uit een wooncomplex met 364 appartementen en ongeveer 500 bewoners. Voor bewoners biedt Park Boswijk tal van voorzieningen waar ze gebruik van kunnen maken. Zoals een terras met uitzicht op de parkachtige tuin met twee vijv ...

30 jaar Hospitality Management
11 jaar geleden in Hospitality Management: Chris Luken

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. Deze week Fletcher-oprichter Chris Luken. In 2010 sprak Hospitality Management met de 'self- ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: