Meet & Shine in DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

9 november 2017 | Thijs Jacobs

Gasten van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station kunnen nu gebruik maken van de Meet & Shine service. Dit nieuwe concept biedt hotelgasten de mogelijkheid om hun auto te laten wassen terwijl zij genieten van een kop koffie, lunch of borrel in SkyLounge Amsterdam, de Starbucks® of Lobby Bar van het DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station. 

Parkeergarage

In Parkeergarage Centrum Oosterdok kunnen hotelgasten, restaurantbezoekers, bewoners van het Oosterdok en toeristen de auto parkeren en daarnaast professioneel van binnen en buiten laten wassen. Parkeergarage Centrum Oosterdok werkt hierin samen met Green Car Care.

Men hoeft niet meer om uw (zakelijke)afspraken heen te plannen. De klant parkeert de auto en heeft direct toegang tot DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station, de locatie voor een informele borrel of zakelijke lunch. Bij terugkomst in de garage is de auto klaar voor vertrek. Meet & Shine staat voor comfort, efficiency en servicegerichtheid.

Voordelen van Meet & Shine:

Centrale locatie

Afspraak maken niet nodig

Diverse Food & Beverage mogelijkheden

Twee dingen tegelijk doen

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Hotelier Gijs Hendrikx: ''Ik betaal huur op basis van bezetting''

“Hee, met Gijs!” Ik moet even nadenken, maar dan valt het kwartje. Het is Gijs Hendrikx, de veelbelovende en succesvolle hotelier uit Venlo die mij belt. “Ik bel je even om te vertellen hoe het hier in Venlo allemaal is gegaan tijdens de coronacrisis. Volgens mij mag ik van geluk s...

Interview
Ambities bij hotel blooming in Bergen ''Een Bib Gourmand zou geweldig zijn''

Dit interview is onderdeel van het drieluik ‘Hotellerie aan de Noordzeekust geportretteerd’. Twee weken geleden publiceerden we deel 1, het interview met Syrco Bakker, tweesterrenchef van Pure C, onderdeel van Strandhotel Candzand-Bad. Vorige week volgde deel 2: het interview met Mariann...

Onderwijs Ondernemen
Deze hotelprofessionals zijn klaar voor het post-corona tijdperk

Blije gezichten van hotelprofessionals. We vonden het wel weer eens tijd om met iets positiefs te komen. Op de foto zie je de cursisten die met goed gevolg de Revenue Management training - aangeboden door HM Academy, met als trainer Stan Josephi - hebben afgerond. Kansen pakken Ondanks de rece...

Hotelbouwplannen Achtergronden
Hotel de Heerlickheijd van Ermelo heeft een compleet nieuwe fitness

Hotel de Heerlickheijd heeft geïnvesteerd in een compleet nieuwe fitness. Gasten van het hotel en inwoners van en rondom Ermelo kunnen aan de slag met de gloednieuwe apparatuur en gewichten om optimaal te werken aan hun conditie en gezondheid. De Wellness & Fitnessclub wordt aanstaande zate...

Toerisme Coronacrisis
Helft minder Nederlanders op vakantie in maart 2020

In maart 2020 gingen er 1,7 miljoen Nederlanders minder op vakantie dan in dezelfde maand van 2019. Dit is een daling van ruim 50 procent. Over het eerste kwartaal van 2020 is de daling 18 procent ten opzichte van het eerste kwartaal van 2019. De daling geldt voor zowel vakanties in het buitenland a...

Achtergronden Coronacrisis
Hoteliers.com organiseert eerste drive-in masterclass

Deze week organiseerde Hoteliers.com, leverancier van commissievrije boekingssoftware voor hotels, een uniek evenement voor haar klanten. Bij Hotel Ernst Sillem Hoeve in Den Dolder was een gedeelte van het parkeerterrein omgetoverd tot een drive-in bioscoop en op het scherm presenteerde Hoteliers.c...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: