Nieuwe jas voor HotelSpecials.nl

1 oktober 2009 |
Nieuwe jas voor HotelSpecials.nl<

HotelSpecials.nl lanceerde woensdag een geheel vernieuwde website. Deze website is zowel qua techniek als ontwerp volledig herzien en stelt de ervaringen van de gebruiker centraal. Voorafgaand aan het ontwerp en de bouw van de nieuwe website is er uitgebreid onderzoek verricht om achter de wensen en behoeften van de gebruiker te komen. HotelSpecials.nl heeft onder andere een usability onderzoek afgenomen en focusgroepen geraadpleegd. De uitkomst van deze onderzoeken is dat er meer aandacht moest komen voor interactie en de uitwisseling van gebruikerservaringen. Dit om een bepaalde mate van onzekerheid, zoals waar ga ik naartoe op reis en wat kan ik daar aantreffen, bij de gebruiker te minimaliseren.

De nieuwe website geeft bezoekers een duidelijk beeld van het volledige hotelaanbod en de verschillende bestemmingen. Zo biedt de website een uitgebreid overzicht met onder andere plattegronden, bezienswaardigheden en evenementen per bestemming. Ook met behulp van user generated content kunnen gebruikers elkaar zelf informeren en inspireren met bezoekerstips. Naast de user generated content biedt HotelSpecials.nl ook meer dan 50.000 hotelreviews van gasten voor een objectief advies en zijn er bestemmingsvideo’s geplaatst.

De boekingssite is met 750.000 unieke bezoekers per maand naar eigen zeggen een van de best bezochte Nederlandse websites voor kortweg hotelovernachtingen en benadrukt dit door een frisse en uitnodigende nieuwe website te introduceren.

Hospitality Management, Frank Lindner

:mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/nieuwe-jas-voor-hotelspecialsnl/

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Opening Internationaal
Louvre Hotels Group opent twee hotels in ‘Le Belaroïa’

Louvre Hotels Group zet zijn ontwikkelingsstrategie voort door uit te breiden op belangrijke locaties. Deze keer richten zij zich in Montpellier specifiek op Le Belaroïa, een complex van 9000 m2, ontworpen door de Franse architect Manuelle Gautrand. In dit complex worden voor het eerst in Frank...

Achtergronden
Camille Oostwegel senior neemt afscheid

In 2020 gaat de Oostwegel Collection een nieuwe fase in, zo laat het Limburgse hotelbedrijf weten. Camille sr. neemt op zijn zeventigste verjaardag afscheid als eigenaar en algemeen directeur en draagt het stukje over aan zijn zoon, Camille jr. In het nieuwe jaar gaat de Oostwegel Collection vers...

Awards F&B
Genomineerden F&B Professional of the Year 2020 bekend

Ieder jaar gaat de AF&BM, hét netwerk voor F&B professionals, op zoek naar de F&B Professional of the Year. Dit is die professional die gastheer of -vrouw pur sang is en die dag in dag uit laat zien dat hij of zij met aanstekelijk enthousiasme een echte motivator en coach is voor ...

Achtergronden Culinair
Ruim 1 op de 10 Nederlanders gaat met Kerst uit eten

Ruim een op de tien (12 procent) Nederlanders grijpt Kerst aan om uit eten te gaan. Dit blijkt uit een analyse van Taxi2Airport, dat - in aanloop naar de kerstdagen - in kaart bracht op welke manier Nederlanders Kerst vieren. Eten belangrijk tijdens Kerst Kerst is erg populair in Nederland. L...

Hotelbouwplannen
Vernieuwd meeting center in Nijmegen; ruimtelijk en stijlvol vergaderen in Sanadome

Nijmegen is een kwalitatief hoogstaand meeting center rijker. Het 4-sterren Superior hotel Sanadome Hotel & Spa Nijmegen heeft flink geïnvesteerd in haar vergaderfaciliteiten. Voorheen bevonden zich in de linker hotelvleugel van Sanadome diverse afdelingen van het Canisius Wilhelmina Zieken...

Achtergronden
Welke beoordelingen ontvangen hotels en hoe uiten zij zich op social media?

Nog snel een vakantie boeken of dit najaar een weekendje weg in eigen land? Online ondernemersplatform Places.nl zocht voor u uit hoe hotels beoordeeld worden door klanten. En dat niet alleen: hoe presteren deze hotels eigenlijk op social media? Want wat is nou leuker dan foto’s bekijken om al...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: