Oostwegel Collection genomineerd voor Prix Villégiature Awards

28 juni 2019 | David Bakker

Oostwegel Collection is genomineerd voor 'Best hotel group', daarnaast komen zowel Château St. Gerlach als Kruisherenhotel Maastricht in aanmerking voor 3 verschillende awards. 
 
Château St. Gerlach en Kruisherenhotel Maastricht genomineerd in 3 categorieën
De organisatie Prix Villégiature Awards heeft bekend gemaakt dat Oostwegel Collection is genomineerd voor hun award “Best hotel group”. Daarnaast zijn Château St. Gerlach en Kruisherenhotel Maastricht afzonderlijk genomineerd in 3 verschillende categorieën. Zo komt Château St. Gerlach in aanmerking voor de awards “Best Service in a hotel in Europe, with more than 80 rooms”, “Best restaurant in a hotel in Europe” en “Best artistic contribution in a hotel in Europe”. Ook Kruisherenhotel Maastricht is in 3 categorieën genomineerd: “Grand Prix Best Charming Hotel in Europe”, “Best service in a hotel in Europe, with less than 80 rooms” en “Best artistic contribution in a hotel in Europe”. “Wij zijn zeer blij met de nominaties voor de Prix Villégiature Awards voor onze huizen en Oostwegel Collection als Best Hotel Group. Dit is echt een blijk van waardering voor onze medewerkers die dag in en dag uit weer de hoogst mogelijke service bieden aan onze gasten. Met ons lokale familiebedrijf zijn we uniek en dan is het fantastisch om erkend te worden tussen de andere internationale, befaamde hotelgroepen.”, zegt Camille Oostwegel jr., Directeur Business Development.  

 
Over Prix Villégiature Awards

Sinds 2003 worden de Villégiature Awards uitgereikt aan de beste hotels in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Azië. De jury bestaat uit 22 toonaangevende journalisten met 15 verschillende nationaliteiten die de hotels persoonlijk bezoeken en beoordelen. In deze 17e editie zullen de winnaars bekend worden gemaakt op 14 oktober a.s. in Château de Ferrières, nabij Parijs. 

 
Over Oostwegel Collection


Oostwegel Collection is een Limburgs familiebedrijf dat staat voor inspirerend vakmanschap en gastvrijheid. Deze drie begrippen worden tot leven gebracht door drie pijlers: mens, locatie en gastronomie. Camille Oostwegel sr. begon in 1980 met veel passie en zorg aan het restaureren van Rijksmonumenten en inmiddels bestaat de onderneming uit de volgende huizen: Château Neercanne, Winselerhof, Château St. Gerlach en Kruisherenhotel Maastricht.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Amsterdam
Hoofdkantoor The Student Hotel naar Amsterdam

Vanwege de exponentiële groei van The Student Hotel, heeft het internationale hoofdkantoor zich in januari 2020 in Amsterdam Noord gevestigd. Het culturele, eclectische en industriële bedrijventerrein in Noord sluit naadloos aan bij de kernwaarden van TSH. Het nieuwe hoofdkantoor is gev...

Amsterdam Verbouwen
De L'Europe Amsterdam brengt Amsterdamse iconen samen in 't Huys

Hotel De L'Europe Amsterdam opent in maart de deuren van 't Huys. Een vernieuwde vleugel van het hotel, met een eigen ingang aan de Nieuwe Doelenstraat, waar zowel de Amsterdammer als de hotelgast 'Original Amsterdam Luxury' vindt. 't Huys biedt onderdak aan drie Amsterdamse toon...

Awards Amsterdam
Park Inn by Radisson Amsterdam City West is hotel van het jaar

Het nieuwe Park Inn by Radisson Amsterdam City West hotel is verkozen tot ‘Hotel van het Jaar 2019’ in de regio Midden- en Zuid-Europa van de Radisson Hotel Group (RHG). Het designhotel behaalde op het gebied van bezettingsgraad, kwaliteit, omzet, gast-reviews, duurzaamheid en veiligheid...

Van der Valk
Van der Valk gaat hotelgasten helpen om te stoppen met roken

Waar Van der Valk Hotels de afgelopen jaren met haar Vitaal-concept al grote stappen zette in de gezondheidsmarkt, gaat ze nu ook haar gasten helpen met het stoppen met roken. In een 5-daags intern programma wordt er middels zowel groeps- als individuele coaching een extra stimulans gecreëerd o...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Hotel Den Haag
Kennisnetwerk Destinatie Nederland zet in op gastvrijheidsbeleving door samenwerking met Hotelschool The Hague

Hoe kun je als destinatiemanagement organisatie (DMO) een bijdrage leveren aan de gastvrijheidsbeleving van jouw stad of streek? Dat is de vraag die regelmatig gesteld wordt binnen Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Gastvrijheid is één van de pijlers binnen Perspectief2030, de visie o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: