Palace Hotel Noordwijk wint Keeping Up

14 januari 2011 |
Palace Hotel Noordwijk wint Keeping Up<

De afdeling housekeeping van het Palace Hotel Noordwijk heeft donderdag 13 januari de KeepingUp Award 2011 in ontvangst mogen nemen. Naast een jaar lang roem heeft het team een cheque van 1.500 euro verdiend. De finale vond plaats in het Novotel Amsterdam City.

Zeer professioneel
Het jurycommentaar luidde dat door de professionele inschrijving van het hotel, de geslaagde mystery visit en de presentatie tijdens de finale aantoonden hoe een housekeepingteam hoort te functioneren.

Afvalrace
Een lange periode met verschillende rondes ging vooraf aan de finale. Uiteindelijk bleven er naast het Palace Hotel nog vijf andere hotels over die zich afgelopen donderdag mochten presenteren tijdens de finalestrijd, namelijk Hotel en Congrescentrum Papendal Arnhem, Eden Amsterdam American Hotel, Novotel Amsterdam City, CitizenM Amsterdam Airport en Tulip Inn De Veluwe.

Door het dolle
Het Palace Hotel liet een filmpje zien wat een compleet beeld gaf over de dagelijkse werkzaamheden van de afdeling housekeeping en wat geen verdere uitleg nodig had. Toen de winnaar bekend werd gemaakt was het team door het dolle heen. Executive housekeeper Brigitte van der Vlugt noemde het “ongelofelijk dat in vergelijking met de andere finalisten, een kleiner zelfstandig hotel zo'n prijs in de wacht kan slepen”!

Frank Lindner


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: