Restaurant Pearl bedient 600 bootgasten

18 juni 2013 |
Restaurant Pearl bedient 600 bootgasten<

Restaurant Pearl heeft tijdens de eerste editie van de Culinaire Dinertocht in Den Haag ruim 600 gasten mogen ontvangen. Tijdens een rondvaart serveerde vijf topkoks verbonden aan
de Haagse regio op verschillende locaties hun mooiste gerechten en zorgde een gids voor uitleg met betrekking tot de vele bezienswaardigheden en de historie van de stad.

Aanmeren
Volgens Edwin van den Heijkant, chef-kok van Restaurant Pearl bij het Hilton The Hague hotel, is de Culinaire Dinertocht voor herhaling vatbaar: “Wij hebben ontzettend veel goede reacties gehad over onze gerechten, die wij direct vanaf het terras konden uitserveren aan de gasten op de boot. De ligging van Restaurant Pearl direct aan de Mauritskade en het prachtige weer maakten het evenement voor ons een groot succes. We nodigen iedereen dan ook graag uit om tijdens een vaartocht over de Haagse grachten even aan te meren en te komen genieten van een hapje en een drankje in ons restaurant of op het terras.”

Na het aanmeren van de boot genoten de gasten bij het restaurant van op de barbecue bereidde kreeft, klaargemaakt door chef-kok Van den Heijkant en zijn team.

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
“Forse huurverlaging is nu echt wel mogelijk voor hoteliers"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit achtste hoofdstuk b...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Hoe maak ik mijn hotel meer crisisbestendig?

Hotels sluiten massaal hun deuren vanwege het coronavirus. Een zeer ingrijpend en moeilijk besluit. Hotelketens Van der Valk en Fletcher kondigen aan ruimte beschikbaar te stellen om herstellende coronapatiënten op te vangen. Ziekenhuizen houden zo meer ruimte over voor de zware zorg. Geven hot...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: AI!

Of ik het verschil wist tussen artificiële intelligentie en robotisering? Het was een vraag van iemand die mij aansprak nadat ik een verhaal over hoteltrends had gehouden waarin ik weer eens mijn stokpaardje over High Tech en High Touch had bereden. Eerlijk gezegd had ik de begrippen altijd los...

Coronadagboek Bart Reints Bok: "Ik ontving een absurde e-mail van Emesa"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit zevende hoofdstuk b...

Personalia
Rogier Braakman keert terug in de hotellerie

Rogier Braakman keert terug in de hotellerie. De voormalig Managing Director van IHMG laat het volgende via zijn LinkedIn weten: "Terug in de hotelbusiness... Na anderhalf jaar 'hotelbusiness-sabbatical' (en het opdoen van nieuwe ervaringen in vele IT-gerelateerde bedrijven) voel ik me ...

Hotelketens
Hotelketen onder de loep: InterContinental Hotels Group

In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. In deze uitgave behandelen we IHG, een toonaangevend merk met wereldwijd 400.000 werknemers die werkzaam zijn in meer dan 100 landen. De merken IHG telt 16 merken, waarbij...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: