Rob Hermans wil met Fletcher weer een Zoover award binnenslepen

20 januari 2017 | Thijs Jacobs

Fletcher Hotels is dit jaar wederom genomineerd voor de Zoover Award Populairste ‘Favoriete’ Hotelketen van Nederland. Sinds de start van het uitreiken van de Zoover Awards is Fletcher Hotels elk jaar uitgeroepen tot Populairste Hotelketen van Nederland.

Hoewel Zoover de strategie dit jaar iets heeft omgegooid, gaat Fletcher Hotels dit jaar wederom voor de winst. Sinds 2011 mag Fletcher Hotels zich de trotste winnaar noemen van de Zoover Award Populairste Hotelketen van Nederland. Om deze award uit te kunnen reiken, liet Zoover haar consumenten een keuze maken uit alle hotelketens van Nederland. De keten met de meeste stemmen mocht zich het gehele jaar de Populairste Hotelketen van Nederland noemen. De keten met de hoogste beoordeling mocht zich Beste Hotelketen van Nederland noemen. Dit jaar gooit Zoover de strategie iets om. Er is nog maar één award te winnen; namelijk de Zoover Award Favoriete Hotelketen van Nederland en die wint de hotelketen met de meeste stemmen.

‘’Wij hebben de Zoover Award voor Populairste Hotelketen al 6 jaar op rij gewonnen en daar zijn wij natuurlijk ontzettend trots op. Ik ben er van overtuigd dat wij daarom dit jaar wederom een grote kanshebber zijn voor de Zoover Award Favoriete Hotelketen’’, aldus Rob Hermans, CEO Fletcher Hotels. In de afgelopen jaren zijn de Zoover Awards binnen de reisbranche uitgegroeid tot een toonaangevende verkiezing. Binnenkort gaat de strijd om de felbegeerde award voor 2017 weer van start. Het Nederlandse publiek kan vanaf 13 februari tot en met 31 maart 2017 haar stem uitbrengen via www.zoover.nl en daarbij direct kans maken op geweldige prijzen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: