Sam Holtus (HTH’11) verkozen tot Hotello of the Year 2018

10 januari 2018 | Thijs Jacobs

Tijdens het HotelloTOP Year Event 2018, dat vandaag plaatsvond tijdens de Horecava in RAI Amsterdam, is Sam Holtus (HTH’11) verkozen tot Hotello of the Year 2018. Deze prestigieuze award wordt ieder jaar uitgereikt aan een Hotello die onderscheidend heeft gepresteerd binnen óf buiten de gastvrijheidsbranche. Holtus liet mede finalisten Gabriella Esselbrugge (HHL’01) en Joris Bijdendijk (HTH’07) achter zich.
 

De verkiezing


De Hotello of the Year Award is een jaarlijkse verkiezing voor alumni van de Nederlandse Hotel Management Scholen die een stempel hebben gedrukt op het bedrijfsleven en worden herkend én erkend als een echte Hotello met de kernwaarden; gastvrij, energiek, sociaal vaardig, inventief en pragmatisch, ambitieus en met een grote werklust. Dit jaar werd door de selectiecommissie het grote aantal van 75 genomineerden teruggebracht tot een TOP 10. De met zorg geselecteerde jury heeft na intensief overleg de drie finalisten gekozen. Deze drie finalisten kregen de kans om zich op het podium voor te stellen aan het publiek van het HotelloTOP Year Event. De aanwezigen werd gevraagd te stemmen op hun favoriet. Deze stemmen, in combinatie met de stemmen van de vakjury en de online stemming voorafgaand aan het evenement, zorgden ervoor dat Sam Holtus de andere twee finalisten versloeg.

De winnaar


Sam Holtus (HTH’11) won de prestigieuze award wegens zijn succes met Happy Tosti. Een concept waar duurzame en gezonde tosti’s, yogurts, soepen, salades en sappen bereid en geserveerd worden door bijzondere medewerkers: van mensen met het syndroom van down tot aan mensen met ADHD. Hij wilde zich graag inzetten voor deze groep mensen nadat hij hoorde dat de werkeloosheid in deze groep extreem hoog was. Het succesvolle franchise concept opende naast Den Haag nog twee vestigingen in Hoofddorp en Leiden en opent binnenkort haar deuren in Breda en Delft. Sam, van harte gefeliciteerd!

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Van der Valk Verbouwen
Nieuw gastvrijheidsconcept bij De Cantharel

Na een grondige verbouwing is de nieuwe entree van de hotelhoeve nu gesitueerd in het hart van het gebouw, als verbinding tussen de oude en de nieuwe vleugel van het hotel. De entree staat symbool voor het nieuwe gastvrijheidsconcept waarmee de Cantharel haar gasten nog meer kan verwennen en verrass...

Hotelketens Achtergronden
Hotel De 14 Sterren onderdeel van Hotel Groep Texel

Hotel De 14 Sterren aan de Smitsweg nabij Den Burg heeft zich aangesloten bij Hotel Groep Texel. Daarmee is dit het vierde hotel dat deel uitmaakt van dit samenwerkingsverband. Het hotel aan de bosrand werd in 1998 gebouwd door Alfons Griffioen en Wenny Steinmann, die enkele jaren daarvoor al het na...

Tech Advertorial
De Lindenhof Giethoorn kiest voor Micros en Suite8

De Lindenhof prijkt al jaren achtereen hoog op de ranglijsten van beste restaurants in Nederland. Maar de patron-cuisinier Martin Kruithof telt ook internationaal mee. Dat bewijzen de twee Michelinsterren die een kroon op zijn creatieve talent betekenen. Dat zijn naam als topkok stevig verankerd is,...

Hotelbouwplannen Bed&Breakfast
Voormalig hotel in Markelo wordt B&B

Voormalig hotel-restaurant 'In de Dennen' in Markelo wordt omgebouwd tot een bed and breakfast met wellnesscentrum en ook nog eens een kleine praktijk voor chirurgische ingrepen, zo lezen we op tubantia.nl Aantal kamers Julian Kuyumdzhiev is medisch specialist en van Bulgaarse afkoms...

Toerisme Airbnb
Dit is de top 10 Airbnb wish list van Nederlanders

De zomer is vandaag begonnen, dus hoog tijd voor het plannen van je vakantie! De grote vraag is natuurlijk: waarheen? Blijf je dit jaar in Europa, reis je af naar Azië, kies je voor Zuid-Amerika of toch liever Afrika? Voor iedereen die wel wat reisinspiratie kan gebruiken maakt Airbnb vandaag d...

Longread NHTV
"Het hotelmanagementcontract ... als u begrijpt wat ik bedoel"

We hebben het waarschijnlijk allemaal weleens meegemaakt: vragen wie de eigenaar is van een hotel en dan als antwoord iets krijgen als: “Ja, de stenen zijn van meneer/mevrouw X.” Doorvragen levert niet altijd meer duidelijkheid op over de precieze eigendomsstructuur, zéker niet al...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: