Sam Holtus (HTH’11) verkozen tot Hotello of the Year 2018

10 januari 2018 | Thijs Jacobs

Tijdens het HotelloTOP Year Event 2018, dat vandaag plaatsvond tijdens de Horecava in RAI Amsterdam, is Sam Holtus (HTH’11) verkozen tot Hotello of the Year 2018. Deze prestigieuze award wordt ieder jaar uitgereikt aan een Hotello die onderscheidend heeft gepresteerd binnen óf buiten de gastvrijheidsbranche. Holtus liet mede finalisten Gabriella Esselbrugge (HHL’01) en Joris Bijdendijk (HTH’07) achter zich.
 

De verkiezing


De Hotello of the Year Award is een jaarlijkse verkiezing voor alumni van de Nederlandse Hotel Management Scholen die een stempel hebben gedrukt op het bedrijfsleven en worden herkend én erkend als een echte Hotello met de kernwaarden; gastvrij, energiek, sociaal vaardig, inventief en pragmatisch, ambitieus en met een grote werklust. Dit jaar werd door de selectiecommissie het grote aantal van 75 genomineerden teruggebracht tot een TOP 10. De met zorg geselecteerde jury heeft na intensief overleg de drie finalisten gekozen. Deze drie finalisten kregen de kans om zich op het podium voor te stellen aan het publiek van het HotelloTOP Year Event. De aanwezigen werd gevraagd te stemmen op hun favoriet. Deze stemmen, in combinatie met de stemmen van de vakjury en de online stemming voorafgaand aan het evenement, zorgden ervoor dat Sam Holtus de andere twee finalisten versloeg.

De winnaar


Sam Holtus (HTH’11) won de prestigieuze award wegens zijn succes met Happy Tosti. Een concept waar duurzame en gezonde tosti’s, yogurts, soepen, salades en sappen bereid en geserveerd worden door bijzondere medewerkers: van mensen met het syndroom van down tot aan mensen met ADHD. Hij wilde zich graag inzetten voor deze groep mensen nadat hij hoorde dat de werkeloosheid in deze groep extreem hoog was. Het succesvolle franchise concept opende naast Den Haag nog twee vestigingen in Hoofddorp en Leiden en opent binnenkort haar deuren in Breda en Delft. Sam, van harte gefeliciteerd!

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Awards Hotelketens
Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport winnaars Hotel of the Year 2018

Louvre Hotels Group maakte vandaag de winnaars van de jaarlijkse Hotel of the Year verkiezing bekend. Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport mogen zich voor het tweede jaar op rij ‘Hotel of the Year’ noemen. De hotels worden beoordeeld op diverse aspecten zoals klantcontact, u...

Interview Longread
Interview: welke rol speelt de hotelkamer nog?

Rotterdam ontwikkelt zich tot een geweldige hotelstad. De Maasstad is meer en meer ‘in the picture’. Niet alleen bij toeristen, maar ook bij zakelijke gasten, expats en studenten. We bezochten twee hoteliers in deze stad; zij runnen hotels met een sterke focus op de gemeenschappelijke ru...

Opening Internationaal
Courtyard by Marriott introduceert nieuw design in hartje Parijs

Courtyard by Marriott heeft een nieuw hotel in het centrum van Parijs geopend, tegenover het Gare de Lyon-treinstation, dat als zowel nationaal als internationaal knooppunt jaarlijks miljoenen reizigers ziet. De ligging in de dynamische wijk met een groot aantal flexwerkplekken en start-up incubator...

OTA's Tech
Ga de strijd aan met OTA's: 11 tips

Tijdens de afgelopen editie van HotelTech, georganiseerd door Hospitality Management, heeft Mike Roefs van Hoteliers.com een presentatie gegeven over de strijd met OTA's. Vanwege de overweldigende belangstelling voor deze presentatie, waarin Mike 11 bruikbare tips heeft gegeven, vatten wij de be...

Achtergronden Den Haag
Hotel Des Indes treedt toe tot de wereldtop van exclusieve hotels

Hotel Des Indes is geselecteerd om vanaf 10 december 2018 onderdeel uit te maken van de prestigieuze portfolio van The Leading Hotels of the World. Het vermaarde Haagse hotel komt hiermee in het gezelschap van meer dan 400 bijzondere en exclusieve hotels in 80 landen. The Leading Hotels of the World...

Hotelbouwplannen Amsterdam
Fattal Hotel Group opent Leonardo Royal Hotel Amsterdam in Amstelkwartier

18 verdiepingen, 490 kamers en een balzaal van 900m2 met uitzicht over het water. Het Leonardo Royal Hotel Amsterdam is de volgende stap in de groeistrategie van de internationale Fattal Hotel Group. De groep is sinds 2007 actief op de Europese markt waar het merk Leonardo gevoerd wordt. Het nieuwe ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: