Succesvolle walk-thru Haringparty Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade 

16 juni 2020 | Redactie

Vandaag heeft de eerste en enige Haringparty in Den Haag plaatsgevonden bij het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. Waar de ‘The Hague Herring Party’ eerst een drive-thru zou worden als creatieve oplossing op de maatregelen is vanwege de noodverordening van de gemeente Den Haag er een walk-thru variant van gemaakt.

Maar liefst 90 ambassadeurs, expats en Haagse ondernemers kwamen in 3 shifts van 30 personen bijeen om met elkaar te genieten van de ‘International flavours of herring’.

Genodigden werden uitgenodigd de auto te parkeren en naar binnen te komen voor de walk-thru Haringparty. Via de verschillende multifunctionele zalen die het hotel rijk is kreeg men naast diverse variaties van haring uit de Nederlandse keuken ook allerlei bites geïnspireerd op de internationale foodfestivals in samenwerking met ambassades en internationale chefs en kon er op gepaste afstand worden genetwerkt.

Een intiem optreden van de Haagse Tess et les Moutons maakte dit zakelijk weerzien compleet. “De aanwezige gasten konden vandaag letterlijk van zowel de nieuwe haring als het nieuwe Leonardo Royal concept proeven.”, aldus Patrick Aarsman, General Manager Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade.

Haring happen verbindt

Patrick Aarsman, General Manager Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade blikt terug op een geslaagde Haringparty: “De internationale ‘The Hague Herring Party’ van dit jaar is er een om nooit te vergeten. Waarbij we normaliter meer dan 300 Haagse ondernemers, ambassadeurs en expats verwelkomen, mochten wij nu 30 relaties per tijdsslot ontvangen. Het was voor ons en de genodigden de eerste zakelijke samenkomst sinds de intelligente lockdown en je merkte dat iedereen genoot van het live netwerken en natuurlijk de nieuwe haring. Het samenwerken met de internationale gemeenschap brengt ook nu een positieve, economische impuls voor zakelijk Den Haag en ik ben blij dat wij met het nieuwe Promenade Hotel de plek zijn waar deze internationals graag samenkomen.” 

Van drive-thru naar walk-thru

Aarsman vervolgt: “Ondanks het feit dat het drive-thru concept binnen de maatregelen van de overheid past, hebben wij toch op verzoek van lokale autoriteiten besloten het concept deels om te buigen tot een walk-thru Haringparty. Wij zijn op 1 april jl. heropend als Leonardo Royal Hotel en wilden natuurlijk de eerste Haringparty onder deze vlag niet missen. Met positivisme en creativiteit is er ook onder de huidige regelgeving nog veel mogelijk. Binnen de hotelbranche worden wij gezien als specialist in op maat gemaakte events. En door te denken in mogelijkheden hebben wij het toch voor elkaar gekregen om wederom waar te maken waar wij voor staan. Wij kijken dan ook positief naar de toekomst!”

Over Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

Het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade is centraal gelegen in de internationale zone van Den Haag, tussen het Ambassadewezen en het stadscentrum. Het hotel beschikt over 178 luxe kamers en suites, restaurant Brut International Flavours, 900m2 wellness faciliteiten en 10 multifunctionele vergaderzalen.

Foto: Arnaud Roelofsz

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie
Jan Luyken Hotel geopend

Vandaag opent Jan Luyken Hotel, een eigenzinnig viersterren boutique hotel in een aantal oude herenhuizen in het hart van het Museumkwartier. Gelegen op steenworpafstand van de P.C.Hooftstraat, het Museumplein, het Concertgebouw en het Vondelpark is Jan Luyken een fijne uitvalsbasis voor gasten die ...

Hotel & Recht
De rol van knowhow in een franchiseketen wordt bedreigd

De licentie van intellectuele eigendomsrechten, waaronder de formule, en de overdracht van knowhow vormt een belangrijk element van een franchiseovereenkomst naast uniformiteit, kwaliteit en controle daarvan door de franchisegever. De franchisegever verstrekt doorgaans operationele, commerciële ...

De stelling van de maand: 2022 wordt nog uitdagender dan 2021

In deze nieuwe rubriek 'De stelling van de maand' publiceert de redactie van Hospitality Management iedere eerste vrijdag van de maand een scherpe stelling waarop u als hotelier kunt reageren: JA of NEE. De antwoorden worden verzameld en de resultaten worden gedeeld. De tweede stelling luidt ...

Corona
Officieel: terrassen niet open op 21 april

De terrassen gaan niet open op 21 april. Dat maakte demissionair minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid zojuist bekend tijdens de persconferentie. Het nieuws lekte afgelopen week al naar buiten. Het kabinet gaat per week bekijken of en hoe de samenleving weer open kan. Op z'n vroegst kunnen ...

Interview Ewout Hoogendoorn
De visie van John Fentener van Vlissingen

Met een omzet van 27,5 miljard dollar - inclusief 10,9 miljard dollar partneromzet in 2019 - is BCD Travel een van de grootste zakenreisorganisaties ter wereld. Oprichter John Fentener van Vlissingen loodst zijn multinational door de storm van de coronacrisis heen. In gesprek met Ewout Hoogendoorn d ...

Economie Interview Ewout Hoogendoorn
BORON investeert: 10.000 bedden op 30 locaties

In een tijd dat de hotellerie gebukt gaat onder de gevolgen van het coronavirus, maakt BORON - de investeringsmaatschappij van de familie J.A. Fentener van Vlissingen (oprichter BCD Travel) - bekend flink te investeren in de hotellerie. De plannen liegen er niet om: 10.000 bedden op minimaal der ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: