Succesvolle walk-thru Haringparty Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade 

16 juni 2020 | Redactie

Vandaag heeft de eerste en enige Haringparty in Den Haag plaatsgevonden bij het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. Waar de ‘The Hague Herring Party’ eerst een drive-thru zou worden als creatieve oplossing op de maatregelen is vanwege de noodverordening van de gemeente Den Haag er een walk-thru variant van gemaakt.

Maar liefst 90 ambassadeurs, expats en Haagse ondernemers kwamen in 3 shifts van 30 personen bijeen om met elkaar te genieten van de ‘International flavours of herring’.

Genodigden werden uitgenodigd de auto te parkeren en naar binnen te komen voor de walk-thru Haringparty. Via de verschillende multifunctionele zalen die het hotel rijk is kreeg men naast diverse variaties van haring uit de Nederlandse keuken ook allerlei bites geïnspireerd op de internationale foodfestivals in samenwerking met ambassades en internationale chefs en kon er op gepaste afstand worden genetwerkt.

Een intiem optreden van de Haagse Tess et les Moutons maakte dit zakelijk weerzien compleet. “De aanwezige gasten konden vandaag letterlijk van zowel de nieuwe haring als het nieuwe Leonardo Royal concept proeven.”, aldus Patrick Aarsman, General Manager Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade.

Haring happen verbindt

Patrick Aarsman, General Manager Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade blikt terug op een geslaagde Haringparty: “De internationale ‘The Hague Herring Party’ van dit jaar is er een om nooit te vergeten. Waarbij we normaliter meer dan 300 Haagse ondernemers, ambassadeurs en expats verwelkomen, mochten wij nu 30 relaties per tijdsslot ontvangen. Het was voor ons en de genodigden de eerste zakelijke samenkomst sinds de intelligente lockdown en je merkte dat iedereen genoot van het live netwerken en natuurlijk de nieuwe haring. Het samenwerken met de internationale gemeenschap brengt ook nu een positieve, economische impuls voor zakelijk Den Haag en ik ben blij dat wij met het nieuwe Promenade Hotel de plek zijn waar deze internationals graag samenkomen.” 

Van drive-thru naar walk-thru

Aarsman vervolgt: “Ondanks het feit dat het drive-thru concept binnen de maatregelen van de overheid past, hebben wij toch op verzoek van lokale autoriteiten besloten het concept deels om te buigen tot een walk-thru Haringparty. Wij zijn op 1 april jl. heropend als Leonardo Royal Hotel en wilden natuurlijk de eerste Haringparty onder deze vlag niet missen. Met positivisme en creativiteit is er ook onder de huidige regelgeving nog veel mogelijk. Binnen de hotelbranche worden wij gezien als specialist in op maat gemaakte events. En door te denken in mogelijkheden hebben wij het toch voor elkaar gekregen om wederom waar te maken waar wij voor staan. Wij kijken dan ook positief naar de toekomst!”

Over Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

Het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade is centraal gelegen in de internationale zone van Den Haag, tussen het Ambassadewezen en het stadscentrum. Het hotel beschikt over 178 luxe kamers en suites, restaurant Brut International Flavours, 900m2 wellness faciliteiten en 10 multifunctionele vergaderzalen.

Foto: Arnaud Roelofsz

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: